Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sikainfluenssarokotteella tapetaan vauvoja Suomessa.

Vierailija
13.11.2009 |

Esim. minun siskoni 2-viikoisille kaksosille annettiin molemmille 5 sikainfluenssarokotetta kerralla sairaalassa, vaikka siskoni yritti estää tapahtumaa miehensä kanssa ja ne vauvat kuolivat sen rokotteen yliannostukseen. Sillä rokotteella on tapettu jo yli 1500 alle 24kk vanhaa lasta Suomessa viimeisen viikon aikana.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä? Pitäisikö tämän olla vitsi?

Vierailija
2/11 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. minun siskoni 2-viikoisille kaksosille annettiin molemmille 5 sikainfluenssarokotetta kerralla sairaalassa, vaikka siskoni yritti estää tapahtumaa miehensä kanssa ja ne vauvat kuolivat sen rokotteen yliannostukseen. Sillä rokotteella on tapettu jo yli 1500 alle 24kk vanhaa lasta Suomessa viimeisen viikon aikana.

Olen tuon viestin kirjoittaja ja minä tiedän, mistä puhun! Ettekö te tiedä, että sikainfluenssa on kehitetty poistamaan maailmasta ylikansoitusta?

Kaikki maailman ylimääräiset ihmiset tapetaan sikainfluenssa"rokotteella", joka on oikeasti myrkkyä, johon sen rokotteen saaneet ylimääräiset ihmiset kuolevat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä liikkuu nyt enemmänkin kirjoittajia joilta on jäänyt lääkeet ottamatta!

Ap, ihanko 5 rokotetta laitettiin väkipakolla lapsiin? Hohhoijaa. Mene edes keittämään kahvia jos et lääkkeitäsi suostu ottamaan.

Vierailija
4/11 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen kiellosta huolimatta?

5 rokotetta heille kerralla?

oisit keksiny paremman ap todella mauton provo

Vierailija
5/11 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielenterveysongelmia... Tämä oli odotettavissa.

Vierailija
6/11 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tiedoksesi, ap, että ilmoitin juuri ylläpidolle asiattomasta viestistä.

Vierailija
7/11 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa kaikki siihen muka sikaflunssaan kuolleet ihmiset ovat oikeasti kuolleet, koska saivat sen rokotuksen! Se rokotus heidät tappoi, eikä se sikaflunssa! Älkää ottako sitä rokotetta, koska se voi tappaa teidät!

Vierailija
8/11 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkö jaksanut tarkistaa edes faktoja ennen satuiluasi? Rokotetta ei anneta alle 6 kk ikäisille. Eli salaliittosi ei toimi!

Vierailija
9/11 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin minäpä laitan juttuvinkin iltikseen! Ole valmiina kanntamaan vastuu sanoistasi, hullu!

Vierailija
10/11 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkusen rauhottavaa. Mauton juttu.

Vierailija
11/11 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsille annetaan vain puolikas aikuisille annettavasta sikisrokotemäärästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä