Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En mä sua ulkonäön takia ottanutkaan :(!

Vierailija
19.11.2009 |

sanoi mies äsken kun luin ääneen tota ulkonäköketjua ja kommentoin että hänen exä on kyllä huomattavasti kauniimpi kuin mä. "En mä sua ulkonäön takia ottanutkaan vaan kun oot niin kiva" nauroi ja pussasi poskelle. Voi ei...mulla on taas niin huono olo... Lapsia ei vielä ole vaikka niistä on puhuttu, seurusteltu on kaks vuotta eikä oo kyllä kovin kiihkeä suhde. Tykkään miehestä kamalasti mut voiko tää kestää kun mies ei selkeesti oo muhun "sillä tavalla" rakastunu.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan loukkaantuisitte yhtä paljon, jos mies sanoi, että joo-o, ulkonäön takia sut otin. Miten naisen ulkonäkö on jotenkin niin pyhä asia, että sanoo siitä mitä tahansa, niin aina menee väärin? Mitä vauvoja me (tai tekis mieli kyllä sanoa te!) naiset oikein ollaan?

Vai onko tuo enemmän hyvännäköisten eukkojen vitsaus? Mä tiedän, etten nyt oo niin erikoisen näköinen. No, olihan se iha vitu siistiä olla kauniimpi, mutta kun en nyt vaan ole. Se täytyy hyväksyä. En mä nyt ainakaan kuvittele, että mun mies on valinnut mut ulkonäön takia, onneksi. Kyllä mussa on niin paljon muutakin kun ulkokuori.

Mun mielestä sun mies sanoi sulle kohteliaisuuden. Yritäpä nyt vähän ryhdistäytyä. Ja te muutkin virisijät.

Vierailija
2/24 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ap ei ole yhtä kaunis kuin ex (vaikka ei sillä olekaan merkitystä miehen tunteisiin).

Tokihan tuosta kuka vaan loukkaantuisi vaikka totuudeksi tietäisikin. Kyllä valkoiset valheet on joskus paikallaan, tuntevia olentoja me ollaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ukko sanoi, että "no ei sussa nyt niiiiin paljo ylimääräistä ole, vähän ehkä tuossa ja tuossa," ja puristeli samalla jenkkakahvojani.

Vierailija
4/24 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, mutta miksi miehen pitää sanoa asiansa n iin lyhyesti, että aina kun sattuu saamaan suunsa auki ilmoille tupsahtaa sana korkeintaan kaksi. Sen voi sitten tulkita kuka mitenkin. Näitä sitten saa vatvoa jopa vuosi jälkeen päin kun nainen vihdoin saa suunsa tyrmistykseltään ja pahalta mieleltään auki, että mitähän tarkoitit silloin, kun ... Itse olen pikku hiljaa oppinut, että otan asian mahdollisimman heti puheeksi ja yritän pysyä rauhallisena ja positiivisena.

Vierailija
5/24 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois nyt jotain nättiä sanonut ulkonäöstä myös. Onneksi mun mies on sellainen joka ei ulkonäköä arvostele, kehuu kyllä kovasti, mutta ei ikinä ikävään sävyyn ruodi. Joskus mulla on ruma olo ja valitan asiasta, niin se saa mut hyvälle tuulelle kun väittää päinvastaista. Silloin sitä tuntee olevan todella rakastettu nainen.

Vierailija
6/24 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies yritti olla ap:n kanssa samaa mieltä.

Mikähän pimahdus siitä olisi tullut, jos mies olisi sanonut, että siksi sinuun vaihdoin kun olet kauniimpi? Ap olisi itkenyt miehen pinnallisuutta!

Minusta miehen sanoma oli kaunis kohteliaisuus. Ilmaisee, että suhde on hyvällä pohjalla.

Vierailija
7/24 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paremman puutteessa.

sorry...

Vierailija
8/24 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi vastannut, että "äläs nyt viitsi, sähän olet maailman kaunein" :)

Mutta miehet on miehiä ja oli ainakin rehellinen. Tietysti voi olla oikeaa rakkautta!

Älä murehdi, se ei kaunista :P

Vierailija
9/24 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no meillä on miehen kans taas silleen kun joskus kysyn siltä kuinka paljon hän minua rakastaa niin kesällä sano ysi puoli ja viikko sitten tokas ysi.. tähän mie kans aloin melkee vollottaa että mitä mie oon tehny niin tokasi kun en oo nyt niin kiva ku kesällä!

Vierailija
10/24 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä vain kauniista kuoresta. Ole iloinen!

Vierailija
11/24 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä ulkonäkö rapistuu, ja jos sen varaan laskee niin huonosti menee. Sulla on hieno mies :)

Vierailija
12/24 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuollaisessa asiassa pidä olla rehellinen!

Vierailija
13/24 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja anteeks mut rupes vähän naurattamaan :D

Tuskin se mies nyt tarkoitti kuitenkaan että sä ruma olet?

Vierailija
14/24 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suoraan että sen mielestä et ole niin hyvännäköinen kuin sen eksä. Heh heh! Ei tuo nyt mikään kohtelaisuuus kyllä ollut. Toivottavasti aloitit jo mykkäkoulun!

Vierailija
15/24 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos katsovat vain ulkonäköä, sitten kun mies valitsee naisen enempi luonteen kuin ulkonäön perusteella niin sekin on väärin.. on miehillä helppoa meidän kanssa

Vierailija
16/24 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos en olisi ollut yhtään kaunis niin ei hän olisi minuun ikinä katsonutkaan eli mielestäni kyllä sillä ulkonäöllä jotain väliä on :)

Vierailija
17/24 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten nainen käsittää miehen ihan väärin kun mies onneton valitsee sanansa vähän väärin :)

Todennäköisesti miehesti tarkoitti sanoa, et exä olikin pelkkä kuori eikä siinä ollu muuta kivaa ku ulkonäkö, kun taas sinussa on ulkonäön LISÄKSI muutakin. Tuskin se tarkotti sanoa, että et olisi kaunis.

Vierailija
18/24 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei ole mennyt naimisiin taloudenhoitajantaitojeni vuoksi. Olen huushollauksessa aika suurpiirteinen... Otin ton kohteliaisuutena; mussa on siis muita ominaisuuksia kuin taloudenhoitajantaidot miksi minua rakastetaan:-)

Vierailija
19/24 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kohteliaisuutena se ton tarkotti! Miehet osaa vaan joskus sanoa kohteliaisuudet niin, että ne on helppo tulkita ihan pieleen.

Vierailija
20/24 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoahan se on, ettei ole sinusta (ainoastaan?) ulkonäön takia tykkää.

Ajattele jos niin olisi ja vaikka sairastut, syöt pari vuotta kortisonia ja lihot 120-kiloiseksi...

Eli miehesi arvostaa sinua eikä ulkonäköäsi, hieno juttu, arvosta häntä siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä