Tunnetteko ketään äitiä, joka olisi jättänyt
perheensä? Siis lapset ja miehenkin, jos seillainen on ollut.
Minkälaisia ihmisiä he ovat?
Kommentit (53)
Tiedän, oma mummoni teki näin.
Äiti ja hänen kaksoisveljensä olivat muutaman tunnin ikäisiä pikkukeskosia kun hän lähti ja jätti lapset papalle.
En tiedä naisesta kuin etunimen mutta aion selvittää kaiken nyt kun olen täysi-ikäinen. Kiinnostaa että miksi näin kävi ja onko hän yrittänyt koskaan etsiä meitä.
Teki erottuaan esikoisensa isästä (5v sitten) 2 lisää nyt alle 3v molemmat, jotka huostaanotettiin äidin alkoholismin takia ja sijoitettiin edelleen. Samameno jatkuu, huostaanotettujen lasten tapaamispäivinä ollaan selvänä kun sossutädit saisi tiedon, mutta esikoiselle ja ex-miehelle soitellaan kännissä 24/7/365
(alaaste ikäinen lapsi asuu isänsä ja tämän uuden avovaimon kanssa onnellisessa ja rakastavassa perheessä) Uusi avovaimo ottanut lapsen vastaan lämpimästi, huolehtii koulunjälkeen läksyt ja välipalat, lukee ja touhuaa yhdessä. Ei leiki äitiä, mutta luonut rajoja ja antaa turvallisuuden tunnetta. Tämän tiedon tultua julki ja lapsen kerrottua isän uuden olevan tosi kiva ja tykkää tästä, heräsi ex-avokin mustasukkaisuus lapsensa menetetystä huomiosta, ja silloin alkoi häirintä kännisillä huomionhaku viesteillä ja puheluilla. teen ilmiannon jokupäiv ko.kunnan sosiaaliviranomaisille, jos ilmestyy vielä kerrankin viinapäissään "avautumaan" kun olen hänen lapsensa kanssa liikkeellä, ja tämä järjestää kohtausta. Tälläinen "äiti" jätti lapsensa 3v ja kiltin miehensä. Hieno ihminen.
Aviomieheni äiti, siis anoppini. Ei tosin jättänyt lopullisesti, ovat uudestaan naimisissa appiukon kanssa. Mukava ja ihana ihminen on, tosin kärsii mielenterveysongelmista (alkoivat silloin kun jätti kolmilapsisen toisen miehen takia). Niitä ei kylläkään huomaisi jos ei tietäisi. Yritti itsemurhaa jätettyään perheensä. Puhuu avoimesti näistä asioista ja katuu tekojaan.
Mun kaveri jätti perheensä, lapsia on monta. Palasi kolmen kuukauden jälkeen kotiin. Ihmettelen että mies huoli takaisin.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 00:05"]Aviomieheni äiti, siis anoppini. Ei tosin jättänyt lopullisesti, ovat uudestaan naimisissa appiukon kanssa. Mukava ja ihana ihminen on, tosin kärsii mielenterveysongelmista (alkoivat silloin kun jätti kolmilapsisen toisen miehen takia). Niitä ei kylläkään huomaisi jos ei tietäisi. Yritti itsemurhaa jätettyään perheensä. Puhuu avoimesti näistä asioista ja katuu tekojaan.
[/quote]
Kolmilapsisen perheensä siis.
Alkoholisti. Jätti miehensä ja kolme pientä lastaan viinan ja toisen juopon (miehen) takia. Ei tapaa lapsiaan enää.
Mieheni äiti. Mies nähnyt viimeksi äitiänsä 3 vuotiaana. Tää äiti laittoi tekstarin pari vuotta sitten mut mies poisti sen vastaamatta. Appiukko kasvatti pojat yksin.
Eräs tuttuni. Kärsii mielenterveysongelmista. 5-vuotias lapsensa asuu isällään, näkee äitiään valvotusti. Äidillä uusi mies joka väkivaltainen. Tää nainen tuli tässä vuosi sitten jopa raskaaksi tälle uudelle miehelleen, mutta hänelle saatiin onneksi abortti tehtyä (eli onneksi suostui lopulta). Oli rv17 kun teki abortin, synnytti kuolleen sikiön. Ei ole reagoinut asiaan mitenkään.
Tiedän erään joka jätti miehen kahden lapsen kanssa. Teki uuden miehen kanssa kaksi lasta joiden nimet eroavat vain yhdellä kirjaimella aiempien lasten nimistä. Karmivaa minusta
Oon kotoisin pieneltä paikkakunnalta, eli kaikki tuntee kaikki. Eräs paikallinen nainen, joka tuli tutuksi yhdessä vähän aikaa pyörineessä telkkuohjelmassakin, otti ja jätti miehen ja kaksi tytärtään uudenkarheaan taloon ja häippäsi toisen äijän matkaan. Vanhempi tytöistä oli mua kaksi vuotta nuorempi ja silloin ala-asteella. Vitutti aikoinaan katsoakaan sitä ohjelmaa, kun tiesi millainen akka siinä tuodaan hyvässä valossa esille.
On tullut eteen. Yleensä lapsia useampia ja nämä ihan taaperoja. Nainen kyllästynyt perhe.elämään ja löytynyt uusi mies jonka kanssa paennut tilanteesta. Pilehilen ei kannata alkaa poikimaan.