Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

te jotka olette matkustanu junalla lapsen JA kissan kanssa-mihin kissa

Vierailija
22.11.2009 |

jätetään kun lapsi haluaisi ns leikkivaunuun? lapsi ei viihdy lemmikkivaunussa pitkiä matkoja paikallaan, mut saako kissaa jättää kopassa sinne yksinkään? ja muille osastoillehan sitä ei saa tuoda?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kissan kantokopassaan lemmikkivaunun hattuhyllylle. Siellä se saa olla rauhassa eikä sitä pelota niin paljon jos vaunuunn tulee vaikka koira.

Ainakin oma kissani on pärjännyt siellä ihan hyvin, mutta en ole jättänyt sitä yksikseen vessakäyntejä pidemmäksi ajaksi.

Jos jätät kisun yksin, kannattaa kuitenkin olla kissan luona aina kun juna pysähtyy jollekin asemalle. Maailma on hulluja täynnä ja joku kaheli tai kännikäinen saattaa ottaa kissasi ihan huvikseen mukaansa ja tehdä sille pahaa.

Äläkä missään nimessä unohda kissaasi junaan kun itse nouset muksusi kanssa pois kyydistä!

Vierailija
2/3 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jätät siis häkkiin, et vapaaksi :) Jos kissa osaa siis häkissä olla. Monethan esim. peittävät häkin peitteellä, jolloin kisulle on se ja sama, onko perheenjäsenet siinä vieressä vai ei.

Mutta jos kissasi ei "osaa" olla junassa ilman sua näköpiirissä (ts. alkaa huutaa, panikoituu), niin sit et tietenkään jätä, se olisi eläinrääkkäystä eikä kivaa muidenkaan korville.

Usein eläinvaunussa on kivaa porukkaa, voit esim. pyytää jotakuta katsomaan kissan perään puoleksi tunniksi tms. kun olette leikkimässä, ettei sitä nyt käy kukaan umpituntematon sillä aikaa kaappaamassa. (Tosin umpituntematontahan se samankin vaunun väki on.)

Itsestäsi siis kiinni. Itse en lemmikkiäni jättäisi, mutta mulla nyt onkin koira. (Ja senkin olen jättänyt veskikäynnin ajaksi jonkin lähellä istuvan hoiviin, jos ollaan esim. juteltu jo aiemmin.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jättänyt koiran lemmikkieläinvaunuun, on kiinni. Mutta aina asemien kohdalla menemme takaisin koiran luokse. Kun juna lähtee liikkeelle, voi mennä takaisin leikkimään.