Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kummit- antakaa kestäviä laatulahjoja tai antakaa lahjat rahana t: Äiti

Vierailija
14.11.2009 |

...joka joulun jälkeen saa kuskata "rihkamaa" roskiin

- laatulahjat tai 20 e lapsen tilille ilahduttaa LASTA ja perhettä enemmän...

- Kiitos -

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...joka joulun jälkeen saa kuskata "rihkamaa" roskiin - laatulahjat tai 20 e lapsen tilille ilahduttaa LASTA ja perhettä enemmän... - Kiitos -

Vierailija
22/44 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin iittalan maljakoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lapset tykkää leluista, ainakin meidän. Eri asia yli 10 v. Ja haluan ilahduttaa lasta, jos äitinsä alkaa jotain vaatimuksia latelemaan en noudata niitä tietenkään, miksi ihmeessä noudattaisin?

Vierailija
24/44 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kristillisestä kasvatuksesta, eikä olla joulupukki.

Vierailija
25/44 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh..kiittämättömyys on maailman palkka ja röyhkeydellä ei ole rajoja. Ostaako ap lapsensa kummeille jotain laadukasta ja tai antaako vähintään 20 eur lahjakortin? Jos ei, niin menisin Tiimariin ostamaan kummilapselle jotain kivaa pientä :)

Vierailija
26/44 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun kummitytöt ovat 13 ja 11 vuotiaat. Kaikki me tunnemme toisemme, siis kummankin tytön vanhemmat tuntevat toisensa.

Mä sain oikeesti listan mitä he toivovat joulupukilta, tämän ikäinen kun siihen vielä uskookin.

sama lista oli toimitettu myös vanhemmille, mutta toisen äiti laittoi sen mulle eteenpäin.

Listoissa luki mm

nauhoittava digi-boxi

Apulannan huppari

kännykkä ja malli perässä, maksaa n 500 euroa

farkkutakki , hinta n 100 euroa

Peakin huppari

jne

Kun tutkin, listan halvimmat olivat noi hupparit.

Itse kun valmistuin viime kesänä ja pidin isot juhlat, sain tältä yhdeltä 5 henkiseltä perheeltä muumi-mukin. Sinällään kiva, koska mä halusin sitä ja sitä ei ollut ennestään. Mutta meidän kahvipöytä tyhjeni lasten myötä täysin. Ja kyse ei ole ettei heillä ole varaa, mutta mulla ei ole varaa antaa moisia lahjoja.

Vierailija
27/44 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulta lapsen kummit kyselevät lahjatoiveita, annan vastaukseksi 5..10 eur maksavia lahjoja, esim. hama-helmiä, yksi hello kittyhahmo jne. EN IKINÄ KEHTAISI pyytää mitään kalliimpaa. Ihan käsittämätöntä kerjuuta.

Vierailija
28/44 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä annan aina kummilapsilleni sellaisen lahjan josta itse tykkään.

Kun on ollut rahat tiukilla, olen antanut lahjan omasta varastostani, mutta yrittänyt keksiä siihen tarinan millä lahja olisi tullut kivemmaksi.

Tällä hetkellä annan kaikille kummilapsilleni juuri sellaisen lahjan, mistä itse tykkään ja toivon että lapsi tykkää siitä myös.

Kysyn toiveita, jos tiedän että heillä on esim rahapula ja lahja tulisi tarpeeseen. Esim yksi lapsista sai viime jouluna kumisaappaat, vähän erikoisemmat ja kivat, mutta tällöin tämä poistui heidän pakko ostaa -listalta.

Vierailija
29/44 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen yleensä antanut kummilapsilleni lahjaksi kirjoja. En ole myöskään ajatellut hetkeäkään, että onkohan tämä nyt lapsen vanhempien mielestä "laadukas" kirja vaan ostanut sen mistä olen ajatellut lapsen tykkäävään. Toisen lapsen äidin kanssa yhdessä sovittiin, että ostan lapselle Kunnaksen kirjoja ja se on ok. Niitä saa joskus alennuksesta 10e/kpl ja olen silloin tikkana paikalla. Toinen lapsista on jo vanhempi ja hänelle ostan esim. leffalippuja tai lahjakortteja videovuokraamoon ym. Ja joskus jotain mitä ap ehkä pitäis krääsänä: tarroja, pinnejä, halpoja hömppäleluja... Esim Hello Kittyä koska tiedän kummityttöni rakastavan sitä.

Ostan siis sellaista mistä LAPSI TYKKÄÄ.

Onneksi kummilasten vanhemmat eivät ole niinkuin ap vaan pitävät hekin lapsen iloa tärkeämpänä.

Vierailija
30/44 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestävistä laatulahjoista esimerkkejä:

- legot

- fischer price- lelut

- brio-lelut

- piirustuspaperit ja -liidut ja jotkin myrkyttömät -tussit

- metalliset ja kestomuoviset pikkuautot

- jukka- ym puulelut tavalliset puupalikat

- aidot barbiet, aidot brazit...

t. ap

ps lelu voi olla edullinen ja itse tehtykin, esim. mollamaija tai hiottu puupalikkakasa kunhan KESTÄÄ!!!

t. ap

ps. 20 e on yleensä lelun kuin lelun hinta, tilinnumeron kummi saa halutessa

t. ap

Vierailija
31/44 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän on kestomuovinen pikkuauto? Taidan ostaa kummilapsille tänä vuonna kertakäyttömuovista valmistetut pikkuautot ja epäaidot barbienuket!!!

Ettei kestä!

Vierailija
32/44 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielummin vähemmän ja parempaa laatua kuin kasa halpahallin kamaa.

Mielummin vaikka ilman kuin sitä krääsää, joka menee rikki nopeasti.

Ei rahaa kiitos.

Vierailija
33/44 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:tä komppaava.

Vierailija
34/44 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli meille mieluummin sitä kuin hiottuja puupalikoita tai puupalikoita, niitä on jo! Firher Price on meillä hajonnut, ei sitä!

Halpahalli käy!

Sitä meille!

Vierailija
35/44 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos sun lapset on yhtään isompia, niin ne teidän krääsäkasat tulee siitä, että _lapset_ haluaa sitä krääsää ja sitä niille pikkuhiljaa kertyy.

Sun lasten kummeilla on omakin elämä ja paljon muutakin mietittävää, kuin kummilasten lahjat. Et sä voi olettaa, että he käyttäisivät aikaa sen miettimiseen, onko merkkitietoinen äiti nyt varmasti tyytyväinen. Se, mitä kummit ylipäänsä ostaa lapselle vai ostaako mitään, on elämän kaikkein pienimpiä murheita.

Vierailija
36/44 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaavatko?

Valitettavasti kirjoja on myös huonoja, ja makuja monia. Kannattaa kysyä (vanhemmilta) mikä kirja olisi lapsen mielestä kiva, jos ei tiedä.

Vierailija
37/44 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pyytäkää ihmeessä sitä vuohta.

Vierailija
38/44 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestävistä laatulahjoista esimerkkejä: - legot - fischer price- lelut - brio-lelut - piirustuspaperit ja -liidut ja jotkin myrkyttömät -tussit - metalliset ja kestomuoviset pikkuautot - jukka- ym puulelut tavalliset puupalikat - aidot barbiet, aidot brazit... t. ap ps lelu voi olla edullinen ja itse tehtykin, esim. mollamaija tai hiottu puupalikkakasa kunhan KESTÄÄ!!! t. ap ps. 20 e on yleensä lelun kuin lelun hinta, tilinnumeron kummi saa halutessa t. ap

valitteli kun hänen Nico-Petterinsä 5-v ei sitten yhtään tykkää legoista, mitä kaikki antavat. Ota teistä nyt selvää. Mitäs jos me kummit jätettäisi tänä vuonna lahjat antamatta niin ehkä sitten ensi vuonna niitä arvostettaisiin enemmän.

Vierailija
39/44 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

menisivät vaikka pulkkamäkeen, elokuviin, jätskille....

tunti tai kaksi riittäisi ja varmasti mukavampaa lapselle kuin mikään tavaralahja.

paras lahja kummilta on lupaus vielä poika lätkämatsiin. Toteutuu aina.

Tänä vuonna saa vielä lätkämailankin kummisedältään, ja menevät yhdessä testaamaan sitten myöhemmin talvella.

Vierailija
40/44 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla saman ikäiset lapset ja olemme melko varakkaita, mutta ei tulisi mieleenkään, että lapset edes haluaisivat noin paljon kalliita lahjoja saati toivoisivat niitä kummeilta!

Todella RÖYHKEITÄ.