Perjantaihin mennessä luvattiin tieto työpaikasta, sain sen sitten tai en.
No, eipä ole enää johtajat paikalla eli viikonlopun yli nyt sit odotellaan. Kiva, kun työnantajat ovat ajattelevia ihmisiä... Tällä työpaikalla on todella iso merkitys perheelleni. Nyt taas sit vielä usea uneton yö edessä.
Kommentit (6)
Paikan saaneelle on ilmoitettu eilen tai tänään ap. Tsemppiä työnhakuun!
vaikka on luvattu. Ihan kasvokkain on kerrottu että kaikille ilmoitetaan, tai että "minäpä soitan sitten sinä ja sinä päivänä" ja koskaan ei niitä ilmoituksia tule eikä soittoa kuulu. Törkeää toimintaa ja yrityksestä jää huono kuva.
ettet ole saanut paikkaa TAI sitten eivät ole ehtineet tehdä vaan päätöstä alkuperäisessä aikataulussa. Mikä estää sinua soittamaan heillepäin? Itse olen soitellut, jos mitään ei ole ilmoitussa aikataulussa kuulunut. Yleensä eivät ole sitten vaan ehtineet ilmoittaa niille, joita ei ole valittu. Kerran tosin kohdallani on kyse viivästyksestä, kun paikan esimies oli sairastunut ja sitten n. viikkoa myöhemmin sainkin sen hakemani paikan ;-).
Soita ihmeessä niille, ettei tarvitse unettomuutta potea!
kun ei ilmoiteta vaikka luvataan. Mun miehelle kävi juuri näin. Luvattiin varmasti ilmoittaa, oli päätös mikä tahansa...taitavat miettiä vieläkin
Sain työn tai en, koskaan ei mitään kuulunut ;)
Tuumasin jälkikäteen, että ainakaan niihin paikkoihin en enää koskaan hae, jotenkin noloa pomolta jättää ilmoittamatta (vaikka ei valituksi tulisikaan), jos kerran on luvannut ilmoittaa.