Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yllätinpä mieheni... :-)

Vierailija
13.11.2009 |

Mies piipahti tänään kesken päivää töistä, oli unohtanut jotain kotio. Soitti minulle ennen tuloaan, että pistä kahvi tulemaan, olen kohta siellä, mutta kiire takaisin.

Lapsi oli partsilla päikkäreillä, joten päätin yllättää mieheni.

Menin makkariin, jätin paidan päälle mutta housut ja pikkarit pois (mieheni kehuu usein peppuani pyöreäksi ja meheväksi.)

Kun ovi sitte kolahti, huutelin, ett täällä ollaan. Miehen ilme oli näkemisen arvoinen makkarin ovella, mutta ei mitään, oli heti pelissä mukana ja avasi housunsa. Sain mahtavat kyydit takaapäin, ja jotenkin kiihotusta vielä lisäsi se, että mies oli täysissä työvaatteissa ja kädet ulkoilmasta viileinä, minulla taas koko keho kuumana kiihotuksesta.

Juu, lopuksi hörpättiin ne nopeat kahvit, ja mies lähti takaisin duuniin leveä hymy naamalla. Arvasivatkohan työkaverit, mistä kyse?

Kyllä seksi on ihanaa!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pitkäkin suhde takana? Jos esim. 10 vuotta niin onneksi olkoon vaan.

Vierailija
2/17 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksielämämme on ollut vilkasta ja lämmintä, vähän pervoakin, suurimman osan yhdessäolostamme. Yhdessä olemme olleet siis nuoresta asti. Synnytyksen jälkeen ja imetyksen alussa oli kyllä hiljaisempi vaihe.

Tykkään olla vähän... hmm... alistettuna ja suorasukaisesti otettuna. Onko muita tällaisia äiti-ihmisiä?

Miettii ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksielämämme on ollut vilkasta ja lämmintä, vähän pervoakin, suurimman osan yhdessäolostamme. Yhdessä olemme olleet siis nuoresta asti. Synnytyksen jälkeen ja imetyksen alussa oli kyllä hiljaisempi vaihe. Tykkään olla vähän... hmm... alistettuna ja suorasukaisesti otettuna. Onko muita tällaisia äiti-ihmisiä? Miettii ap

meillä suhdetta tosin takana vaivaiset viisi vuotta, ja lapsia on kaksi. Just nyt on menossa sellainen vähän hiljaisempi suvantovaihe seksissä, koska synnytyksestä on 7kk ja imetys on päällä edelleen, mutta ilmeisesti mies on ihan tyytyväinen.

Aiemmin, kun miehen työpaikka oli suunnilleen naapurissa kotoa katsottuna, hän kävi useinkin ruokiksella ja kahvitauolla kotona "syömässä" ja "kahvilla", tosin jäi ne syömiset ja kahvit yleensä väliin, mutta nykyisin ei enää pääse, kun työmatka on sen verran pitkä. Tosin pari kertaa, kun on ilmoittanut tulevansa aiemmin kotiin, niin olen kysynyt naapurilta josko ottaisi vanhemman lapsista tunniksi heille leikkimään oman lapsensa kanssa, jos pienemmällä on juuri päiväunet menossa :)

Naapurin lapsi on muuten myös meillä useampana päivänä viikossa keskellä päivää kylässä, kun heillä isäntä käy ruokiksilla kotona :D

Vierailija
4/17 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu surullisilta esim. tän palstan keskustelut siitä, onko naisilla liian löysät alapäät synnytyksen jälkeen tai miehillä liian pienet vehkeet jne.

Musta se on niin, että jos seksi sujuu, toisen pikku puutteita ei ees huomaa. Lämpö, huumori ja himo molemmin puolin riittävät.

Esim. mulla on mielestäni ei-niin-missi-tissit, siis raskaat, isonänniset rinnat, joita itse vähän häpeilen. Mieheni mielestä ne ovat kuitenkin kuulemma ihanat, leipoo ja suukottelee niitä tooooosi mielellään... (punastuu)

Eikä mulle tulis mieleenkään mittailla hänen heppiään, sen pituus ja koko riittävät mulle hyvin.

t. vielä ap

Vierailija
5/17 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollainen reaktio. Kivat teille. Taidatte kokeilla uusia juttuja aika harvakseltaan.

M31

Kun ovi sitte kolahti, huutelin, ett täällä ollaan. Miehen ilme oli näkemisen arvoinen makkarin ovella

Vierailija
6/17 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vakavia puutteita, seksi ei suju. Väljä pillu ei ole pikku puute. Sama kuin sanoisi, että mies, jolla ei ole penistä ei ole vajaa.

Musta se on niin, että jos seksi sujuu, toisen pikku puutteita ei ees huomaa.

Vierailija
7/17 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöreä, mehevä pylly, isot raskaat tisut, tykkää alistamisesta. Ei ihme, että sama äijä noin pitkään, en minäkään lähtisi vieraisiin.

Vierailija
8/17 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ihan henkilökohtainen kokemus on ihan eri. 16v yhdessä ja seksi senkun paranee ja tulee estottomammaksi.Mitään ei tarvi ujostella tms, kun tunnetaan toisemme läpikotoisin :)

Mahtavaa ku ipanat on jo suht isoja (13 ja 8),niin oikeesti on "aikaa" ja mielenkiintoa enemmän, kun ei kaikki energia menen perushoitoon.

Mulls on mahtava mies ja meillä on mahtavaa seksiä :p

Go girl ap!

N33

Onko pitkäkin suhde takana? Jos esim. 10 vuotta niin onneksi olkoon vaan.

Vierailija
9/17 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pitempi suhde sen parempi seksielämä, kun on tarpeeksi tuttu toisen kanssa niin kehtaa myös tunnustaa oman pervon puolen ja toinen ei häkelly vaan kehtaa myös lähteä leikkin mukaan.

Ei ne teinit tiedä seksistä mitään :D

Vierailija
10/17 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä yhdessä opetteleminen oli todella kiihottavaa. Sanoisin, että nuorena seksi oli parempaa, nyt tuntuu, että kaikki on jo koettu.

M31

Vierailija
11/17 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä yhdessä opetteleminen oli todella kiihottavaa. Sanoisin, että nuorena seksi oli parempaa, nyt tuntuu, että kaikki on jo koettu. M31

Seksi on vain parantunut. Nuorena piti kokeilla kaikenmaailman temppuja, jotka ei tuntuneet missään. Nyt kun on rakastunut ja intohimoisessa suhteessa, jo toisen katsominen kiihottaa ja seksi on parempaa kuin koskaan. n40

Vierailija
12/17 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelleen. En voi sanoa olevani "rakastunut", mutta rakastan silti. Itse en ole kokeillut mitään, mikä ei tuntuisi joltain. Aina olen lauennut. Mitkä temput eivät tuntuneet miltään?

Helppo uskoa, että seksi vain paranee. Naisethan ova

M31

Seksi on vain parantunut. Nuorena piti kokeilla kaikenmaailman temppuja, jotka ei tuntuneet missään. Nyt kun on rakastunut ja intohimoisessa suhteessa, jo toisen katsominen kiihottaa ja seksi on parempaa kuin koskaan. n40

Vierailija
13/17 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelleen. En voi sanoa olevani "rakastunut", mutta rakastan silti. Itse en ole kokeillut mitään, mikä ei tuntuisi joltain. Aina olen lauennut. Mitkä temput eivät tuntuneet miltään?

Helppo uskoa, että seksi vain paranee. Naisethan ovat seksuaalisimpia yli 30 vee. Miehet paljon nuorempina, parikymppisinä ja alle.

M31

Vierailija
14/17 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lounas"treffejä" tulee joskus spontaanisti... Musta on ihanaa kun mies tulee ja tönäsee kontalleen ja survasee sisään ja antaa kovat kyydit... mitä nopeempaa sen parempaa... tai sitten ite hyökätä ja kiskoa housut alas ja antaa kunnon suuhoidot...

Vierailija
15/17 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollasen suhteen mäkin tahdon ja aion rakentaa mun miehen kanssa :) Ollaan tosin vasta vuosi oltu yhdessä, mutta ollaan kolmekymppisiä ja meillä on ihan uskomaton "sielujen sympatia" eli ymmärretään toisiamme todella hyvin ja kunnioitusta ja rakkautta löytyy.Vaikka aika alkuhuumaa tässä tietty on, mutta mulla on vahva usko, että tästä vois kehittyä vielä jotain aivan ainutlaatuista.

Vierailija
16/17 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ben there, done that. ehkä kymmenen vuoden päästä...

Vierailija
17/17 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo lapsi, edellisestä suhteesta, joka kesti sen reilun 10 vuotta. Tiedän, mitä arki suhteessa tarkoittaa. Samoin uusi mieheni, hänelläkin on pitkä suhde takana (ei lapsia).

En usko, että hankimme yhteisiä lapsia, elämä on vain liian täydellistä siihen!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi