Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joululahja gallup!!!

Vierailija
16.11.2009 |

Eli siis lapsen ikä ja mitä ostatte lahjaksi? Meillä: 1wee: baby born-nukke, keinuhevonen, naukuva&kävelevä kissa, hello kitty-pehmolelu, nuppipalapeli, pyyhe, yöpuku. 5wee: nintendo ds+2 peliä, kauko-ohjattava auto, palapeli, huppari, yöpuku, pyyhe, karkkia 8wee: nintendo ds+2 peliä, rakennussarja, palapeli, huppari, yöpuku, pyyhe, karkkia nämä siis meiltä vanhemmilta. Lisäksi saavat jotain pientä & tarpeellista sukulaisilta.

Kommentit (89)

Vierailija
41/89 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- 6 v tyttö on toivonut sitä balettinukkea-- saa sen.

- 5 v tyttö toivonut "naukuvaa kissaa"--- melkovarmasti saa sen.

- tyttö 8 kk --- ei mitään tietoa

- Lisäksi meinasin ostaa nukkekodin kalusteita 150 €:lla, kun tuli veronpalautuksi. Mies kyllä irvisteli siihen malliin, ettei mukan saisi. Mutta taidan kuitenkin= )

Vierailija
42/89 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-vuotias lapseni saa taulutelevision. On synttärilahja myös ja siihen osallistuvat mieheni ja vanhempani ja ehkä lapsen kummi.

Ostan lisäksi kirjan (seksualivalistusta : )

Saa lisäksi luultavasti vähän rahaa, jonka säästää myöhempää käyttöä varten.

Juuri vuoden täyttäneelle tytöllemme emme osta itse mitään. Olen kuitenkin kertonut kummeille etc. muutaman toiveen, jotka varmasti totetuvat:

marakassi, nuppipalapeli ja sellainen metallihäkkyrä, jossa saa kuljettaa puunappeja (isoja). Saanee lisäksi vaatteita tms. Toivottavasti ei saa paljon mitään muuta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/89 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis minä HALUAN ostaa paljon lahjoja, nautin lahjoista lapsena suuresti itse ja sain aina vuoren vanhemmiltani niitä. ihanasti muistan joulut ja syntymäpäivät ja lahjat ja tunnelman. muuten emme siis osta lapsille kuin jouluisin. en koe pilaavani lapsia, teen myös tämän itseni vuoksi. rakastan lahjoja. ja olen ostanut pojilleni

7v:

-lego poliisi asema ja rekka (suurin toive)

-piirustustaulu (suuri toive myös)

-se iso 9:n levyn fazer suklaalevy. (toivoo)

-unilelu.

-wiihin ratti ja ohjain

-wii fit plus peli

-pulkka

6v:

-starwars hahmoja (toivoo)

-kaksi eriväristä starwars miekkaa (suurimmat toiveet, leikkii sitten veljen kanssa)

-unilelu

-furrealkissa (toivoo)

-wiihin ratti ja ohjain

-lego starwars peli wiihin

-lumiskeitti

yhteiseksi wii ja pari muuta peliä ja tarvikkeita.

itselleni ostan kylpytakin

ja pelin wiihin :D

Vierailija
44/89 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..joten reilu 2veelle olen ostanut Duplo eläintarhan +ruokintasetin (Duploja ei ennestään juuri ole), nuken ja Maisa-keilasetin.

Vierailija
45/89 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun piti oikein googlettaa mikä on Dsi!! ;)

Tosin meillä ei tarvetta vielä tuollaisille.. Tyttö on vasta 1,5v.

Ostamme yhden lahjan tytölle, en tiedä vielä mitä. Tiedän että kummeilta ja isovanhemmilta on tulossa lahjoja, samoin mieheni sisaruksilta.

Mielestäni on turha ostaa ylenpalttisesti lahjoja, kahden viikon päästä joulusta ei edes muisteta mitä joulupukki toi!

Itse olen ostanut vähävaraisten lapsille lahjoja, nyt taitaa olla 23 pakettia kasassa, ja ostan vielä jotain. Tunnen näin auttavani ja ilostuttavani jonkun pienen lapsen joulua.

Hyvää joulua meille kaikille!

Vierailija
46/89 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa perheeltään:

-vauvanuken ja sille itsetehtyjä vaatteita ja ammeen

-tussit, glitterkynät ja lehtiön

-peppi teeastiaston

-kaalimaan tenavan + vaatteita

-leikkisyntikan

-muumiläppärin

-kassakoneen

ja ehkä jotain vaatteita ja lelujakin vielä.Kovasti tekis mieli ostaa brion hella mutta en tiedä mahtuuko se meille.Haluan mielummin ostaa leluja kun vaatteita,ne ei mun lasta ilahduta.Lahjojen ostaminen on kivaa ja jos keksin lisää nii takuulla ostan.

Vierailija
47/89 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttöt 4v: soittorasia, prinsessa barbie, värityskirja ja kynäsalkku, palapeli. 6v: jolina- ballerina nukke, joku käsi-konsoli (halvempi, ei mikään psp tai vastaava), kangaspuut. Ja sitten molemmille söpöläisiä (litlest pet shop). Nämä ainakin.

Vierailija
48/89 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka joulu ostetaan aina uudet lelut, pelit jne..??

Meidän 5 ja 6 v saa

myyrä kirjan

myyrä dvd

muutamia vaatteita

Molemmille pehmolelut

joku yhteinen lautapeli

värityskirjat

Mummot ja ukit ostavat ehkä jonkun isomman lahjan kuten sukset, uudet pussilakanat tai uudet patjat sänkyihin. (jotain tarpeellista siis)

Vierailija
49/89 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän puoleiset isovanhemmat antavat kai vähän rahaa tänä jouluna. Mun ja miehen sisaruksilta tulee muutama pieni lahja lapsille. Mun vanhemmat voivat antaa tyyliin sukat:D.

Me itse sitten, ei vielä loppuun mietitty:

Poika 8v:

pari lautapeliä (Labyrintti ja Muumio-pelit)

Guinnessin ennätysten kirja

Lasten maailmankartasto

Smurffidvd

Joku iso Legopaketti, itse toivoo sitä isoa korjaamoa mutta en tiedä onko meillä siihen varaa...

Pyjama

Kaivettava dinosaurus

Leikki jenkkiauto, pienempi tai suurempi

jotain pientä kai vielä

Tyttö 8v:

Bratzeja

Barbie ja muuta sälää

Pet Shop-juttuja

joku dvd

koruja

kirja

vaatteita

Joku pehmo

???

Poika 4v:

jenkkiautoja

muovailuvahaa

tusseja

legoja

Cars-kirja ja autoja

pyjama

sukkia, kalsareita

vielä jotain kunhan keksin

Pienimmälle lapselle en ajatellut ostaa niin kalliita juttuja. Ehtiihän sitä! Hän kuitenkin arvostaa ihan halpojakin pikkujuttuja.

Yleensä emme ostele paljon tavaraa muutoin kuin jouluna ja synttäreinä. Jouluna pitää kyllä olla paljon paketteja:).

Vierailija
50/89 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dublo-kaivuri ostetaan :) sitä on kovasti toivonut ja varmasti menee kovaan käyttöön.

Saa sitte nähdä ostetaanko muuta (no talvihaalari) mut tuosta poika tuskin paljoa ilakoi :)

Vierailija
51/89 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankittuina 3 Lego City -pakettia ja Tatu&Patu -kirja. Jos saisi vielä ehkä 2 hyvää lisäideaa, se olisi siinä. Eli meillä liikutaan tällaisissa määrissä.

Vierailija
52/89 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

5v poika: nukketeatteri + käsinukkeja, sukset,joku pikkulego ja kalenteri

vajaa 2v tyttö: nukke ja nukensänky

Vierailija
53/89 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko mä perheineni nyt täysin pudonnut kaikista kelkoista, kun ei meillä tulisi mieleenkään, että alle kouluikäisille osteltaisiin jotain elektroniikkapelejä. Saatikka, että niitä ostettaisiin samaan perheeseen kaksin kappalein.

Vierailija
54/89 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

8v tyttö,moxie nukkeja ja vaatepkt. Barbie paita. korvikset, petshop pehmolelua ja petshop virtuaalilemmikki. ostan varmaan vielä n5 pkt. poika 5v, hot weels autorata, lego merirosvo setti, petshop pehmo ja petshop virtuaalilemmikki( tykkää petshopeista kuten isosiskokin) ja hänelle ostan yhtä monta kuin tytölle. Minun vanhemmilta ja tädiltäni tulee vielä molemmille lahjat.

Vierailija
55/89 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette todellakin pudonneet kelkasta ja kauas meillä neljä lasta 4,6,8 ja 10 vuotiaat. Kaikilla omat ds:t + parikymmentä peliä niihin. Lisäksi kotoa löytyy psp2 peleineen. Lähes kaikilla lasten kavereilla myös omat ds:t, ainoastaan muutamalta "köyhemmän" perheen lapselta puuttuu ja hekin sitä hartaasti toivovat. Itse kuulumme varmaan keskiluokkaan.

Vierailija
56/89 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

13v: PS3-peli, DS-peli, Wii-peli, huppari, pyyhe, Aku-kirja, suklaata ja rahaa.

15v: kaksi PS3-peliä, Wii-peli, huppari, pyyhe, suklaata ja rahaa.

Lisäksi yhteiseksi lahjaksi Guinness World Records 2009 Gamer’s Edition-kirja.

Vierailija
57/89 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

8v tytto:

-Wii pelikone ja siihen 3 pelia.

-Pehmokoira

-4 "sametti"hevosen pakkaus ja talli

-I love ponies talli ja siihen kaikki tarvikkeet

-suihkusaippuapakkaus, huulikiiltoa yms nuoremmille tytoille sopivaa

-2 yopukua

-aamutossut

-paita

-juhlamekko

-2 juhlakengat

-varrelliset tennarit

-2 dvdta

-kirja

-paivakirja,kynat,pyyhekumit samaa sarjaa

-suklaata

5v tytto:

-Nintendo DSi (siis se uudempi versio kameroineen)

-Nintendo ds peli

-Autorata

-Dinosaurus kova samettinen(pattereilla toimiva)

-Muutama puinen pieni perinnelelu

-farkut

-paita

-karvabootsit

-juhlakengat

-2 dvdta

-paivakirja, kynia, tussit

-suklaata

Isompi viela toivoo paria lahjaa, ei tieda mita tulee saamaan edes, joten on viela harkinnassa saako ne vai ei.

Nuoremmalle aion ostaa ison poikanuken vaatteita. Ja ehka viela jonkun lelun tai kirjan.

Lisaksi molemmat saavat muistikortit nintendoihinsa joihin tulee satoja peleja.

Muilta eivat saa lahjoja kuin meilta vanhemmilta.

Vierailija
58/89 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voivat pelata yhdistäen ja saavat pelattua vuorovaikutteisesti.

Vierailija
59/89 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkikitara, leikkityökaluja ja dublobussi ehkä. Yöpukukin oli suunnitelmissa, mut sille taitaa olla tarvetta jo aiemmin.

Vierailija
60/89 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

taskulamput (mies on ostanut ne partiovarusteesta ja maksoivat aika paljon, mutta niiden pitäisikin kestää sitten ainakin 15 vuotta).

Muuta ei osteta. Isovanhemmat ja kummit ostavat lahjoja ihan riittävästi.

Vaatteita en osta ennen joulua, kun joulun jälkeen alennusmyynnistä saa niin edullisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi