Voisko joku laittaa kuvia raskausmahasta alkuraskauden aikana.
Vai oliko mitään vatsaa vielä silloin? Haluaisin tietää, mitä on odotettavissa lähiviikkoina. :)
Kommentit (11)
minulla on ollut kyllä ihan selvä vauvapömppö jo tosi aikaisin aina. Nyt olen viikolla 17 ja ei tosiaankaan jää enää kellekään epäselväksi onko tulossa perheenlisäystä.
Kohtuni on eteenpäin kallellaan ja korkealla, ilmeisesti siksi näkyy näin hyvin jo ihan alkuun.
En nyt kuitenkaan kuvaa tänne ala laittamaan, en jaksa.
Kyllä se maha voi alkaa aikaisemminkin jo pömpöttää!
Mahdollisesti ei minkäänlasita muutosta vatsan alueella ennen rv20 tai sit selkeä pikku pallo pömpöttämässä alavatsalla jo vaikka rv8.
vaan nesteen kertymisestä johtuvaa turvotusta.
taitaa aika tavalla olla.
Itsellä menossa rv 17+5 ja maha on jo selvä, löysillä vaatteilla kyllä pystyy vielä peittämään. Reilun kuukauden on vähissä vaatteissa erottunut. Ei ainoastaan se että maha on isompi, vaan erimallinen kuin ennen.
oletko ihan hömelö? kuka järkevä ihminen laittaa kuvan alku raskaudesta?voi luoja....
mahaa on jo ollut! Itse olet hömelö, ku muita haukut. Niin kerta! :)
hoikka. Tais olla vko 12 kun huomas jo, ettei tavalliset housut menny ihan kiinni asti. Jostain vkolta 15 aloin käyttää mammahousuja. Kuvia ei nyt satu olee mut kurki tuolta tommonen:
http://www.vau.fi/Laskurit/Raskaus-animaationa/
itsellä ei masu näkynyt juuri ollenkaan viikolla 32 lapsen syntyessä. Kun saimme vauvan keskolasta kotiin ihmiset ketkä ei tiennyt raskaudestani ihmettelivät mistä tuo on tullut =). Nyt odotan seitsemättä lastamme viikolla 19 ja maha pömpöttänyt jo kauan aikaa.
ei maha kyllä kasva alkuraskaudesta, ainakaan ensikertalaisella. Siinä rv 20+ alkaa olla näkyvämpi. Ihan jos ottaisit selvää sikiön kasvusta alkuraskaudessa, niin järkikin sen jo sanoo, että jos rv 12+ sikiö on siinä alle 10cm pitkä, niin maha nyt ei siitä juur veny...