Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoruuden albumit täynnä bilekuvia - hävitänkö vai piilotanko lasten ulottuvilta?

Vierailija
20.11.2009 |

Mulla on siis albumeittain bilekuvia etkoista ja jatkoista, joissa näkyy pulloja, pelleilyä yms. Mietin tässä mitä niille tekisi. Lapsi on vielä pieni, mutta jossain vaihessa se voi kiinnostua mun vanhoista valokuvista. Niissä on myös kuvia kaiken maailman jannuista, joiden kanssa heilastin. Pitäisköhän vaan hävittää. Toisaalta niitä voisi olla hauska katsoa vanhana mummona. Onko muilla samaa "ongelmaa" ja miten ootte sen ratkaissut?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalenterisi, vaatteesi (varsinkin stringit ja epäsiveelliset), seksilelut, ehkäisyvälineet yms. olettekin varmaan jo hävittäneet. Muista hävittää myös luokkakuvat - niistäkin näkee, että olet ollut nuori ja rietas. Ja tietysti korut, meikit, kirjat jne.... Huh, äitiydessä on niin paljon huomioitavaa... Laittakaa muutkin listaa, mitä kaikkea pitääkin hävittää, ettei lapsi vain pääse niihin käsiksi ja löydä kauheita totuuksia vanhemmistaan...

Vierailija
2/12 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylähylly.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylähylly.

Vierailija
4/12 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

Vierailija
5/12 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilotat kuvat lapselta.

Onhan niitä varmasti joskus myöhemmin kiva katsella. Muistoja nuoruudesta :)

Vierailija
6/12 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ns. kunnon kuvat ja bilekuvat samoissa albumeissa (aikajärjestyksessä). En halua albumeita roskiin heittää, mutta en välttämättä haluais poistaa puolia kuvistakaan...eikä viittis uusia albumeitakaan kyhätä. Ehkä toi nelosen vinkki oli paras. Sit kun lapset on jo vanhempia, niin ehkä kestävät katsoa äidistä bilekuvia. Ja jos on ite absolutisteja niin voivat katsoa varoittavia esimerkkejä siitä miten känniläiset käyttäytyy. :)

Mä ratkaisin ongelman heittämällä ne biletysvalokuva kansiot roskiin...

Vierailija
7/12 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmeessä heitä pois!

Mulla kans paljon biletyskuvia teinivuosilta asti enkä takuulla hävitä niitä! Pois vaan lasten ulottuvilta! Ja ehkä joskus niistä voi jonkun lapsellekin vilauttaa tehostaakseen kommenttia "on äitikin joskus ollut nuori"...

Vierailija
8/12 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin mieheltänikin ja vastaus oli "et hävitä". :) Mut ehkä voisin karsia niitä entisten poikaystävien kuvia. Niitä ehti olla niin monia ennenkuin kolahti kunnolla ja vakiinnuin.

Vierailija
9/12 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

päästä, kun hän kuvittelee sinun olevan pystyynmuumioitunut kalkkis, joka on koko ikänsä vain motkottanut kotiintuloajoista ja veisannut virsiä...

Eli lapsillekin tekee vain hyvää jossain vaiheessa tajuta, että heidän vanhempansa ovat olleet nuoria myös ja kokeneet yhtä sun toista!

Vierailija
10/12 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkö ap itse ole katsellut vanhempiesi bilekuvia ja hihitellyt aikakaudelle ja vanhemmillesi? Omat vanhemmat elivät disco-fever aikaa kuumassa Helsingissä ja kuvat ovat loistavia! Niin monet kerrat yhdessä heidän kanssaan naurettu tyylikkäille vaatteille ja hurjalle menolle.

Vierailija
11/12 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on kyl totta! Muistan, että itsekin ajattelin mutsista ettei se ole ikinä ollut nuori, mutta oon nähnyt joskus sen bilekuvia ja kyllä niissäkin pulloja oli iso rivi...eikä silti mistään alkoholisteista ole kyse. Ihan hauskoja kuvia sen verran mitä muistan. :)

-ap

Ja ehkä joskus niistä voi jonkun lapsellekin vilauttaa tehostaakseen kommenttia "on äitikin joskus ollut nuori"...

Vierailija
12/12 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

Omat vanhemmat elivät disco-fever aikaa kuumassa Helsingissä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä