Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työssäolevat sukulaiset ja kaverit käyttävät minua juoksutyttönään (olen kotiäiti)

Vierailija
07.12.2009 |

Kaverit ja sukulaiset pyytävät tuomaan milloin mitäkin alennusmyynneistä tms poistomyynneistä kun itse ovat töissä eivätkä pääse alemyynteihin heti aamulla kun saa parhaat päältä. Äitiä ja mummia pitää kuljettaa kauppa-asioille ja lääkäriin. Voisinhan tietenkin kieltäytyä, mutta toistaiseksi olen kiltisti tehnyt mitä ovat pyytäneet. Monesti jää päivän kotityöt tekemättä kun on kuskina puoli päivää. Joskus pikkuisen kummastuttaa muiden asenne että pitävät kotiäitiä kai joutilaana jolla on aikaa juoksennella ympäriinsä kaiket päivät.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten minulle ollaan lykkäämässä milloin kukakin lapsi, kun "kuitenkin olen kotona".

Samaten soitellaan vain jaarittelupuheluja kesken päivän ja paheksutaan, jos en vastaa niihin.

Viimeksi esikoisen koulukaverin äiti olisi tuonut meille esikoisen sairaana olevan luokkakaverin...

Vierailija
2/3 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten minulle ollaan lykkäämässä milloin kukakin lapsi, kun "kuitenkin olen kotona". Samaten soitellaan vain jaarittelupuheluja kesken päivän ja paheksutaan, jos en vastaa niihin. Viimeksi esikoisen koulukaverin äiti olisi tuonut meille esikoisen sairaana olevan luokkakaverin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä mummin kuljettamisesta ihan herkästi kieltäytyisi, sillä kyllähän vanhoista on huolehdittava, ellei sitten ole joku ökyrikas, joka kyllä voi kulkea taksillakin.

Mutta tuollaisille typerille alennusmyyntipyynnöille voi ihan hyvin sanoa ei. Kokeilepa kerran, niin huomaat, ettei se niin vaikeaa olekaan. Itsestäsi se lähtee!