Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi vtussa se LAURI TÄHKÄ eli mies oli MeNaisten kannessa muutama vko sitten?
Kommentit (8)
koska naiset menee siitä ihan sekaisin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
täällä että miksi miesten lehtien kansikuvissa on naisia eikös pitäis olla miehiä.
Riittä Väisänenkö olis ollu parempi...?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
levyn vähän aikaa sitten, tämän takia kai levy-yhtiöstä tyrkyttävät sitä kaikkialle mainostamaan tekelettänsä.
Alue: Aihe vapaa
kantta, mutta ihan kauhee ukko se on!
En tajua hypetystä sen ympärillä. Hirveempää biisiä kuin "Suudellaan" en tiedä! :D