Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

meinasin kuolla häpeästä tänään kaupassa

Vierailija
12.11.2009 |

kävin kaupassa ja ostin aika paljon ruokaa ja muutaman vaatekappaleen.

kassalla olin jo kaikki pakannut, ja kun piti maksaa niin kassa sanoi että tilillä ei ole katetta! kokeiltiin siinä sitten kaikki kortit, vaikka tiesin ettei niilläkään ole rahaa. tilit ei ole miinuksella, mutta rahaa ei ollut tarpeeksi. olen ennenkin maksanut kortilla tyyliin että huomenna tulee palkka, näköjään enään sellainen ei käy.. että silleen! ei muuta kun pussit takaisin ja häippäsin vähin äänin. en ees kehdannut katsoa ympärilleni, toivoin vaan ettei kaupassa ollut tuttuja.. :D

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaivihkaa vaihdan nykyään Visaan (kun se on olemassa) jos huomaan ja tiedän, että kate ylittyy loppusummasta. Paikkaan Visan sitten heti kun tili tulee.

Miehelle kävi Lottoa tehdessä myös niin, kortti ei kelvannut 8 euron Lottoon. =0) Mies oli niin tuuheena kun tuli, mä olin maksellu sen tililtä laskuja aika reippaasti enkä muistanu sanoo... Oli sillä sit ollu käteistä sen verran, mutta nolo mikä nolo.

Vierailija
2/55 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaik sattuuhan noita varmaan muillekin...

Harmi kun sulla ei ollu luottokorttii...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle kävi myös näin ja mikä kivointa, se tapahtui omassa työpaikassani. Siinä oli tosi noloa työkaverin edessä olla.

Mies oli maksanut laskut tililtä, jonka korttia yritin käyttää. Siinä tilanteessa fiilis oli niin nolo etten edes yrittänyt tarjota toista korttia vaan menin vaan omalle paikalleni.

Vierailija
4/55 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyköhän usein noin? kuinka ihmiset reagoi?

Vierailija
5/55 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma oli vaan se, ettei mulla ollut korttia mukana (oli jäänyt työpuvun taskuun), eikä yhtään käteistä, ja miehen tilillä ei rahaa...

Noh, ratkaistiin ongelma niin, että kipaistiin kauppakeskuksen verkkopankkipäätteelle ja siirrettiin rahaa minun tililtä miehen tililtä.

Kassa oli laittanut kassan kiinni, ja sai muutaman minuutin ylimääräisen tauon.

Hävetti kyllä ihan jumalattomasti...

Vierailija
6/55 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai jätit kaikki kassit kauppaan?

vai jätit osan tavaroista pois?

nim. itsekin miettinyt kuinka vastaavassa tilanteessa toimisi, varmaan sanoisin että käyn nostamassa toiselta tililtä rahaa automaatista ja häipyisin paikalta...enkä enää kävis siinä kaupassa...

Vierailija
7/55 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja poistui aika liukkaasti paikalta. mulla on hätävaratili, jolle ei ole korttia eikä nettitunnuksia, mut tosiaan ennen olen maksanut kortilla vaikkei tilillä ole ollut tarpeeksi rahaa, ja se on onnistunut, mutta tänään ei enää käynytkään.

Vierailija
8/55 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kassalla olen vuosia ollut mutta jotkut ei muistanu näyttää plussa korttia ja vaativat että kaikki ostokset laitetaan uudestaan ja perutaan maksutapahtuma. monta kassillistakin... ja näin on käynyt usein.

Vierailija
9/55 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli jo sulkemisaika ja meillä 100e ostokset, pakasteita yms. Ja sitten ei ollutkaan rahaa tilillä...muuten ei edes olisi hävettänyt niin, mutta kun kello oli niin paljon ja kassa varmaan halusi jo kotiin. Ja otti päähän kun ei sitten ollut ruokaa...

Pari muutakin kertaa on käynyt niin, ettei olekaan ollut tilillä katetta, mutta sitten olen maksanut visalla. Ei se minua hävetä. Emme ole köyhiä, rahaa vaan siirretty säästötilille.

Olen myös ollut vaatemyyjänä, kyllähän tuota sattui asiakkaille melko usein. Moni oli tosi nolona ja selitteli kauheasti. Kysyin vain, että onko toista korttia.

Vierailija
10/55 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kassalla olen vuosia ollut mutta jotkut ei muistanu näyttää plussa korttia ja vaativat että kaikki ostokset laitetaan uudestaan ja perutaan maksutapahtuma. monta kassillistakin... ja näin on käynyt usein.

Vierailija
11/55 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset unohtelet korttejaan/ylittävät tilejään kokoajan....

Vierailija
12/55 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä väliä? Jonkun myymälävarkaan pitäisi hävetä eikä sinun.

Vierailija
13/55 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulin jo että olen ainoa onneton. vieläkin nolottaa, mut ei enää niin paljon. ap

Vierailija
14/55 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaan todennut että ai, no visalle sitten, eikös ollutkaan tänään palkka/lapsilisä/kotihoidontukipäivä...

Vierailija
15/55 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia tilanteita tulee aina välillä vastaan. Ei siinä ole mitään hävettävää kuten ei siinäkään että koko kukkaro unohtui kotiin.

On myös mahdollista jättää ostokset (tarvittaessa jääkaapin puolelle) odottamaan kauppaan ja kipaista kotoa sitä rahaa päivän aikana.

Vierailija
16/55 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

fiksu hoitaa raha-asiansa säntillisesti ja huolehtii ettei tuollaisia tilanteita tule. Ehkä opit tästä jotain vastaisuuden varalle.

Vierailija
17/55 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

fiksu hoitaa raha-asiansa säntillisesti ja huolehtii ettei tuollaisia tilanteita tule. Ehkä opit tästä jotain vastaisuuden varalle.

Ei voi mitään, tämä on jollain tapaa miltei "sairaus". Unohdan avaimet kotiin, kadotan kännyköitä, siirrän rahaa väärälle tilille jne. Yritän olla huolellinen, mutta ei.

Vierailija
18/55 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet alkavat möykkämään ja huutamaan että onhan mulla rahaa ja teidän laitteissa on vikaa jne.

Sit jotku tosi nolot tulee kysymään että voitko kokeilla olisko tuolla pienen tuopin verran... ja monet on ihan kuumana puolenyön maissa jos tietävät että on rahaa tulossa ja haluavat koko ajan kokeilla korttejaan että joko saisi ostettua juomista.

Vierailija
19/55 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit jotku tosi nolot tulee kysymään että voitko kokeilla olisko tuolla pienen tuopin verran... ja monet on ihan kuumana puolenyön maissa jos tietävät että on rahaa tulossa ja haluavat koko ajan kokeilla korttejaan että joko saisi ostettua juomista.

Vierailija
20/55 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeks prismassa oli 30e ostokset, olin juuri muutama päivä ennen sopinut lainanlyhennyksien alkamisesta, ja empäs sitten muistanut sitä lainanlyhennystä...

olin aivan hämmästynyt ja sanoin että käyn nostamassa koska tilillä on varmasti rahaa. Menin pankkiautomaatille nurkan taakse ja siellähän se sit näky, et lyhennyksiin oli menny...Onneks automaatti oli nurkan takana, niin suihkaisin aika vähin äänin kaupasta ulos :D

kello oli just tulos 21.00, tykkäs varmaaan se täti ku joutu menee laittaa mun ostokset pois!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän