Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko si-rokotus tosiaan vaarallinen, jos tauti jo iskenyt - yhteisvaikutus siis?

Vierailija
17.11.2009 |

Pitääkö rokotuksen jälkeen olla pari viikkoa kotosalla, ettei vain altistu si:lle?

Tutun lapsi vietiin juuri sairaalaan, koska rokotuksesta oli vasta viikko kun tauti iski ja lapsi sairastui vakavasti.

Uskaltaako omaa lasta viedä rokotettavaksi enää tässä vaiheessa, kun tauti jyllää jo kaikkialla ja mistä sitä tietää, onko se jo lapsessakin?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rokote tuli myöhässä ja tästä syystä meillä ei kukaan ottanut. Samaa minäki koko ajan hokenut,että ei voi olla hyväksi et ottaa rokotteen ja samantien sairstuu itse tautiin.

Eï tauti nyt niin paha ole ettei siitä normiaali kuntoinen ihminen selviä,se mikä ei tapa vahvistaa! ja noita viikko piikistä sairastumisia alkaa olla jo epäilyttävän paljon, johtuuko piikistä vai mistä?

Vierailija
2/20 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä myöskään notkuta kauppakeskuksissa ym.

jos käydään,ollaan kaukana räkivistä ihmisistä,sekä käsihygienia erittäin hyvä.

lapsellekkin opetettu(4v.) ,että ei kosketella naamaa. ja on toiminut ohjeiden mukaan,kun on selittänyt pöpöt ja bakteeri-asiat.

siinä rokotteessa on jotain mätää,joka selviää jonkin ajan kuluttua,kun koekaniini-aika on ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sikainfluenssa jyllää jo niin elimistössähän on jo eläviä viruksia. Mitä kamalaa joku kuolleen virusantigeenin lisääminen siihen sitten enää tekee?

Vierailija
4/20 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saamisen jälkeen jos saisi vain kuollutta virusantigeeniä?

Vierailija
5/20 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne ovat lietsoneet omaa hysteriaansa jo niin kauan, että järkipuhe ei enää tehoa. Liekö tehonnut koskaan.

Vierailija
6/20 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän jo maalaisjärki sanoo, että vaikka rokote olisi täydellisen hyväkin niin jos rokotteet ja epidemia tulee yhtä aikaa ja rokotejonoissa seisoo/istuu/jonottaa joukko pärskiviä heikkokuntoisia riskiryhmään kuuluvia ihmisiä niin osa niistä saa väistämättä tartunnan viimeistään siellä rokotejonossa ja ehtii sairastua ja menehtyä ennen kuin rokote tehoaa.

rokote tuli myöhässä ja tästä syystä meillä ei kukaan ottanut. Samaa minäki koko ajan hokenut,että ei voi olla hyväksi et ottaa rokotteen ja samantien sairstuu itse tautiin. Eï tauti nyt niin paha ole ettei siitä normiaali kuntoinen ihminen selviä,se mikä ei tapa vahvistaa! ja noita viikko piikistä sairastumisia alkaa olla jo epäilyttävän paljon, johtuuko piikistä vai mistä?

Vierailija
7/20 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei saa rokotuksesta koska siinä ei ole eläviä viruksia. Eikä kuolleitakaan. Siinä on proteiininpalasia. Rokotusjonosta sen voi helpostikin saada.

saamisen jälkeen jos saisi vain kuollutta virusantigeeniä?

Vierailija
8/20 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 päivää rokotteen ottamisen jälkeen, itse ainakin olen iloinen, että parhaillaan sairastamme tämän taudin pois, niin ei tarvitse rokotuttaa. Ei ole ollut tauti edes kovin voimakas.

Vierailija
9/20 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttavapiirissä on todettu (siis testein) kuusi sikainfluenssaa, heistä viisi oli saanut rokotteen n. viikkoa aiemmin. Ja näistä viidestä kaksi joutui sairaalahoitoon ja kolmannellakin tauti otti tosi lujille. Muut tutut jotka ovat oireiden perusteella diagnosoitu sikaa sairastaviksi ovat selvinneet kutakuinkin muutaman päivän kuumeella ja tavallisilla flunssaoireilla.

Ihmetyttää ja suuresti. Pistää kyllä miettimään uudelleen tätä rokotuksen tarpeellisuutta ja jopa turvallisuutta. Ehkä nämä vastustajat ovat sittenkin oikeassa...itse olen aina ollut rokotemyönteinen ja täälläkin puhunut rokotteen puolesta. Pitäisikö sittenkin alkaa tutkimaan asiaa ihan itse. Mistähän voisi löytää puolueetonta tutkimustietoa rokotteesta ja sen vaikutuksista? Osaako kukaan neuvoa?

Vierailija
11/20 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riskiryhmäläisillä on suurempi riski saada raju tauti.

Tähän astiset tutkimustulokset rokotteen vaikutuksista taitaa olla rokotevalmistajan tekemiä tutkimuksia. Puolueetonta tietoa saadaan vasta sitten joskus kun päästään tutkimaan tilastojen perusteella kuinka kävi.

Vierailija
12/20 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdäänpä nyt lyhyt kertaus sikainfluenssarokotteen (eivät välttämättä kaikki samassa= eri valmistajia) ainesosista, se sisältää:

* myrkyllisiä adjuvantteja (elohopea, tiomersaali ((=elohopeapohjainen)), skvaleeni jne.) sekä nanopartikkeleita, jotka hyökkäävät terveitä soluja vastaan ja ovat siten tappavia - eikä niitä saa koskaan pois kehosta kerran kun ne on sinne pistetty

* eläinten syöpäsoluja, jonka seurauksena luonnollisesti rokotteen saaja voi saada jonkinlaisen syövän

* alumiinia; neurotoksiinia,joka aiheuttaa mm. Alzheimerin tautia

* nonoxylia sekä octoxynol-9, jotka ovat spermisidejä

* fenolia, jota käytetään mm. räjähdysaineiden ja maalien valmistukseen

* skvaleenia, jonka on todettu aiheuttavan mm. fibromyalgiaa, MS-tautia, anemiaa, kroonista ripulia sekä erilaisia autoimmuuni-sairauksia (skvaleenia on ihmisellä luonnostaan esim. aivoissa, ja sitä on myös oliiviöljyssä, sillä se on öljymolekyyli. Ongelma onkin siinä, mitä kautta skvaleeni tulee elimistöön; luonnollisesti syödessä vai epäluonnottomasti suoraan suoneen, josta immuunipuolustus ei tunnista sitä vaan alkaa tuhoamaan kaiken skvaleenin mitä löytää, siis myös sen jo olemassaolevan, jota on myös koko hermostossa, jossa sen toiminta on elintärkeää.)

Vierailija
13/20 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin on annettu vihurirokkorokote, vaikka olen sen kenties sairastanut. Ja on laitettu MPR rokote ja on ehkä ollut nekin taudit lapsena.

Vierailija
14/20 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei anneta enää siinä vaiheessa kun epidemia päällä, joten kuten asiantuntijatkin myöntävät, rokote tuli liian myöhään. Mutta taas täytyy laskea hyödyt ja haitat,taudin vakavuus. Reaktio on voimakas, jos virus jo kehossa tai tartunnan saa pian rokotteen jälkeen, joillakin se voi olla kohtalokasta. Ei se rokote sitä sinänsä kuitenkaan aiheuta vaan ajoitus on todella surkea.

Vierailija
15/20 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

missään vaiheessa.

Vierailija
16/20 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se rokote ei tuo elimistöön virusta.

Vierailija
17/20 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä testattu niin olekaan vaarallisia mut eihän tätä sikainfluenssa rokotetta ole testattu ja minun mielestäni niinkuin monen muunkin mielestä se on vaarallinen.

Vierailija
18/20 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etteivät anna rokotetta enää kun epidemia-aika on ovella, koska yhteisvaikutus voi olla paljon pahempi kuin itse tauti.

Tämä siis 5 v sitten kun olin myöhässä hakemassa kausi-rokotetta.

Miksei olisi tämänkin rokotteen kohdalla niin. Ja nythän on epidemia jo päällä, ei enää ovella.

Osittain siitäkään syystä emme ota näitä sikapiikkejä.

Vierailija
19/20 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri, perusterve, kovakuntoinen maratoonari, toipuu juuri pari viikkoa sairastettuuaan sikainfluenssan jälkeisestä keuhkokuumeesta. Onneksi oli ilmeisesti bakteeriperäinen keuhkokuume eikä viruksen aiheuttama. Mutta en kyllä kovin lieväksi tuota tautia kuvailisi.

Itse ajattelen niin, että luulisi, että tauti tulee lievempänä, vaikka siihen sairastuisikin rokotuksen jälkeen, kun elimistö on kuitenkin jo ehtinyt aloittaa vasta-ainetuotannon.

rokote tuli myöhässä ja tästä syystä meillä ei kukaan ottanut. Samaa minäki koko ajan hokenut,että ei voi olla hyväksi et ottaa rokotteen ja samantien sairstuu itse tautiin. Eï tauti nyt niin paha ole ettei siitä normiaali kuntoinen ihminen selviä,se mikä ei tapa vahvistaa! ja noita viikko piikistä sairastumisia alkaa olla jo epäilyttävän paljon, johtuuko piikistä vai mistä?

Vierailija
20/20 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vaiheessa asiasta ei ole mitään tietoa, koska rokote on niin uusi ja kiireellä tehty, ettei mitään tutkimustietoa tartunnan ja rokotteen yhteisvaikutuksista ole.

Meillä ei oteta rokotetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän