Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet on NIIN PUOLIKUNTOSIA aina sairastaessaan?!!

Vierailija
19.11.2009 |

Vaikka perheessä riehuu sama viirus, se on se mies jota saa hoivata ja passata, joka tulee töistä kesken päivän ja menee suoraan sänkyyn ja nukkuu kellon ympäri..!

Kummasti muut (esim. aina perheen äiti) on kykeneväinen kaikesta huolimatta hoitamaan pakolliset askareet yms.

Pelkkää teatteria?!!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei yleensä nouse kuumetta lainkaan, normaalilämpö on 36,5 ja sitten tässä kun Herra Perheenpää oli jo sairastanut omansa, niin sain saman lentsun kuumeen (!) kera eli olin tosi kipeä. Niin ei... hän nukkui aamulla pitkään kun oli vielä huonovointinen, minä hoidin räkäisen ja kuumeisen 1-vuotiaan ja 8-vuotiaan, kusetin koiran jne... Ja isäntä huokailee ja huokailee.. Ja sama keuhkot irrottava yskä oli mullakin, mutta vain hänellä se oli ihan "tappava"... grr...

Mutta en mä viitti päätäni aukoa, se on hänen tapansa sairastaa ja kerätä huomiota. Mä vaan yritän luovia arjesta vaikka sitten pää kainalossa, kuten monessa muussakin huushollissa näemmä. =0)

Vierailija
22/24 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

työntekijöiden kesken. N. 9/10 perheessä mies oli se kipeämpi osapuoli. Myös miestyökaverit myönsivät kestävänäsä sairauksia paremmin.

Meillä mies aina sanoo että jos kerran minä (nainen) jaksan hoitaa lapset ja kodin kipeänäkin kun on pakko, niin en voi olla yhtä kipeä kuin hän, koska häne ei kerta kaikkiaan jaksaisi hoitaa lapsia. Siis tavallisessa flunssassa ja 37,5 kuumeessa.

Vierailija
24/24 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös miestyökaverit myönsivät kestävänäsä sairauksia paremmin.

...siis huonommin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi