Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mua naurattaa toi Danonino-ketju ja noi siunailijat

Vierailija
13.11.2009 |

Siis onko kaikki täydelliset mammat vain eksyneet tälle palstalle vai miten on mahdollista, että ketjullinen porukkaa ihmettelee että miten joku antaa lapselleen jukurttia missä on sokeria.

Anna mun kaikki kestää. Taidan olla melkoisen paska äiti, koska minä tosiaan annan lapsilleni jukurttia. Yleensä ostan kyllä niitä gefilusta sisältäviä, mutta joskus jotain tavallisiakin lastenjukurtteja. Teen myös itse viiliä ja lisään siihen itse sokeria ja annan myös lasten lisätä. Siis ihan kauheeta.

Minä en oikeesti käsitä tätä, että nykyään on syömisistä tehty niin iso numero. Joku ostaa lihapiirakoita kaupasta niin heti joku siunailee, että mitä hän näkikään kaupan kassajonossa - äiti jolla kolme lasta osti ison pussillisen lihapiirakoita, ei meillä vaan syödä sellaisia IKINÄ.

No mutta kuten sanottua niin täällä palstalla on ainakin yksi äiti, jonka lapset saa syödä myös jukurttia ja lihapiirakkaa.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

urheilulliseen elämäntapaan tai ainakin mihin itse hänet epäilemättä yhdistän.

Vierailija
22/33 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

urheilulliseen elämäntapaan tai ainakin mihin itse hänet epäilemättä yhdistän.

taustaltaan ja kyllä lkmeidänkin perheessä jugurtteja ja karkkia ostetaan. Kun on kohtuulliset elämäntavat ja pääosin syödään terveellisesti, niin pieni määrä sokeria/rasvaa/alkoholia silloin tällöin ei kenenkään terveyttä vaaranna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on taatusti niin ravintotietoinen ettei syötä oikeesti lapsilleen tuollaista lisäaine-sokeripommia. Kyllähän tavallinen pulliainen mättää suuhunsa mitä lystää mutta Tuuli Matinsalon lajissa ruokavalio on todella tärkeä osa harjoittelua.

Vierailija
24/33 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on taatusti niin ravintotietoinen ettei syötä oikeesti lapsilleen tuollaista lisäaine-sokeripommia. Kyllähän tavallinen pulliainen mättää suuhunsa mitä lystää mutta Tuuli Matinsalon lajissa ruokavalio on todella tärkeä osa harjoittelua.

Vierailija
25/33 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on taatusti niin ravintotietoinen ettei syötä oikeesti lapsilleen tuollaista lisäaine-sokeripommia

Vierailija
26/33 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain lisäainesokeridanoniinoa, kun voi samalla rahalla ostaa tavallista rahkaa ja pussillisen pirkkamustikoita.

Ihan vaan WTF...MIKSI?

Tiedänhän toki syyn. Laiskuus. On niin helppoa vaan avata pakkaus ja syödä. Mustikat kun pitää sulattaa ensin...

Vierailija
27/33 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain lisäainesokeridanoniinoa, kun voi samalla rahalla ostaa tavallista rahkaa ja pussillisen pirkkamustikoita.

Ihan vaan WTF...MIKSI?

Tiedänhän toki syyn. Laiskuus. On niin helppoa vaan avata pakkaus ja syödä. Mustikat kun pitää sulattaa ensin...

Ja jos en halua mustikoita?

Vierailija
28/33 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mitä lisäaineita Danoninossa on?

jotain lisäainesokeridanoniinoa

Vierailija
29/33 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitus, että täällä kaikki on mustavalkoista. Ei ole sitä kultaista keskitietä, mitä ehkä kuitenkiin suurin osa ihmisistä noudattaa. Ainakin näin olen huomannut suurinmman osan mielipiteistä missä keskustelussa vaan.

Eli jos nyt ostat sen lihapiirakka pussin kaksi kertaa vuodessa niin sehän tarkoittaa sitä että syöt joka päivä vaan lihapiirakoita. Tai että joku näkee että ostat lauantaina karkkipussin niin syöt vaan sokeria ja karkkia ja olet vielä ylipainoinenkin.

Mutta mitäpä se haittaa mitä muut ajattelee tai millaisia johtopäätöksiä tekee. Kyllähän kaikki tekee niinkuin haluaa ja tietää tekeekö oikein vai "väärin", mikä nyt sitten aina on "väärin".

Kohtuus kaikessa, siihen mä uskon. Itse olen pyöreä ja olen kasvanut perheessä jossa äitini pudotti 15 kiloa ja siitä kärsi koko perhe. Mitään herkkuja ei ollut, kaikki oli vähärasvaista ja koko ajan "saarnattiin" miten pitää syödä. Tästä seurauksena se, että muistan kuinka esim. olin 10 vuotiaana tätini häissä ja en uskaltanut ottaa mitään kun pelkäsin, että äitini näkee. No sitten kun muutin yksin opiskelupaikkakunnalle niin huomasin että sainkin ostaa mitä halusin ja seurauksena oli ylipainoa kun en osannut lopettaa. Nyt olen saanut kilot aika hyvin kuriin mutta tästä lähtien elämäni onkin sitten kivaa painontarkkailua koko ajan.

Joten itse olen sitä mieltä, että kohtuus kaikessa, myös herkutteluissa jotta opitaan se oikea tapa syödä.

Vierailija
30/33 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain lisäainesokeridanoniinoa, kun voi samalla rahalla ostaa tavallista rahkaa ja pussillisen pirkkamustikoita. Ihan vaan WTF...MIKSI? Tiedänhän toki syyn. Laiskuus. On niin helppoa vaan avata pakkaus ja syödä. Mustikat kun pitää sulattaa ensin...

Vierailija
31/33 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain lisäainesokeridanoniinoa, kun voi samalla rahalla ostaa tavallista rahkaa ja pussillisen pirkkamustikoita. Ihan vaan WTF...MIKSI? Tiedänhän toki syyn. Laiskuus. On niin helppoa vaan avata pakkaus ja syödä. Mustikat kun pitää sulattaa ensin...

Vierailija
32/33 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sanoniino ja kuka martinsalo????

Vierailija
33/33 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilä myös on tapana pitää koko perheen herkkupäivä perjantaina, lapset valitsevat itse karkkinsa ja yhdessä istutaan ja katsotaan Hauskoja Kotivideoita. Samalla opetellaan toisille tarjoamista ja omien jakamista, eli kohteliaisuutta. Ihan normaalia mielestäni silloin tällöin syödä herkkuja ja juoda mehua/limua.