Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myykää mulle 4h Säteristä!

Vierailija
02.12.2009 |

Siellä ei ole varmaan puoleen vuoteen ollut myynnissä ainuttakaan neliötä.

No joo, yksi oli vähän aikaa sitten, mutta siinä ei ollut säilytystilaa nimeksikään ja olisi ollut vanhempi ja muutenkin tehottomampi kuin meidän nykyinen asunto, niin ei sitten harkittu edes tosissamme.

Muukin Etelä-Lepuski kelpaisi tai jostain Kilon/Kuninkaisten pientaloalueelta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt siellä on yksi myynnissä.

Me päädyttiin samaisesta syystä vuokralle tähän Etelä-Leppävaaraan, ei täällä ole mitään muita kuin kolmioita myynnissä ja niistäkin tulee päivässä 10 tarjousta ja hinnat hirmuiset.

Vierailija
2/8 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat vaan kolmessa tasossa, ja hinta on aivan naurettava. Aika roimasti korotettu siitä mitä olivat kun tuolloin 2008 valmistuivat. Nuotiotieltä meni myös juuri kolmio. Tämä on kyllä suosittu paikka.

-alueella asuva

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku halvalla myy, niin ostan kyllä. En mä yli 450 neljästä huoneesta maksa.

Onko siellä todella myynnissä joku neliö? Yksi kerrostaloneliö on juuri myyty ja yksi 5h on myynnissä. Se on meille turhan kallis ja iso ja epäkäytännöllinen.

Melba: ostetaan se yksi myynnissä oleva tontti siitä metsän vierestä ja rakennetaan paritalo. ;)

AP

Vierailija
4/8 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, en ollut tajunnut klikata sitä kohdetta, se oli myyty jo, vaikkei vielä poistunut netistä.

Paljonkos se tontti muuten maksaa? Itse olen kyllä ihan kerrostaloihmisiä ja haluan asua "rytinäpaikalla". Mulle kaikki Huvilinnanmäkeä Sellosta kauempana olevat on vähän turhan kaukana.

Vierailija
5/8 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauempana rytinästä kuin Huvilinnanmäki. Palokaivonpolku 4. Siinä on parikin tonttia, mutta ovat omakotitalotontteja, en mä oikeasti tiedä, saisko siihen edes paritaloa rakentaa. Mä en oikeasti ymmärrä noista tonttiasioista mitään enkä usko, että mies lähtisi ikinä talonrakennusruljanssiin.

Tontit maksaa 195 000 ja 390 000. Ei tuollaiselle paikalle kyllä mitään Älvsbytä viitsis asettaa, joten tulishan sitä hintaa, kun pytingin siihen pystyttäisi.

Vierailija
6/8 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat vaan kolmessa tasossa, ja hinta on aivan naurettava. Aika roimasti korotettu siitä mitä olivat kun tuolloin 2008 valmistuivat. Nuotiotieltä meni myös juuri kolmio. Tämä on kyllä suosittu paikka.

-alueella asuva

Vierailija
7/8 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakennusoikeutta 181 m2 ja 364,5 m2.

Vierailija
8/8 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi