Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tänään on niin pimeä päivä, ettei voi tehdä
20.11.2009 |
yhtään mitään.
Taidanpa lysähtää sohvalle katsomaan jotain ohjelmaa nauhalta.
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ihan tyhjää, lapsilla sadevaatteet päällä. Piristi :)
katellut telkkaria ja ollut tässä koneella. Mutta ei nää päivät kovin aktiivisissa merkeissä yleensäkään tunnu menevän...
Alue: Aihe vapaa
tässä koneella notkun ja mietin menisinkö nokosille kun vaan väsyttää. Ilman valoja ei näe mitään, vaikka olkkarissa yksi seinä melkein kokonaan ikkunaa niin silti valo ei riitä. Ihan liian harmaata ja hämärää on ulkona