Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä oisi jo elokuinen odottaja. :)

22.11.2009 |

Onkos muita?

Tänään tein vahvan plussan jollain ei niin herkällä testillä. Tosiaan 10 pvää sitten luultavasti vauva sai alkunsa. Tissit ollut todella kipeet, ei pysty kävelee tai kyljellä makaa. Aamulla oksensin juustosta ja päivällä fetasta. Kolme lasta ennestään, eikä koskaan oo lievää kuvotusta kummempaa ollut.

Kyyneleet silmissä näin, kun testitikkuun piirtyi ennen kontorolliviivaakin plussaviiva. Meidän häälahjamme ( hääpäivänä sai luultavasti alkunsa :) )

Kommentit (176)

Vierailija
41/176 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mäkään varmaan muuten vielä tuota neuvolaa miettisi, mut viime raskaudesta on aikaa 7 vuotta ja viime vuonna noissa mun munasarjoissa oli jotain vikaa, joten vähän aattelin et jos nyt kävis tarkastaas et kaikki on ok.

Onnea kaikilla plussanneille=) Tarrasukkia mukaan.

Maijamehi81 rv 5+1

Vierailija
42/176 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika epätodellinen olo, mutta pakko se on kai uskoa ku kaks testiä niin näytti :) Laskettu aika ois kai jotain 4.8?! Yritän tässä nyt pienin askelein ymmärtää asiaa, sillä ollaan yritetty lasta 2 vuotta... oltiin jopa eka käynnillä lapsettomuuspolilla ja hoidot piti alkaa, mutta kuinkas sitte kävikään :). Varasin jo neuvolan ja sitte vielä varhaisultran yksityiselle ihan omasta hallusta, sillä niin uskomaton olo on. Se ois rv 8, ku neuvola tekee sen vasta rv 12. HuH HUH!! kädet tärrää vielki...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/176 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon ONNEA kaikille muille plussanneille :)

T: toive rv5

Vierailija
44/176 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilattu eka neuvola, joka on sit joulukuun lopussa. Lisäks tilasin itselleni yksityiselle ultraan ajan, näkee sit ennen joulua vielä onko masussa elämää. Ehkä liian hätäisesti tuli tilattua aika yksityiselle, mut haluun kyllä nähdä et onko masussa asukki oikeassa paikassa ja jos vaikka masuasukin sydän silloin jo sykkis.

Hassua, et vaikka tää on mulle toinen, niin jotenkin nyt on enemmän sekaisin kun tuosta pojasta aikoinaan.. Poika täyttääkin sit ens vuonna jo 7.

Terv. maijamehi81 rv 5+2

Vierailija
45/176 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa, liityn mukaan taustalta. Plustestin tein 19.11. Minulla on yksi 1-vuotias tyttö. Lokakuussa sain keskenmenon 11.viikolla ja tulin heti uudelleen raskaaksi. Nyt viikkoja jotakuinkin 6+3 ja kovasti toivon, että kaikki sujuisi nyt hyvin.

Kävin edellisessä raskaudessani yksityisellä varhaisultrassa, kun alkoi tiputteluvuoto. Maksoi 150 euroa, joten ei taida tässä raskaudessa moiseen olla varaa =)

Eka neuvola on varattu 14. päivälle, eipähän siellä sitten ihmeitä ole, kun ei vielä sydänäänetkään voi kuulua. Täytyy yrittää jaksaa odottaa, että pääsee np-ultraan sitten viikoilla 10-13.

hyvää vointia kaikille tuleville pienoisille ihmisenaluille!

Suhvi (6+3?)

Vierailija
46/176 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu et tääl vaan viluttaa ja sormetkin o ku jääpuikot :) meillä nyt joku korvatulehdusbuumi ja nyt olen kotona huomisen päivän kuopuksen kanssa et ei tarvii mennä töihin.

jotenkin niin ku alkais väsykin painamaan mut ei viel pahasti...täysikuu ku oli ni olin ihan ihmeissäni et miks en nuku ja sit vast tajusin et on täysikuu!!! mikä susi mäkin mahdan olla ;)

mul on vielä pitkä aika et pääsen masuun kurkkaamaan eli vasta 8.1 mut ei ol varaa mennä yksityiselle joten pakko vaan odottaa ja toivoa et vatassa kaikki hyvin ja vauveli kasvaa ja kehittyy kovaa vauhtia :)

nälkä mul on nyt kyl ihan kiitettävästi et ou jee ja se siit mun painontarkkailusta....

t:vauvafani 5+3

Vierailija
47/176 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alussa siis on raskaustesti tehty 1.12 PLUSSAA jeee :) LA menee elokuun alkuun oisko jotain 8.8 :)

väsymystä ja kylmyyttä ja tissien nipistelyä oireina niin ja kuvottava olo :D

2 lasta mulla ennestää :)

Toivottavasti tää onnais :)

ensimmäinen neuvolakäynti 14.12 :)

Vierailija
48/176 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin liittyä tännekin mukaan. Tein eilen (3.12) testin ja tulos oli haalea plus. Huomenna olisi tarkoitus vielä vahvistaa tulos :)

Oon 22v. ja asustelen pohjois-savossa. Tämä on ensimmäinen raskauteni ja kovasti kaikki on jännää :) jätin pillerit pois lokakuun alussa ja edelliset menkat siis alkoivat 25.10. Laskureiden mukaan nyt olis 5+5? ja laskettu olis 1.8 :)

sain tuon haalean plussan melko myöhään kiinni (kp40) edellinen testi oli nega (kp34) ja sitä edellinen testi myöskin nega (kp30) kierto on ollut normaalisti sen 29pvä...

nyt vaan jännäilen huomista ja toivon että vahva plussa tulee näkyviin :)

ai niin ja ne oireet...noin viikko sitten oli jonkinlaista pahoinvointia ja vessassa sai ravata aika tiheästi...tämän hetken oireet on alamahassa hassu kipristelevä/pistelevä tunne aina välillä. Ajattelin maanantaina soitella neuvolaan, jos (ja toivottavasti kun) huominen testi näyttää vahvan viivan.

Vierailija
49/176 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan alussa, jotain 3+5....

Vierailija
50/176 |
05.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en muistanu kuinka kaamee tää pahoinvointi olikaan, ällöttää kaikki ja oksella saaanu ravata tuon tuostakin :D

Ja siellä pissillä kans alituiseen ravannu....

Taidan muuttaa vessaan :D

Vierailija
51/176 |
05.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisen ja tän aamusen raskaustestin perusteella esikoista odotellaan ! :)

Vierailija
52/176 |
05.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarratöppösiä toivon kaikkien meijän pikkuisille että päästään elokuuhun asti :)

Vierailija
53/176 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime perjantaina testi ja lauantaina aamulla uusiksi ja haaleeta vaaleeta viivaa näytti molemmat :)HUH, se ois ensimmäinen nappula tulossa 8.8

On tää kaikki nii hullua varsinki ku välillä unohtaa melkein koko asian, ei oo muuta ku tissit kipeenä ja väsyttää armottomasti ;o

IHANAA ! enpä oo minnekkää soitellu vielä, kuudes viikko menossa ü

Vierailija
54/176 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Tein positiivisen testin viime viikolla ja nyt torstaina tulisi 5 viikkoa täyteen. Laskurin mukaan la olisi 11.8.

Meillä on yksi lapsi ennästään, 1v 9kk tyttö.

Oireita ei pahemmin oon, mitä nyt pientä kuvotusta ja kahvi tökkii. Samanlaista oli ekasta tässä vaiheessa.

Ei haittaa kaamos kun mieli on niin iloinen!!

Vierailija
55/176 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips!

Tässä on tullut pari testiä tehtyä kun viivat ovat haaleita eikä vaan uskalla uskoa todeksi. Toista odotellaan laskujen mukaan 5+0 eikä minkäänlaisia oireita. Ensimmäisestä kuvotus alkoi jo ennen plussausta, joten myös siksi epätodellinen olo...

Vierailija
56/176 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tullut,hienoa :)

mulla nyt 6+2 ja ei mitään ihme oireita enää.huimausta on et saa varovaisesti nousta ja äkkiliikkeitä ei sovi tehdä ku sitte vihlasee ikävästi.mut muuten olo on ihan normaali tai no väsymystä mut sitä olis ny muutenkin ku lapset sairastaa.meillä menossa joku ihme mahapöpö.kolmonen oksensi ja nyt kuumetta ja äsken tuli ykkönen koulusta ja mahaa valitti ja ripuloi :( nyt pelätään et koska kakkonen ja nelonen alkaa oireilemaan..toiv ei lainkaan ja enkä minä...en haluis oksentaa ny ku en raskaudestakaan ole joutunu ;)

Nii ja mun piti sanoa et koskahan ihmiset alkaa huomata mun raskauteni, siis ei mahasta mut muuten.. mun yks työkaveri(ei niin mukava) kyse et oletko laihtunu et olet nii h.....huonon näkönen! olin vaan et just joo.kysyin sit mieheltä et olenko mä huonon näkönen ni vastas et et tietenkään mut mulla värjättiin tukka aika tummaksi ja se varmaan korostaa mun muutenkin valkosta naamaa..ja yks toinen kaveri oli kysyny toiselta et oletko huomanu minussa mitään outoa :) oonko mä nyt outo ha ha kyl mä taidan olla ;) nyt menee muutama viikko ku silmissä joulun tähden ja sit pääsenkin jo neuvolaan :)

Vierailija
57/176 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että tänne satelee elokuisia :)!

Itsellä menossa 6+5 tai 6+4, rinnat on kyllä tosi kipeet ja heikko olo iskee tosi helposti.

Työkamuille kerroin, kun yleensä tykkään tehä tunteja sisään, ja nytki niitä ois ollu tarjolla, enkä tod. jaksa yhtään ylimääräistä painaa! Joten päätin että kerron suosiolla. Meillä on myös painavia paketteja nosteltavana näin joulun alla paljonki, annan neki noille muille ;). Jotenki helpotti kun kerroin? Pe 18.12. ultra yksityisellä, ei malteta ootella pidempään. Kiva saaha tietää, ollaanko siellä oikeessa paikassa ja löytyykö sieltä sydäntä..silloinhan menossa on 8+0 tai 7+6, eli toivottavasti näkys/kuulus ultrassa sydänäänet. No, ainaki tieto siitä saadaan, onko oikeessa paikassa!

Miten teidän miehet, ovatko varovaisia seksin suhteen näin alussa? Meillä ollaan aika varovaisia, ei kuulemma uskalla mennä sotkeentumaan kun siellä vasta alussa ollaan ;).

No ehkä ultran jälkeen sitten :))))!

Juoksetteko te öisin vessassa? Minä ainakin kerran.

Voidaan hyvin :)

Vierailija
58/176 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kaikille!

Jännittää, ensimmäinen raskaus meneillään, rv 6+3. Äitiysneuvolaan aika 15.12. ja yksityiselle varhaisultraan 17.12.

Mulla oli heti oviksen jälkeen lämpöä jatkuvasti lähes asteen normaalista noin kolmen viikon ajan. Muutoin rinnat arahkot, hieman etovaa oloa, alavatsassa "painekipua" ja turvotusta. Muutaman kerran olen jopa herännyt kipuun. Tuntuu aina silloin että pitää mennä vessaan josko jotain tulee, mutta ei sieltä mitään tule. Olen huomannut, että aineenvaidunta on selkeästi hidastunut, hiukset myös rasvoittuvat päivässä. Lisäksi nukun huonosti, pyöriskelyä eikä mikään asento ole hyvä.

Millään en usko että voisin olla raskaana. Jätin pillerit elokuussa pois joita käytin lähes 10 vuotta. Kolmannella luomukierrolla olemme siis saanut raskauden alkuun. Aina välillä tuntuu että pitää taas tehdä testi kun en voi vaan uskoa, mutta 3 olen vasta tehnyt. :) Toisinaan ei ole mitään oireita ja se pelottaa.

Olemme ajatelleet antaa joululahjaksi vanhemmille tiedon tästä tulevasta vauvasta. Silloin rv 9 vasta, mitä mieltä olette siitä? Tämän takia haluammekin mennä varhaisultraan katsomaan että kaikki on ok ja kohdillaan. Muutamille kavereille olemmekin jo kertoneet.

Nautinnollista odotusta kaikille plussalaisille!

Vierailija
59/176 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni vaivaa unettomuus ja toisaalta järjetön väsymys. Rinnat edelleen arat ja öisin saa yleensä nousta vessaan kerran. Niin ja se kostautuu jos en mene ku sit en saa ainakaan nukutuks.

Eka neuvolakäynti on 30.12 ja varasin myös varhaisultraan ajan joka sit taas on 21.12. Pelottaa ja jännittää suunnattomasti. Jännä sinäänsä et tää on toinen laps. Mun poju täyttää ens vuonna 7 ja miehen poju täyttää 2.

Mulla on kans sellainen olo että jatkuvasti tarvis tehdä uus testi.

Maijamehi rv 6+2

Vierailija
60/176 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama la, 8.8. Meillä nyt 1v 2kk vesseli, mielissään odotetaan veitikalle pikkusiskoa- tai veljeä.. Mulla ollu jonkin verran menkkamaista jomotusta. Ei kait vaarallista, viime odotuksessa ei vaan ollu ollenkaan ja aikaisemmassa odotuksessa keskenmeno alkoi juuri sellaisella jomotuksella. Mutta lukemani mukaan se on aika tavallista alkuraskaudessa. Ei parane alkaa kauheesti laskeen viikkoja, tuntuu muuten odotusaika liian pitkältä..:)