pinoon ennakkoluuloja paikkakunnista
Mun ykkösinhokki on Kerava. En tunne yhtään keravalaista enkä ole käynyt siellä kuin pari kertaa, mutta mielikuva on ankea. Kerava jo nimenä kuulostaa joltain säälittävältä keppanan ja haravan sekoitukselta.
Kommentit (23)
Kerava jo nimenä kuulostaa joltain säälittävältä keppanan ja haravan sekoitukselta.
mutta kappas, jouduin muuttamaan tänne, ja täällähän on ihan viihtyisää. Outo juttu. En kyllä edelleenkään jää tänne niin pitkäksi aikaa, että lapsestani tulee teini. :D
Kerava _on_ paha. Lisäksi Turku, Tampere, Oulu, Espoo, Vantaa, Sipoo, Tuusula, Riihimäki.
Olen hyvin ennakkoluuloinen :-D
tulee mieleen. Sisäänpäinkääntyneitä, itsekeskeisiä hinttareita ovat turkulaiset. Ja ei, en tunne yhtään turkulaista.
sanovat jopa paikkakuntalaiset (tai ainakin sanoivat). Itse muualta aikoinaan muuttaneena en tiedä mistä puhuttaan.
Missä haisee ja mikä ?
Lisäksi mieleen tulee sellainen joku kauhea 40-luvun hittibiisi, jossa lauletaan "Juna vislas jo pois Kouvolastaaaaaa... Ja jyskyttel Kuopioon päin..." Yrjö.
Ettekö av-mammat parempaan pysty enää tähän aikaan perjantaista??? ;DDDDD
Valkeakoskella on paperitehdas ja se haisee. Mutta sehän on se rahan haju :)
ruosinkieliset kunnat. Sisäsiittoista väkeä jotka puhuvat outoa murretta. Jag har två barn med min syster.
Tympeää peltomaisemaa, jonka keskelle läntätty kuutiomaisia "kylä"keskuksia, joiden K-markettien ulkopuolella nököttää riutuneitä potkukelkkoja, joilla sulkeutuneet mummot kuljettavat salaa pussikaljaa punaisiin ränsistyneisiin tupiinsa, joiden pihavajoissa vanhat äijänkäppänät vetävät pirtua ja suunnittelevat ampuvansa haulikolla naapurin Eskon koiran, kun se saatana kävi meidän pihalla kusella ainakin kaksi kertaa viime viikolla.
Helsingistä, sillä se ei ole ennakkoluulo, vaan täyttä totta, että helsinkiläiset on ärsyttäviä, itsekkäitä bb-Sampoja :D
Ettekö av-mammat parempaan pysty enää tähän aikaan perjantaista??? ;DDDDD
ruosinkieliset kunnat. Sisäsiittoista väkeä jotka puhuvat outoa murretta. Jag har två barn med min syster.
oma akatemiakin :)
http://www.kolumbus.fi/jedi.akatemia/