Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehukaa mulle pieniä poikia! ov

Vierailija
15.11.2009 |

Olen viimeisilläni raskaana ja esikoinen on tyttö. Ongelmanani on, että tuttavapiirissäni ei ole yhtään pientä poikaa, joka oikeasti tuntuisi minusta ihanalta. Suurin osa pienistä tytöistä sitä vastoin ihastuttaa... En tiedä vauvan sukupuolta, mutta pelkään omaa reaktioitani, jos hän onkin poika. Järjellä ajateltuna olisi niin hienoa, jos lapset olisivat molempia sukupuolia. Mutta inhoan suurinta osaa poikien vaatteista, kammoksun riehumisleikkejä jne.

Muuttuuko tällaiset tunteet sen oman pojan syntymään? Vai olenko mahdollisesti aina huono, tyttöjä suosiva äiti? Kauhistuttaa pelkkä ajatuskin...

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit itse aloittaa ketjun, jossa pyydät kehumaan tyttöjä! Saat varmasti vähintään yhtä paljon vastauksia.

T. kahden pojan, kohta ehkä kolmen pojan äiti - tai sitten kahden pojan ja yhden tytön äiti, yhtä tyytyväisenä kumpaankin vaihtoehtoon

Vierailija
42/43 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään rakkaampaa ja ihanampaa ei maa voi päällään kantaa! Pojat ovat iloisia ja uteliaita, kovia tekemään ja urheilemaan, kohteliaita ja fiksuja ja todellisia hurmureita!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

8-v lapsi ja äiti ylpeilee että "osaa hurmata NAISET". Hyi oksetus.

maailman ihanin ja suloisin pieni 4-vuotias sydämmen valloittava poika sekä veljensä osaa hurmata naiset ikää hurmurilla on 8-vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi