Kiellättekö koskaan lapsia tuomasta kavereita kylään
vain siksi, että haluatte olla omissa oloissanne ettekä jaksa ulkopuolisia kotonanne?
Mulla on erittäin hektinen asiakaspalvelutyö ja en iltaisin jaksaisi enää kommunikoida kenenkään muun kuin omien perheenjäsenten kanssa tai muutenkaan sosiaalisessa mielessä skarpata. Siis, olenko ainoa, jonka kotiin lapset eivät saa tuoda kavereitaan "ihan koska vaan"? Yleensä meille saa kyllä tuoda kavereita, mutta joskus sanon kyllä, että nyt ei voi tulla (koska en jaksa).
Kommentit (9)
sanomaan puhelimessa tai päin naamaa vanhemmille, jos ehdottavat että voisiko tulla kylään.Tuntuu että pitäisi olla joku parempi syy kuinn että "ei jaksa"...
Huvittavinta tässä on se, että olen lastenhoitaja. Koko päivä isossa lapsiryhmässä kuluttaa sen verran, ettei sitä samaa enää jaksa kotona.
Minäkin olen lastenhoitaja, enkä jaksa kovin usein kavereita meillä. Lapset leikkivät ulkona paljon kavereidensa kanssa.
Muuten meillä taitais asua aikalailla enemmän lapsia kuin nyt :D
Hänellä on perusteluna, että kun ei hänenkään lapsuudenkotiinsa saanut tulla. Siis kostaa omille lapsilleen!
Minunkaan lapsuudenkotiini ei saanut tulla,ja juuri siksi haluaisin,että meille saisi tulla. Että omilla lapsilla olisi paremmin.Koti on myös lasten koti.
Oletteko varmoja, kestävätkö lapsenne teidän vieraitanne?
Hänellä on perusteluna, että kun ei hänenkään lapsuudenkotiinsa saanut tulla. Siis kostaa omille lapsilleen! Minunkaan lapsuudenkotiini ei saanut tulla,ja juuri siksi haluaisin,että meille saisi tulla. Että omilla lapsilla olisi paremmin.Koti on myös lasten koti. Oletteko varmoja, kestävätkö lapsenne teidän vieraitanne?
Mitä useammin kaveri kylässä sen kivempaa. Meidänkään lapsuudenkotiin ei koskaan saanut tuoda kavereita, joten siksi lasten kaverit ovat meille aina enemmän kuin tervetulleita leikkimään ja syömään.
eikä huvita eikä jaksa. Tosin yleensä pääsee vähemmällä jos meillä lasten mukana joku perheen ulkopuolinen.
Ja poden huonoa omatuntoa sen vuoksi.
Varsinkin kun oma lapseni on säännöllisesti muutamalla kaverilla koulupvän jälkeen, ei tarvitse kummankaan silloin olla yksin.
En vain halua/jaksa enää muita lapsia meillä, työskentelen lasten parissa päivät itsekin.
..