Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelottaa!! muita jotka tulleet raskaaksi seurustelun alussa?!

Vierailija
15.11.2009 |

kestikö suhde vielä lapsen saamisen jälkeen?? Tein juuri positiivisen raskaustestin ja olen seurustellut vaivaiset reilu pari kuukautta, pelkään muutaman viikon niin että pillerien teho on heikennyt ja kierto on mennyt sekaisin. Haluan pitää lapsen ja mieskin haluaa, ehdottomasti. Olemme nyt tietty vielä tosi rakastuneita mutta huolettaa tulevaisuus jos raskaus kestää, kestääkö suhde, kestääkö rakkaus? en edes tunne häntä kunnolla! aika nuoriakin olemme, minä 24 ja hän 27, minä vielä opiskelija. Mua itkettää ja PELOTTAA!!!

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis pelkään muutaman viikon takaisen vatsataudin vaikuttaneen niin että pillerien teho meni sekasin, apua mä olen ihan hermona, kädet vaan tärisee!.ap

Vierailija
2/26 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt naimisissa ja lapsia on yllätysesikoisen lisäksi tullut 2 lisää. Miehelle oli heti raskausuutisen jälkeen selvää, että haluaa meidän pysyvän yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itku ja pelko kuuluvat hormoonimuutoksiin raskaudessa... kyllä se vielä (enemmän) iloksi muuttuu... parisuhteessa ei auttane muuta kuin yrittää ja toivoa parasta, kun pullat ovat jo uunissa... tsemppiä !

Vierailija
4/26 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikki on mennyt älyttömän hyvin. Isä on ollut alusta asti innoissaan lapsesta. Asutaan yhdessä ja muutenki ollaan tosi tyytyväisiä elämäämme

terv.nro2

Vierailija
5/26 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistaa, että suurin osa lapsiperheistä eroaa vauvan syntymän jälkeisenä ensimmäisen vuoden aikana.

Joten tsempatkaa ja TAHTOKAA olla yhdessä, pienistä vastoinkäymisistä ei pidä välittää, niitä varmasti eteen tulee ja niihin kannattaakin varautua etukäteen.

Pelko on normaalia, itse odotan kolmatta ja vaikka yhteiseloa avioliittoineen takana yli 10v niin kyllä välillä mietityttää miten pärjätään, jaksetaan, saavatko kaikki lapset varmasti tarvitsemansa huomion jne.

Mutta itsestähän se on pitkälti kiinni, kun vaan PÄÄTTÄÄ jaksaa niin varmasti onnistuu.

Vierailija
6/26 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin rakastuneita kyllä korviamme myöten ja miehen reaktio asiaan oli heti, että minä saan päättää kaiken, haluanko lapsen ja haluanko elää hänen kanssaan, vaikka pidän lapsen. Sanoi vain rakastavansa mua ja tukevansa oli päätös, mikä tahansa. Muutimme virallisesti yhteen 4kk ennen laskettua aikaa ja nyt takana 7 vuotta. Aivan loistavasti on mennyt. Tavallaan vastarakastuneena esikoisen vauva-aika meni sellaisessa unelmapumpulissa ja sitten taas oltiin sen verran aikuisia, että tiedettiin kuvion henki. Miehellä oli edellisestä liitosta 13-vuotias lapsi, joten isyys ei ollut vierasta. Ikää oli tuolloin 31 ja 40.

Vierailija
7/26 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapasin nykyisen mieheni baarissa ja vastoin ihan kaikkia mahdollisia ja mahdottomia periaatteitani menin hänen luokseen yöksi ja vielä sänkyyn. Lapsi sai alkunsa silloin, ennen siis seurustelua! Seuraavan kahden viikon aikana tutustuimme toisiimme ja tunteita syttyi ja olimme melko totaalisen pihkassa toisiimme kun tuli ilmi, että olinkin raskaana!!!

Shokki oli ihan hirveä, muistan että istuin ja itkin päiväkausia. Mies otti asian aika coolisti ja sanoi, että "musta tulee siis isä, hieno juttu, otatko kahvia?".

Juttu on pitkä kuin nälkävuosi mutta niin vaan me onnistuttiin. Nyt olemme olleet yhdessä 5,5v, josta 2,5v naimisissa. Lapsia on jo kolme, tuo kohta 5v, 2,5v ja 1v.

Alku oli totta puhuen haasteellinen mutta halusimme onnistua ja rakkauskin astui kuvioihin onneksi ihan itsestään. Sen verran hassu tää meidän kuvio on ollut, että yksi lehtijuttukin on meistä tehty. Kun kuulemma näin ei käy kuin elokuvissa :o)

T onnellinen kolmen lapsen äiti ja aviovaimo

Vierailija
8/26 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin raskaaksi ensimmäisestä seksikerrastamme (kortsu petti). Nyt esikoinen reilu 2v ja toinen lapsi tulolla. Älyttömän onnellisia ollaan.

Vierailija
9/26 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös vahinkoraskaus, mutta ihan eri tilanne kuin teillä, ei siis ollut rakkautta ilmassa eikä muutenkaan mikään varsinainen suhde, vaikka pitkään tunnettiinkin. Asennoiduin alusta asti siihen, että pidän lapsen ja minusta tulee hyvä äiti, oli mies kuvioissa tai ei. Ja niinhän siinä kävi, ettei mies ole enää kuvioissa. En ole itkenyt miehen perään, kun alusta asti asennoiduin siihen, että haluan tämän lapsen vaikka olisin koko ikäni yh. Olen tosi onnellinen tästä lapsesta, vaikka olenkin nyt yksin! Haluan siis sanoa, että älä turhaan pelkää yksin jäämistäkään.

Mutta, jos olette nyt rakastuneita, on täysin mahdollista ellei jopa todennäköistä, että lapsi vain lujittaa suhdettanne. Älä panikoi ja sure turhaan, nauti raskaudesta!

Vierailija
10/26 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on muitakin jotka tunnustavat!!

Olimme seurustelleet miehen kanssa reilun kuukauden, kun tein positiivisen testin. Ekasta kerrasta varmasti siis raskaaksi tulin kuin aika seksitöntä elämä ennen sitä oli ollut. Nyt vauvamme on hiukka reilu 1v, ja hyvin mene, olemme onnellisia!

Vierailija
11/26 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos!

Vierailija
12/26 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 viikon tapailun jälkeen, päätimme pitää lapsen ja suhde toimi hyvin kunnes lapsen ollessa 1v9kk erosimme mutta eroon ei vaikuttanut se että olimme saaneet lapsen suhteen alussa.

Vierailija
13/26 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

3kk:n seurustelun jälkeen positiivinen r-testitulos ka paniikki oli aikamoinen, asuimme miehen kanssa eripaikkakunnilla. Muutimme yhteen 4kk ennen vauvan syntymää. Naimisissa ollaan oltu reilu 2v ja lapsiakin 2 ja kolmas suunnitteilla. Ja elämä hymyilee.

Kaikki on mahdollista kun vain tarpeeksi tahtoo

Vierailija
14/26 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

takuuseen mennä. Olennaisempaa on se, oletko valmis äidiksi. Lapsi ei ole lelu eikä sitä voi palauttaa.

Vierailija
15/26 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 20.1.2009 tapahtui hedelmöitys kalentereiden mukaan.

Ipana on nyt 1kk ikäinen ja ainakin vielä on lusikat samassa laatikossa.

Muutimme yhteen vasta 3vk ennen vauvan syntymää...

Vierailija
16/26 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka yhteisiä vuosia olisi takana. Lapsen syntymä on aina iso muutos. Joten teillä on aivan kaikki mahdollisuudet!! Onnea!

Vierailija
17/26 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

3kk:n seurustelun jälkeen positiivinen r-testitulos ka paniikki oli aikamoinen, asuimme miehen kanssa eripaikkakunnilla. Muutimme yhteen 4kk ennen vauvan syntymää. Naimisissa ollaan oltu reilu 2v ja lapsiakin 2 ja kolmas suunnitteilla. Ja elämä hymyilee. Kaikki on mahdollista kun vain tarpeeksi tahtoo

Vierailija
18/26 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oli täysi vahinko, söin pillereitä. Ja edelleen ollaan yhdessä. Ja 2 lasta on. Moni veikkasi ettei suhteemme kestä kun lapsi tuli noin nopeasti, mutta yhdessä silti onnellisena ollaan. Mielestäni mikään ei takaa yhdessä pysymistä vaikka seurustelua olisi pitkäänkin takana ennen lapsen tuloa. Lapsen tulo on kuitenkin suuri asia joka mullistaa suhdetta kuin suhdetta.

Vierailija
19/26 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin raskaaksi 2n kuukauden kuluttua seurustelun aloittamisesta.

Perustimme uusperheen. Ja voin sanoa, että ei ole ollut ihan helppoa.

Jos haluatte ja tahdotte olla toistenne kanssa, rakkaus kestää. IHminen on siitä kummallinen, että se voi mitä vain, jos tahtoo.

Sinulle annettiin lapsi, ota se vastaan. Hyvin kaikki menee, usko pois.

Vierailija
20/26 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin raskaana 3kk seurustelun jälkeen. Olimme rakastuneita ja meni hyvin, mutta raskaus suunnittelematon. Jo ennen synnytystä mies juoksi vieraissa ja baareissa, ja homma vain paheni. Vaikka puheet oli muuta. Kun lapsi oli 2v, hän lähti lopullisesti toisen naisen mukaan, ja siinäkin vaiheessa petti mua pitkään puhumatta totta.