Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joululahja gallup!!!

Vierailija
16.11.2009 |

Eli siis lapsen ikä ja mitä ostatte lahjaksi? Meillä: 1wee: baby born-nukke, keinuhevonen, naukuva&kävelevä kissa, hello kitty-pehmolelu, nuppipalapeli, pyyhe, yöpuku. 5wee: nintendo ds+2 peliä, kauko-ohjattava auto, palapeli, huppari, yöpuku, pyyhe, karkkia 8wee: nintendo ds+2 peliä, rakennussarja, palapeli, huppari, yöpuku, pyyhe, karkkia nämä siis meiltä vanhemmilta. Lisäksi saavat jotain pientä & tarpeellista sukulaisilta.

Kommentit (89)

Vierailija
21/89 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Tyllihame (kaupassa olisi halunnut sellaisen, eka kerta kun haluaa mitään tavaraa!)

-mekko

-2 muumi-dvd:tä

-kirja

Vierailija
22/89 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysähdytäänkö kaikki hetkeksi miettimään joulun sanomaa, siitä mistä koko juhlassa taas olikaan kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/89 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

13v: 50€:n lahjakortti nuorten vaateliikkeeseen

12v: Guitar Hero Metallica-peli

9v: Kaksi kääpiöhamsteria

7v: Hello Kitty-aiheisia vaatteita + kaulakoru

2v: Lego- poliisiauto + 20kpl paketti pikkuautoja

Nämä siis minulta. Lisäksi jokainen lapsi saa isovanhemmiltaan 3-5 pakettia ja kummeiltaan 1-5 pakettia.

Vierailija
24/89 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olin 4 :) Sellaisen kämmenen kokoisen, jossa 4 nappia joilla hahmoa liikuteltiin. Mulla oli Mikki Hiiri joka keräsi putoilevia kananmunia, usimmilla tiais olla joku kiipeilevä apina.

Ja silti tuli ihan kunnon ihminen ;)

Ikää nyt 31 v, eli 80-luvun alussa sai jo elektroniikkapelejä.

Olenko mä perheineni nyt täysin pudonnut kaikista kelkoista, kun ei meillä tulisi mieleenkään, että alle kouluikäisille osteltaisiin jotain elektroniikkapelejä. Saatikka, että niitä ostettaisiin samaan perheeseen kaksin kappalein.

Vierailija
25/89 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä on ostettu lelupuhelin ja sellainen "rinkulatorni". Sen lisäksi saa villatakin, jos ehdin ja jaksan sen jouluksi neuloa... Jos en saa sen sitten myöhemmin.

Lisäksi saa sitten muilta sukulaisilta mitä saa. Ei me ton enempää olla ainakaan ostamassa, koska mun äiti ainakin sekoo ihan täysillä ja ostaa lapsellemme ihan hirvittävät määrät joululahjoja, joille ei sitten edes löydy mitään paikkaa. =/

Vierailija
26/89 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-muuttuva labyrintti-peli

-Opin itse-tehtäväkirja

-kylpyvaahtoa

Itse toivoo Pet shop-tavaraa, joten varmaan joku sellainen pieni systeemi.

Vierailija
27/89 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin nämä: palapeli, yöpuku, mummon kutomat villasukat, joku kirja. Samat saa oma lapseni joka joulu. :)

Tyttö 6v:

Palapeli, pyjama, villasukat, kirja, perheen yhteinen lautapeli x 2, lasten läppäri, Pet shop -hahmo.

Suku on iso, joten odotettavissa on vielä lisää lahjoja. Liikaakin.

Mun mielestä joulussa on parasta lasten riemu, ja siihen kuuluu myös uudet ikäkauteen sopivat lelut yms. jutut.

Jottei huusholli täyttyisi tavarasta, meillä kerätään aina joulun alla osa tarpettomaksi käyneitä leluja pois ja viedään yhdessä lapsen kanssa joitakin Pelastusarmeijan joulupataan, kysytään jos tutuilla olisi käyttöä tai viedään kirpparille. Suosittelen.

Vierailija
28/89 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kuulostaa kivalta :-) Hyödyllistä ja hupia, monta (pientä) lahjaa ja yksi iso toivottu.

herkuttelun ja lahjojen juhla. Emme edes usko jumalaan! Meillä neljä lasta. Jokainen saa yhden cd:n, yhden dvd:n, yhden kirjan, yhden isomman hartaasti toivomansa lelun (yhdellä se on diskopallo, yhdellä autorata, yhdellä nukenvaunut, yhdellä Baby Born), yhden pelin, yhden tarrapaketin, yhden askarteluvälinesetin/värityssetin, pyjaman, villasukat, ja karkkipussin. Nämä siis meiltä vanhemmilta. Ostan niin että jokainen saa suunnilleen samanarvoiset lahjakasat ja täsmälleen saman määrän lahjoja, eli tänä vuonna kymmenen. Kummeilta ja isovanhemmilta saa jokainen 2-5 pakettia Lisäksi ostetaan tänä vuonna WII ja Singstar Pleikkaan kaikille yhteiseksi.

Vierailija
29/89 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isovanhemmilta on tulossa Wii-pelikone ja siihen sporttipelit tasapainolaudalla ym. Muita kuin urheilupelejä ei varmaan tulla sille koneelle ostamaan ainakaan kovin pian kun meillä on myös PS2.

Minä olen ostanut kolme musiikki-cd:tä (Lady Gaga, Britney & Rihanna) sekä Abba-singstarin. Vielä olen luvannut ostaan MP3-soittimen...

Varmaan sitten vielä tulee joku lautapeli (Nokkapokkaa on halunnut) ja joku lelu, esim. Little Pets pehmo, jossa tulee koodi jolla pääsee nettiin pelaamaan.

Muuta pienempää sitten muilta; iltapukua, karkkia, joku kirja.

Vierailija
30/89 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

terkuin se neljän äiti, joka hankkii jokaiselle lapselleen itse 10 pakettia :)

Vierailija
31/89 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Hupparin

-Lapaset (pojan toive)

-2 kirjaa

-2 peliä (afrikan tähti ja tohinapakka)

-Lampaan karvaiset sisätossut (pojan toive)

-Pussilakanasetin (pojan toive)

-Lego-paketin (pojan toive)

-Gormiti-paketin

-Wii, perheen yhteiseksi ja siihen joku peli

-Luistimet

Vierailija
32/89 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olin 4 :) Sellaisen kämmenen kokoisen, jossa 4 nappia joilla hahmoa liikuteltiin. Mulla oli Mikki Hiiri joka keräsi putoilevia kananmunia, usimmilla tiais olla joku kiipeilevä apina. Ja silti tuli ihan kunnon ihminen ;) Ikää nyt 31 v, eli 80-luvun alussa sai jo elektroniikkapelejä.

En vain tainnut koskaan paasta tuonne ylemmille tasoille kun en apinaa muista. ;oD

Vierailija
33/89 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita oli muistaakseni myös Ressu peli.

Vierailija
34/89 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummot ehtivät kuolemaan ennenkuin pienimmät lapsenlapset ehtivät saamaan samalla rahalla lahjoja kuin mitä isommat ovat saaneet. 32

Et voi olla tosissas?!?!

Vierailija
35/89 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no osan tiedän mitä itse olen omille lapsilleni ostanut.

guitar hero on tulossa yhteiseksi

joku halpa cd soitin 2 vanhemmalle yhteiseksi

8 vuotiaalle:

pyyhe

palapeli

lautapeli

tikkareita

5 , 3 ja 2 vuotiaille samat, mut nuo pelit toki iän mukaan.

vauva ei saa kuin tuon pyyhkeen.

saatan ostella vielä jotain kalsareita, sukkia yms.

jokaiselle sukulaislapselle ostan jonkin pienen lahjan.

Vierailija
36/89 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Kunkun varikkorekan

- Taneli ja Puna -autot (on kova Cars-fani)

- Cars-pyjamat

- Mimmi Lehmä -kirjan

- Franklin saa pikkusiskon -kirjan

- Liikennemerkkimuistipelin

- mahdollisesti ostamme vielä parkkitalon autoille

- mummilta ajateltiin pyytää Legoja

- kummi ostaa ehkä Muumimukin tms

- toinen mummi ostaa varmaan jonkin lautapelin

Aika iso kasa tavaraa kyllä, nyt mennään jo siinä rajoilla että liikaakin on.

Vierailija
37/89 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Ei kyllä oo vielä juurikaan mietitty joululahjoja.

Minäkin olen varmaan aivan kelkasta pudonnut kun en edes tiedä mitä noi Nintendo PSvaimitälienee on. Siis jotain pelejä kuitenkin. Meillä on 8½, v, 7 v ja 4 vuotias eivätkä oo koskaan edes puhuneet mistään tollasista peleistä, joten oletan ettei ne nyt luokalla oo sellainen hitti että "vaan köyhemmillä ressukoilla niitä ei ole mutta hekin kovasti haluaisivat". Muutenkin meillä taitaa olla aika lapsellisia lapsia kun ei oo tullut edes mieleen hankkia tytöille jotain Rihannan CD:tä , Abban sing staria tai Nomination koruja :)

Mutt tässä on kyllä sekin puoli, että emme HALUA että lapsemme pelaavat noita, mieluummin liikuntaa ja mielikuvitusleikkejä eli ei kyllä kauheasti rohkaistakaan niihin. Joskus pelaavat tietokoneella esim. WSOY:n koulukanavan juttuja tai Pikku Kakkosen pelejä :)

Luultavasti listalla on Lunbdyn nukkekodin kaulusteita, legoja, kirjoja, joku lautapeli ja jotain "trendileluja" kuten tytöille Littlest Pet Shopeja ja pojalle Autot-elokuvan kamaa.. Musta tuntuu että lahjoja tulee ihan suunnittelemattakin ihan liikaa ja kun entisissäkin on säilyttämistä liikaa.

Vierailija
38/89 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita oli muistaakseni myös Ressu peli.

Minulla oli Nintendon valmistamia Donkey Kong II, Donkey Kong Jr ja peilin kautta pelattava Donkey Kong Jr. Lisäksi oli jonkin muun valmistajan kolmiruutuinen Diamond Hunt. Myöhemmin (taisin olla jo yläasteella silloin) sain 8-bittisen Nintendon pelikonsolin, se oli mahtava.

Mielestäni olen aivan kohtuullisen järkeväksi kasvanut peleistä riippumatta... tai no, oli meidän miehen kanssa "pakko" ostaa itsellemme PS3, perustelimme järkevästi hankintaa siten, että onhan siinä Blu-ray -soitin ;)

Vierailija
39/89 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika kohta 6 v eikä ole koskaan pelannut mitään pleikkaria. Pakko myöntää, etten edes tiedä mikä on DS :). Ps lienee play station...

Multa saa power miners -legoja ja bioniclen, kummeilta ja mummeilta muutaman lahjan lisää. Vaatteita en laita pakettiin, kun "perimme" niitä vähän joka puolelta koko ajan.

Näin köyhän yh:n onnellisessa pikkuperheessä

Vierailija
40/89 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun muistaakseni ne Jeesus-lasta katsomaan tulleet itämaantietäjät toivat Jeesus-vauvalle kultaa ja mirhamia, eli ei ole ollenkaan liioiteltua lahjoa vauvaakin yli 100€:llä. Saiskohan sillä edes kultaharkkoa? Raamattuun tämä lahjojen antaminen jouluna perustuu, ei se ole kauppojen keksintöä.