Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos joku vielä kerrankin sanoo, että "Raskaus on elämäsi parasta aikaa"

Vierailija
22.11.2009 |

tai "Sinä hehkut" tai että "raskaus sopii sinulle" MINÄ VEDÄN VAROITTAMATTA PÄIN NÄKÖÄ.

Inhoan raskaanaoloa, sen kestää vain sisulla, koska haluaa lapsen. Se joka muuta väittää, on feikki teeskentelijä.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä tiedä itkeäkö vai nauraa kaiken maailman opasvihkosille, joiden mukaan nainen on keskiraskaudessa hehkeä, energinen ja elämänsä kunnossa.

Minulla on meneillään kolmas raskaus rv 25. Kaikilla kolmella kerralla olen kärsinyt ahdistuneisuudesta. :( Varsinkin nyt kolmannella kerralla henkinen jaksaminen on heikoissa kantimissa. Minulle on tullut jo paniikkikohtauksiakin.

Lisäksi kärsin ennenaikaisista supistuksista, joiden takia olen ollut viikkotolkulla sairaslomalla. Ei paljon naurata. Huoli vauvasta on kova.

Odotan vain, että vauva syntyy. Edellisilläkin kerroilla maailma on kirkastunut lähes välittömästi synnytyksen jälkeen. Toivon, että niin käy nytkin.

Vierailija
2/48 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluan vielä joskus lisää lapsia, niin ryhdyn sijaisvanhemmaksi. En halua enkä jaksa olla raskaana enää koskaan.

51

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

... sori, oli ihan pakko...

Vierailija
4/48 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljet pari vuotta sumussa ja kuuntelet hehkutusta, kuinka pikkulapsiaika on sitä elämäsi parasta aikaa.

Vierailija
5/48 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti nyt raskausajasta, jne ja on niin ihanaa että ei tosikaan.. Arg menee hermot..

Vierailija
6/48 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin raskauden jälkeen en enää ymmärtänyt miksi. kai ne oli hormoonit, kun teki meikäläisen onnelliseksi ison hankalan mahan kanssa.

Vierailija
7/48 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tosin uskon että ihmiset ovat erilaisia jo joku voi oikeasti tästäkin nauttia ;)

Vierailija
8/48 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä hieno kokemus, ja olen onnellinen, että olen raskaana, mutta hitto että tämä on raskasta. Ollut ihan alusta asti eikä varmasti viimeisten muutaman viikon päästä helpota.

Itselläni alkaa nyt rv 34 olla vatsassa jo kokoa (useampi kommentoinut jo että onpa iso...), joten odotan innolla että koska alkavat ne kyselyt että eikö se jo kohta synny...

Vierailija
9/48 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljet pari vuotta sumussa ja kuuntelet hehkutusta, kuinka pikkulapsiaika on sitä elämäsi parasta aikaa.

Olin hysteriaan taipuvainen pelkäävä äiti ylivillin ja nukkumattoman taapern kanssa. Ja se "Nauti nyt, et saa tuota aikaa enää koskaan takaisin" otti kyllä aika pahasti potaan. Eiköhän sitä jokainen yritä parhaansa, mutta kun on väsy niin on väsy, ei se siitä mantroja hokemalla muutu.

ap

Vierailija
10/48 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olo olisi ollut elämäni parasta aikaa, olisi loppuelämäni pitänyt olla aika hirveätä.

Juu, ei ollut mikään helpoin raskaus. Jos toista hankitaan, yksi isoimpia pelkojani on, että toinenkin raskaus on samanlainen.

Vierailija
11/48 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmatta odottelen. aina ollut hirveät raskauspahoinvoinnit ja kaikki mahdolliset vaivat ja oireet, joten raskausaika aika tuskallista. onneksi kukaan ei ole hehkutellut mulle, miten ihanaa raskaus on/pitäsi olla.

pikkulapsiaika on kyllä sitten oikeesti ihan huippua. monta kertaa päivässä tulee mieleen miten ihania noi lapset on ja kuinka tämän kaiken muistaisi sitten vuosien päästä.

joka päivä olen kiitollinen näistä pikkuihmisistä.

Vierailija
12/48 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä raskausaika oli peace of cake tämän rinnalla.

Vierailija
13/48 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmatta odottelen. aina ollut hirveät raskauspahoinvoinnit ja kaikki mahdolliset vaivat ja oireet, joten raskausaika aika tuskallista. onneksi kukaan ei ole hehkutellut mulle, miten ihanaa raskaus on/pitäsi olla.

pikkulapsiaika on kyllä sitten oikeesti ihan huippua. monta kertaa päivässä tulee mieleen miten ihania noi lapset on ja kuinka tämän kaiken muistaisi sitten vuosien päästä.

joka päivä olen kiitollinen näistä pikkuihmisistä.

Tuskinpa sitä kukaan kyseenalaistaa. Mutta minulle henk. koht. se raskaus, pikkuvauva-aika ja ensimmäinen taaperovuosi oliva kyllä aikamoista sumussaelämistä ensimmäisen kanssa. Katsotaan miten nyt käy. Mutta älkää alkako mulle tai tulee turpaan.

ap

Vierailija
14/48 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskinta aikaa elämässäni. itselläni pitkäaikaissairaus ja sen tuomat mukavat seurantajutut. Elämä paskinta aikaa.......

vauva-aika ja vieläkin on paskaa. Ei olisi pitänyt koko ´paskaa edes hankkia. elämä mennyt.

olen melkein manalan porteilla ton kakaran takia.

Syytän sitä kaikesta. on todella parasta aikaa elämässö-

Vierailija
15/48 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten surkeaa on sellaisen ihmisen elämä, joka sanoo, että raskaus, muutaman kuukauden kestävä jakso aika nuorella naisella, on koko elämän parasta (superlatiivi, huom!) aikaa - ja kaikki sen jälkeen on mitä? Alamäkeä vai vain tylsääkö?

Tykkäsin kyllä olla raskaana (3 krt), mutta elämäni parhaan ajan tiedän vasta kun kuolema korjaa ... :)

Vierailija
16/48 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskinta aikaa elämässäni. itselläni pitkäaikaissairaus ja sen tuomat mukavat seurantajutut. Elämä paskinta aikaa.......

vauva-aika ja vieläkin on paskaa. Ei olisi pitänyt koko ´paskaa edes hankkia. elämä mennyt.

olen melkein manalan porteilla ton kakaran takia.

Syytän sitä kaikesta. on todella parasta aikaa elämässö-

Saatko apua?

Vierailija
17/48 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kolmatta odottelen, välillä paremmalla ja välillä huonommalla tuulella ;) mutta on se vain ihmeellistä kun niin mitättömästä kasvaa ihminen! mullakin on iho-ongelmia, lonkat paskana, välillä v.tuttaa mutta silti on ihanaa! :)

Vierailija
18/48 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kolmatta odottelen, välillä paremmalla ja välillä huonommalla tuulella ;) mutta on se vain ihmeellistä kun niin mitättömästä kasvaa ihminen! mullakin on iho-ongelmia, lonkat paskana, välillä v.tuttaa mutta silti on ihanaa! :)

Ottaisin sen valmiin vauvaihmisen syliin täysin ilman sitä raskautta, jos se olisi mahdollista. =)

ap

Vierailija
19/48 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen raskaus meneillään... on tää onneksi tähän mennessä ollut vähän helpompi kuin eka raskaus, mutta onneksi tää kaikki tuska on sen arvoista kun saa "palkaksi" sitten sen pienen käärön lopulta syliin. :)

Vierailija
20/48 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pakko "kärsiä" jos sen lapsen haluaa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän