Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

OvatkoHarkit mielestänne ansainneet omia TV-ohjelmia,

Vierailija
19.11.2009 |

oman lehden...? Ovatko tosiaan niin lahjakkaita ja vetovoimaisia?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketä nuo Harkit ovat ja mitä tv-ohjelma ja mikä lehti heillä on...

Vierailija
2/10 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio painostaa sua mihinkään. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratulan idea on ihan kiva, toteutus... no joo. Strömsölle oli ihan kiva saada suomenkielinen vastine, tuo Ratula vain on melkoista räpellystä sen rinnalla. Ammattitaito mielestäni puuttuu, niin askarteluista, ompeluista kuin kokkauksistakin. Aivan järkyttäviä ovat kaikki luomukset tähän mennessä olleet, mitään niistä en haluaisi itse tehdä tai kotiini tuoda.

Lisäksi tuo ihmeellinen esitys ja teeskentely, vieraat saapuvat meloen jokea pitkin tai pyörällä raittia pitkin ja sitten ollaan niin hirveän yllättyneitä kun tulee vieraita...

Vierailija
4/10 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vaan puhtaasi suhdetoiminnasta. Kun tuntee oikeat tyypit, saa oman ohjelman televisioon.

Vierailija
5/10 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sellaisia saisi olla enemmänkin.

Vierailija
6/10 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään katsoa Ratulaa. On rento ja hyväntuulinen ohjelma. Strömsö on minusta ihan eri tyyppinen ohjelma vaikka siinäkin käsillä tehdäänm tykkään Ratulasta enemmän.

Vierailija
7/10 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevani pahasti ajasta jäljessä muuta eikö Harkin pariskunta eronnut jokin aika sitten?

Silloin siitä toitotettiin tällä palstalla ja olin niin pihalla, etten edes tiennyt keistä puhuttiin.

Nyt ole sattumalta nähnyt Ratulan muutaman kerran ja olen ajatellut niiden olevan uusintoja edellisvuosilta.

Minusta Anu Harkki (?nimi oikein?) on kovin viehättävä ja ihanan persoonallinen ihminen.

Vierailija
8/10 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin olla tuontyyppisen ohjelman tosi fani.

Anu Harkki ehkä kopsaa liikaa toisten ideoita (kuten kirjoissaankin) ja toivoisin vähän omaperäisempiä ideoita sekä oikeasti taitoa - sitähän Harkilta puuttuu käsitöiden osalta.

Toisaalta nuo Harkin tekeleet ovat sellaisia, mitä sitten jokainen voi toteuttaa itse kotonaan ilman että tarvitsisi mitenkään erikoisemmin osata tehdä mitään. Sellaista askartelua, joka soveltuu kaikille.

Vierailija
9/10 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratula oli minulle pettymys.

Vierailija
10/10 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa jos näin olisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi