Mies illan pikkujouluissa ja mulla SI ja kolme lasta
hoidettavana kotona. Yritin eilen sanoa, että oikeasti mun pitäisi levätä ja toivoisin hänen jättävän pikkujoulut väliin. Sikainfluenssa alkoi jo lauantaina ja keskiviikkona olin parempi. Paheni eilen ja sain siis diagnoosin eilen. Tänään on noussut kuume ja keuhkoihin pistää. Nyt olen kotona lepäämässä mutta illalla pitäisi 3 alle kouluikäisen kanssa jaksaa ilta kotona. Mies sanoi, että voi toki tulla kotiin, jos oikein huonoon kuntoon menen mutta ei automaattisesti tarjoutunut tulemaan kotiin, vaikka kerroin kuumeen nousseen. (Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että kunto pitää olla sellainen että joudun menemään sairaalaan) Hän on siis pikkujouluissa 100 km päässä ja he ovat siellä yötä (koko firma).
En haluaisi olla valittava akka kotona, joka pilaa miehen juhlat mutta en myöskään osaa arvioida äityykö tämä sikainfluenssa nyt pahemmaksi.
Kommentit (47)
Mutta kiitos nauruista joo... Koita nyt selvitä jatkossa kun miehesi on siellä työmatkoilla...
silti mielestäni ap:n mies on keskenkasvuinen vastuuton pikkupoika. Ja työmatkaa ja pikkujoulujuhlia ei voi verrata, juhlat voi jättää väliin, työmatkan väliin jättäminen vaatii jo enemmän.
Enkä nyt liikaa hehkuttelisi sillä, että joku miehen työmatkan ajan pyörittää kaikkea yksin - se kuitenkin on väliaikaista.
Ja sen ambulanssin kyllä saa itsekin soitettua. Minäkin kävin lääkärissä niin, että lapset oli mukana.
...Vaimo sairastuu varmuudella.
2007, 2008 ja nyt 2009 pikkujouluiltana vaimo on lievästi (37.3 C), mutta riittävän kipeä ettei pysty yksin hoitamaan kahta lastamme.
Käyn ulkona 2-3 kertaa vuodessa, ja joka kerta vaimolla on jonkinlainen sairaus...
työmatka ei ole miehen syy. Hän käynnistää uutta yritystä ja on pakko mennä asiakkaiden ehdoilla. Rintarankamurtuma, lasten astma ja sikainfluenssa ovat yllätyksiä - samaten se, että oma työnantajani on lama tekosyynään menettänyt kaiken jouston lapsiperheitä kohtaan. En ole katkera. Minusta tuon yhden illan jaksaa kyllä ja miehelleni ilman muuta sen soisin. Ne pikkujoulutkin kun ovat usein Pr-tilaisuuksia. Minäkin käyn aina, jos vain voin. Ja sen ambulanssin kyllä saa itsekin soitettua. Minäkin kävin lääkärissä niin, että lapset oli mukana.
minä käyn aina lääkärissä niin että lapset ovat mukana, en ajatellut että siinä olisi jotain ihmeellistä... Edelleenkin työ on työtä ja huvi on huvia... Ja perhe ennen huvia jos kyseessä on MIES eikä luuseri...
17
Jotkuthan ovat meneet tosi nopsaan huonoon kuntoon just sikaflunssassa. Eikö ole vähän uhkarohkeaa, että sinä kotona hoidat yksinäsi lapsia, kun oikeasti sinun pitäisi levätä.
Mun oma mies käy juhlimassa ja harrastamassa, samoin minä. Mutta ei meille kummallekaan ole ikinä tullut mieleenkään jättää toista yksin lapsien kanssa jos toinen on todella kipeä, enkä nyt puhu mistään pikku flunssasta, vaan jos toinen on oikeesti ihan petipotilaana.
Mun mies on yrittäjä, mikä tietää sitä että paljon on paiskittava töitä, mutta osaa kyllä ottaa vapaatakin jos tilanne vaatii sitä. Mä sairastin viime talvena influenssan jossa kuume nousi neljäänkymppiin, en pystynyt muuta kuin nukkumaan ja yö ja päivä meni ihan sekaisin. Mies oli kotona lapsia hoitamassa ja niinä hetkinä kun se oli pakko käydä töissä, oli äitini meillä. Ihmettelen että miten joku voi pitää hauskaa jos oma puoliso on todella kipeenä?
lupautui jäämään kotiin, jos olet huonossa kunnossa, niin sitten vaan sanot, että olet huonossa kunnossa. Minä ihan pyytäisin miestäni tuossa tilanteessa jäämään kotiin. En jäisi odottamaan hänen tarjoutumistaan.
Ne pikkujoulutkin kun ovat usein Pr-tilaisuuksia.
Vaimosi ei halua, että menet. Jätä se sika. Ap:n tapauksessa ei varmaankaan ole kyse siitä, vai luuletko hänen näyttelevän SI:n oireet ja kuumeen?
2007, 2008 ja nyt 2009 pikkujouluiltana vaimo on lievästi (37.3 C), mutta riittävän kipeä ettei pysty yksin hoitamaan kahta lastamme.
Käyn ulkona 2-3 kertaa vuodessa, ja joka kerta vaimolla on jonkinlainen sairaus...
...Vaimo sairastuu varmuudella. 2007, 2008 ja nyt 2009 pikkujouluiltana vaimo on lievästi (37.3 C), mutta riittävän kipeä ettei pysty yksin hoitamaan kahta lastamme. Käyn ulkona 2-3 kertaa vuodessa, ja joka kerta vaimolla on jonkinlainen sairaus...
ja avuton ja 37.3 ei ole edes lievää kuumetta...
lääkäriin kanssa ja mikä tuossa hänen tilanteessaan niin kamalaa on??
Miehenkin pitää saada tehdä työtä ja joskus se vaatii joustoa vaimolta.
Huvilla ei makseta laskuja.
Anna mun kaikki kestää!!!! HAH!!!! Nauran kyyneleet silmissä!
Minä käyn kaikki työpaikan pippalot ja ylläpidän ja solmin verkostoja.
Ne ovat mitä suurimmassa määrin pr-tilaisuuksia.
Minä käyn kaikki työpaikan pippalot ja ylläpidän ja solmin verkostoja. Ne ovat mitä suurimmassa määrin pr-tilaisuuksia.
lääkäriin kanssa ja mikä tuossa hänen tilanteessaan niin kamalaa on?? Miehenkin pitää saada tehdä työtä ja joskus se vaatii joustoa vaimolta. Huvilla ei makseta laskuja.
kuka lienetkin..? mähän olin siis ap:n puolella,että mies kotiin...
17 ja 29
pikkujoulut ovat koko yhtiön tilaisuuksia, lisäksi on erilaisten yhteistyötahojen tilaisuuksia.
Tietenkin pidän yhteyttä yllä yms. myös työaikana, mutta ei se noita juhlia korvaa.
työmatka ei ole miehen syy.
Hän käynnistää uutta yritystä ja on pakko mennä asiakkaiden ehdoilla.
Rintarankamurtuma, lasten astma ja sikainfluenssa ovat yllätyksiä - samaten se, että oma työnantajani on lama tekosyynään menettänyt kaiken jouston lapsiperheitä kohtaan.
En ole katkera. Minusta tuon yhden illan jaksaa kyllä ja miehelleni ilman muuta sen soisin.
Ne pikkujoulutkin kun ovat usein Pr-tilaisuuksia. Minäkin käyn aina, jos vain voin.
Ja sen ambulanssin kyllä saa itsekin soitettua. Minäkin kävin lääkärissä niin, että lapset oli mukana.