Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä teidän mielestä hyvä vai huono kirppissaldo? ov

Vierailija
16.11.2009 |

Mulla on 10 päivän kirppispöytä ja kysyin tänään 4 päivän saldoa ja vastaus oli 29 euroa. En sitten tiedä, että onko tuosta summasta vähennetty pöytähinta eli 35 euroa ja saldo onkin isompi.

Pöytä on vielä perjantaihin asti eli saldossa ei ole vielä tämän päivän myyntiä laskettuna.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai no en ihan joka lumppua ole laskenut että tuliko takaisin jos ei löydy listauksesta mutta noin suurinpiirtein tiedän että mitään ei ole hävinnyt.

Vierailija
22/23 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä myyn 2 krt vuodessa lasten pieneksi jääneet vaatteet ja lelut pois. aikuisten vaatteita en jaksa viedä koska emme käytä merkkivaatteita joten ne eivät mene kaupaksi. Pelkillä silittämättömillä ja kuivaurummussa kuivatuilla vaatteilla ja leluilla olen aina saanut 4 viikossa 400-650e. Pääosa tavarasta menee 2 ekan viikon aikana joka kerta. Viimeisillä 2 viikolla tuottoa tulee yleensä n 100e. Meillä ei käytetä merkki vaatteita joten perus sisävaatteet hinnaltaan 0,2-8e, remu tms toppapuvuista olen saanut n30e/kpl ja goretex kengistä kunnosta riippuen 15-25e. Hinnoittelu siis tuotteen kunnon mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja keskimäärin käteen on jäänyt hieman yli 200€. Kaikki tuotteen lasten vaatteita ja kenkiä. En viitsi edes hinnoitella mitään alle euron juttuja, vaan ne ovat UFF kamaa. Tytön hyvistä mekoista saa yleensä 7-10€, toppapuvuista 10-15 €, merkkikengistä 5-10€ jne.