Sikahysterian uusi käänne: täysin terveet isät eivät pääse mukaan synnytykseen!
Kommentit (23)
voihan ne äiditkin olla sikainfluenssassa
olen synnyttänyt yhden lapsen flunsassa ja kätilö sanoi, että on ihan tavallista, että äiti on sairaana
Tervekkin isä voi olla sairastumassa. Onko kiva tartuttaa vastasyntyneet ja äidit?
sairastumassa kuin isäkin. Eli samasta perheestähän se synnttäjä ja isä yleensä on.
Mun mielestä ihan turhaa hätävarjelun liiottettelua. Ei siellä synnytyksessä niiden muiden äitien ja vauvojen luona olla vaan oman lapsen synnytyksessä.
Ainakin kättärillä synnytyssalissa jopa oma vessa, eli ei se isä siellä muiden ihmiseten seassa juoksentele.
Sen ymmärrän ettei tietenkään sairaana pääse mukaan mutta ettei terveenäkään...
Kyllä siinä synnyttäjän perusoikeuden päälle tallotaan ja huolella. Ei siis tukihenkilöä ollenkaan synnytyksessä. Minulle olisi ainakin ollut todella kova paikka. SYnnytys kesti vuorokauden, hirveä tuskat, kipulääkettä en saanut moneen tuntiin... kyllä olisin ollut ilmanläheisen ihmisen tukea hukassa. Paniikissakin varmasti kun asiat meni välillä pahastikin pieleen.
Ja sitäkin ihmetten ovatko sitten palkanneet lisää kätilöitä että ehtii synnyttäjän luona joku olla kokoajan, vai jättävätkö nyt sitten synnyttäjän yksin kärvistelemään.
(juu nyt joku tulee sanoman että MINÄ juuri yksin pärjäsin parhaiten... joo niin varmaan mutta moni EI HALUA jäädä siinä tilanteessa ihan yksin kun muutenkin kaikki kontrolli menee ja voi olla ihan hirmu kipeä)
Tervekkin isä voi olla sairastumassa. Onko kiva tartuttaa vastasyntyneet ja äidit?