Joululahja gallup!!!
Eli siis lapsen ikä ja mitä ostatte lahjaksi? Meillä: 1wee: baby born-nukke, keinuhevonen, naukuva&kävelevä kissa, hello kitty-pehmolelu, nuppipalapeli, pyyhe, yöpuku. 5wee: nintendo ds+2 peliä, kauko-ohjattava auto, palapeli, huppari, yöpuku, pyyhe, karkkia 8wee: nintendo ds+2 peliä, rakennussarja, palapeli, huppari, yöpuku, pyyhe, karkkia nämä siis meiltä vanhemmilta. Lisäksi saavat jotain pientä & tarpeellista sukulaisilta.
Kommentit (89)
vauvalle:
Libero panda jos tulee ajoissa
- kävelevä koira
Tutta retrovaatteita
3,5v
Fisher Price-kassakone
Cars-radiopuhelimet
Muumi-cd-kirja
Pari puseroa
Myyrä-kirja
Nämä siis minulta, isä, kummit ja mummit lahjovat sitten vielä erikseen.
Tyttö 6v;
-"Elävä" kissa- pehmolelu "Lulu" TAI
Barbie+kävelevät hevoset-leikkisetti
-Horseland-hevonen+ratsastaja
-kirja
-Littlest Pet Shop- pakkaus (joku pienempi setti)
Poika 2v9kk;
- Lego Duplo Eläintarhan ruokinta TAI
Cars autorata
-kirja
-Iggl Piggl-pehmo?
-Rescue Pals-koirapehmo (voi hoitaa,laittaa kipsin, kuunnella sydäntä jne)?
-Brio junarata- juna?
Vähän hakusessa vielä, ei olla päätetty lopullisesti, mutta tuossa jotain vaihtoehtoja..
vauva
Seikkailu Muumi-lusikat
Lindex lahjakortti
Metsola lahjakortti
Fisher price-vauvakirja
Kylpyvalas
3,5v
Muumitalo
Dublo paloasema
Lauri Kilpa-auto radio-ohjattava
Metsola lahjakortti
Lindex lahjakortti
Brio junaradan lisäosia
Piirustustaulu magneettinen
Koripallokori
Muumi leivontasetti
Ilta saapuu Muumilaaksoon-kirja
Cars pussilakanasetti
Nosturi
leikki imuri, leivänpaahdin, kahvinkeitin, astioita
Yms. kivaa pikkusälää.
lasten kosketinsoittimen ja vauvalle pyydän Metsola-lahjakorttia myös isältä. 30
- prinsessa hevosvaunut 2 kpl a noin 50 e br lelu
- barbie uutuudet 2 kpl a 29.90 hobby hall
- little pet shop talot 2 kpl a noin 54 e hobby hall
------------
eikä muuta lapsille
ja sitten kanarian matka 2 vk koko perhe veronpalautuksilla
poika 9 v
- joku lego star wars, sikahintainen 150 e, itse toivoo
- legon techic- sarjan iso traktori - ei toivo, mutta löysin löysin 40 % alesta (ovh satasen, nyt edullisesti)
- aku ankan kovakantinen kirja (tilaajalahja, ei maksa mittää...)
poika 7 v
- legon city-sarjasta uusi bussi+pizzeria, 50 e, itse toivoo
- legon star wars, löysin alesta 40 % (ovh jotain 70 e)
- spiderman-rata, joka on joka lelulehden kannessa, 35 e alesta, poika itse toivoi - ostin vain siksi, koska se on varmaan ihan vain krääsää
- herätyskello, jossa valo (ihan parin eruon arvoinen)
- aku kankan kovakantinen kirja (tilaajalahja)
Lisäksi molemmille jotain kirjaa, ps2-peliä, palapeliä, pientä koottavaa/kemistinsarjaa/sähkörakennelmaa (en ole vielä katsonut, mitä markkinoilla on).
siis 2-8 vuotiaillekkin monella sadalla eurolla.
Mä en myöskään ymmärrä noita pelijuttuja. onneksi meillä ei ole niitä edes pyydetty.
Meillä lapset saa yhden lahjan ja lisäksi sitten kummit ja mummit antavat omansa.
Mutta lähdemme reissuun jouluksi joten kovin paljon ei lahjoja meiltä tule
Poika 13v, kirja, huppari, suihkushampoo
Tyttö 11v, bratz, DVD, kirja, palapeli
Poika 6v, legopaketti, kirja , lautapeli
Poika 4v, legopaketti, kirja, palapeli
Kummeilta tulee kaikille paketti, mummut laittaa tilille rahaa-> lapset voivat käyttää reissussa
7v: DSi
6v: Lego poliisilaitos
5v: DS peli (ja perii 7v:n vanhan "tavallisen" DS:n)
siis 2-8 vuotiaillekkin monella sadalla eurolla. Mä en myöskään ymmärrä noita pelijuttuja. onneksi meillä ei ole niitä edes pyydetty. Meillä lapset saa yhden lahjan ja lisäksi sitten kummit ja mummit antavat omansa.
Meilla ei siis kukaan anna lapsille kuita lahoja kuin mita mina itse hankin. Helppohan se on olla itse niin montaa pakettia ostamatta kun nakojaan niin monen ketjussa ne mummit ja kummit ostavat sakkikaupalla tavaraa!
onko tuo 36 todellakin tosissaan? Tuollainen "tilauslista" mummeille ja kummeille? Miten te ilkeatte? Eikohan se ole ihan aiti joka vauvankin puolesta sen listan on kirjoittanut? Iik!
onko tuo 36 todellakin tosissaan? Tuollainen "tilauslista" mummeille ja kummeille?
tietokoneita, digijärkkärikameroita yms. niin siinä konkurssissa ei muutama muumitalo ja sadan euron legosetti paljon paina. Kaikille lapsenlapsille pitää ostaa tasapuolisesti. Mummot ehtivät kuolemaan ennenkuin pienimmät lapsenlapset ehtivät saamaan samalla rahalla lahjoja kuin mitä isommat ovat saaneet. 32
Pojan 3½v listalla:
Sellainen hahmo-naulaus-setti (on jo)
Cars-pitkiä kalsareita ja sukkia
Cars-kylpyvaahto
Ehkä jokin auto, haluaisi kovasti jonkun Cars-auton
Jokin työkalujuttu
Joku kirja
Otsalamppu
Ehkä lisäosia Brion junarataan
Jotain vaatetta Mayoral, Lego tms
Villasukat
Tytön vajaa 2v listalla:
Nukke Baby Annabel (on jo)
Nuken sänky (on jo)
Leikkiastioita
Leikkiruokaa
Joku kirja
Taskulamppu
Kylpytakki
Huomioliivi
Marimekon esiliina
Jotain vaatetta Minymo, MeToo tms
Lapaset
Yhteiseksi molemmille tulossa Duplon eläintarhan ruokinta mummolta. Noista listatuista lahjoista suurin osa tulee muualta, itse ei varmaan osteta kuin yhdet. Syy tähän on se että isovanhemmat, kummit ja muut kysyvät joka vuosi toiveita, mietin etukäteen mitä toivotaan. Lahjan antajatkin haluavat antaa mieleisiä niin siksi kysyvät vinkkejä. Tarkoitus ei ole että saavat kaikkea mitä listattu on, voi olla että jotain jää saamatta tai saavat jotain muutakin vielä. Yleensä lahjoja tuppaa tulemaan liikaa, enemmän kuin on suunniteltu. Johtuu isovanhempien kilpavarustelusta...
Kummilapsi on alle 3-v, aion ostaa hänelle muutaman astian, jotka tosin tuskin häntä itseään ihmeemmin ilahduttavat. Uskon kyllä, että lapsen äiti ymmärtää lahjan arvon, mielestäni sopii hyvin, että kummi ostaa lapselle ensimmäiset omat lautaset jne. Itse lapsi taas saa vain jotakin aivan pientä, ehkä karkkia tai piirustuspaperia.
Mielestäni tämä riittää aivan hyvin. Vai olenko jotenkin omituinen?
lapsillamme on 3 isovanhempaa, 2 vanhempaa, toisella 2 kummia ja toisella 4, pitäähän kaikille joku ostettava keksiä jos toivetta kysyvät. Pakko ei ole kummien lapsiamme muistaa, ei ainakaan millään halpahallin krääsällä.
mä en edes TIEDÄ mitä nää tälläset pelit on PS3 DS WII en ole kuullutkaaan moisista,
huh huuh
meillä tyttö pian 5v
ja ollaan iha lautapelejä pelailtu, niitä on saatu ja itse ostettu, on kehittäviä ja hauskojakin
legoilla rakennellaan, nukkea hoidetaan askarrellaaan, musisoidaan, tanssitaan, ulkoillaan, yms mukavaa yhdessä
ei siinä tuollaisa edes tarvita dvd ds wii ja mitä niitä oli
entäpä jos lapsi ei olisi edes ehtinyt syntymään ennen mummon kuolemaa
mistä sit `menetetyt`lahjat repisit
haloo hai
eikö sinusta isvanhemmilla ole muuta virkaa kuin rahoittaa elmäänne ja pilata lapsenne ylen palttsilla lahjoilla. arvaaa vaan millaisia lapsistanne tulee voi voi
-muumiläppäri,
-lammas käsinukke,
-hello kitty pehmo,
-penbo pingviini,
-pari pientä little ponya,
-2 isompaa ponya äänillä sun muilla,
-jääkaappimagneetteja numeroiden opetteluun.
ja yksi suklaarasia.