Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Minkänimisessä rakennuksessa vuohi asuu?
20.11.2009 |
Lampolassa niin kuin lampaat? Vai ihan vain navetassa?
Kommentit (4)
vuohia? Vuohelassa kai... pohdiskelee ap sanojen katoamista...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olen kerran sen oikein selvittänyt yhteen suomennokseen.
t. Kääntäjä
Merkitys on kuttu-, vuohitarha. Vuohelaa ei siellä mainita ollenkaan, mutta onhan se ainakin merkitykseltään aika selvä. ap
Alue: Aihe vapaa
Jos sitä pidetään lehmien kanssa navetassa niin sitten siellä. Naapurilla on yksi vuohi pihalla ja se asuu koirankopissa :)