Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
H1N1 rokote ja keskemenot?
16.11.2009 |
Onko rokote ihan oikesti lisännyt mahdollisia keskenmenoja ja millä viikoilla?
Oletko saanut rokokotteen millä rv ja keskemeno tuli millä rv:llä.
Siksi kysyn että olisi jotain ns. faktaa keskusteluille neuvolan kahvipöydässä?
Kommentit (22)
Sain ensimmäiset säännölliset supistukseni 3pvää rokotteesta,jolloin sain rokotteesta myös muita oireita. Menivät levolla kuitenkin ohi. Olen loppuvaiheessa raskaana,joten supistukset ovatkin jo toivottuja, mutta ehdottomasti yhdistin ne rokotukseen! Keskenmeno siis teoriassa on mielestäni mahdollinen,vaikkakaan ei mitenkään tavanomainen haittavaikutus. Tilastot tulevat kertomaan faktaa!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
ohittaneet rasksudessa, juuri kuten muissakin maissa annetaan siinä vaiheessa. mutta ei alle vko 12. ja ymmärrän hyvin.