En mä sua ulkonäön takia ottanutkaan :(!
sanoi mies äsken kun luin ääneen tota ulkonäköketjua ja kommentoin että hänen exä on kyllä huomattavasti kauniimpi kuin mä. "En mä sua ulkonäön takia ottanutkaan vaan kun oot niin kiva" nauroi ja pussasi poskelle. Voi ei...mulla on taas niin huono olo... Lapsia ei vielä ole vaikka niistä on puhuttu, seurusteltu on kaks vuotta eikä oo kyllä kovin kiihkeä suhde. Tykkään miehestä kamalasti mut voiko tää kestää kun mies ei selkeesti oo muhun "sillä tavalla" rakastunu.
Kommentit (24)
Eihän tuo miehen repliikki ole havainto ap:n ulkonäöstä vaan hänen luonteestaan (joka kyllä avauksen perusteella vaikuttaa hieman tollolta, ellei tämä ole provo). Vaikka ap olisi kaunis kuin taivaan enkeli, niin mies on valinnut hänet siksi, että hän on niin kiva. Miksiköhän ap on valinnut miehensä?
Kun olen aina omistanut peilin tiedän, ettei kukaan mies ole valinnut minua ulkonäköni takia. En ole mikään kaunotar, mutta muita hyviä ja kestävämpiä ominaisuuksia löytyy. :)
mutta mua kyllä alkoi naurattamaan :D Miehen kanssa sanotaan noita tollaisia kommentteja wagnerismeiksi, tulee tietysti Viivistä ja Wagnerista. Tottakai mies sanoi vähän tökerösti, mutta ajattele nyt, jos se olisi vaan hokenut, että kyllä sä kauniimpi olet, ei kai hän muunlaisen kanssa olisikaan! Eiköhän silloin mielessä kävisi, että mitäs sitten kun rupsahdan...
Tuli vielä mieleen sarjakuvista B. Virtasen lausahdus vaimolleen, joka kysyi, onko hän liian lihava vai sopiva: Mielestäni olet sopiva tuollaisena liian lihavana :D Hyvin ei käynyt B. Virtaselle...
että jokainen nainen joka elää miehen kanssa ja on rehellinen, kuuntelee ja ajattelee mitä mies suustaan päästelee, on naisellinen ja herkkä, joutuu aina joskus yks kaks yllättäen saamaan märkää rättiä kasvoilleen ja kokea mitä on ällistys.
en usko, että se yritti loukata. Tuskin miehesi olisi kanssasi, jos ulkonäkösi ei yhtään viehättäisi häntä. Mitä tarkoitat, ettei suhde ole kiihkeä? Luuletko tämän siis johtuvan ulkonäöstäsi, ja miehellä ja exällä oli tämän kauneuden takia kiihkeämpää?