Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

WT IHANNOIJAT katsokaa tämä

Vierailija
19.11.2009 |

Kun täälläkin ihannoidaan valkoista roskasakkia niin katsokaapa tänään elokuva Boys Don't Cry, (MTV3 Klo: 23.30) niin näette mitä "white trash" sanalla oikeasti tarkoitetaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna esimerkkejä!

Muuten, kyllä Suomen ja Yhdysvaltain wt-porukka on ihan erilaista, ei niitä voi verratakaan keskenään. Koko käsite ei oikein istu tänne sinänsä, koska se viittaa nimenomaan etelävaltioiden tilanteeseen. Toki termiä voi meilläkin käyttää, onhan se tavallaan ihan naseva, mutta ei näiden kahden maan white trashia kyllä mitenkään voi verrata keskenään!

Vierailija
2/4 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta koko termiä ei pidä käyttää, koska se on rasistinen ja alentava, niin sitten kai ihannoin.

Leffan olen nähnyt ja se on loistava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihannointi on sinusta sitä, että minusta koko termiä ei pidä käyttää, koska se on rasistinen ja alentava, niin sitten kai ihannoin. Leffan olen nähnyt ja se on loistava.

I could't agree more.

Yleensäkin rasittaa kun täällä ihan hermona listataan asioita, jotka ovat "white trash", "lähiöitä", "juntteja", "keskiluokkaisia" jne. Onkos meillä joku hätä tästä luokka-asiasta, että olemmeko riittävän sivistyneitä ja hienoja?

Vierailija
4/4 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole kivaa kun voi nimittää toisia jollain yleensä alentavalla termillä, varsinkin jos termi on tullut kaukaa merten takaa. Täällähän on myös niitä puumanaisia jotka käyttävät Puma verkkareita ja viettävät lomansa Puumalassa jne. Kun minä kävin koulua niin ei ollut erityisoppilaita mutta muutama tyhmä oli joukossa. Ei siitä ole paljon aikaa. Suomessa ei asuta kylläkään sellaisissa trailer parkeissa kuin USAssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi