Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetteko ketään äitiä, joka olisi jättänyt

Vierailija
04.01.2009 |

perheensä? Siis lapset ja miehenkin, jos seillainen on ollut.

Minkälaisia ihmisiä he ovat?

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei ole tekemisissä! On ihan ok, että kumpi vain vanhemmista on yksinhuoltaja, mutta se, että jätetään kokonaan...huhhuh. Tai viedään isovanhemmille kun sattui olemaan teiniraskaus! Missähän ne abortinvastustajat nyt tosiaan luuraa....?

Vierailija
22/53 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enon vaimo. Jätti kaksi lasta ja miehensä toisen miehen ja alkoholin takia. Sittemmin kuoli melko nuorena alkoholin aiheuttaman onnettomuuden takia.

Viina on melko hirveä aine!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähteä ja jättää kaiken - lapset, miehen, työn, asunnon jne. Aloittaa alusta jossain toisessa maassa.

Ainakin tänään ja aika usein muutenkin viime aikoina on ollut tällainen fiilis.

Vierailija
24/53 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai oikeastaan satunnaisesti. Isä hoitaa lapset (kaksi), kun äitillä paljon tekemistä uuden miehen etsimisessä.

Vierailija
25/53 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman mieheni ex-vaimo jätti heidän yhteisen lapsen, ei siis tapaa eikä ole minkäänlaisissa tekemisissä. Lapsi asuu meidän kanssamme. Eivät ole nähneet toisiaan nyt neljään vuoteen.

Vierailija
26/53 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen jättänyt lapset toimitusjohtajaisälleen, kun en enää kestänyt sitä henkistä ja väliin fyysistäkin väkivaltaa.

Tuttaville mies kyllä osasi näytellä niiiin mukavaa.

Minä valitin perhehelvetistä yli kymmenen vuotta.

Nyt tapaan lapsiani useimmiten säännöllisesti, milloin kostonhimoinen exä ei sitä koeta estää.

Kotiäitivuosien hengissäselviytymis kamppailu vei voimani niin, etten ole jaksanut lähteä oikeuteen lapsistani taistelemaan, sillä exäni tuntien siitä tulisi ruma taisto.

Olen vastikään opiskellut itselleni ammatin ja perustanut yrityksen. Kun saan nämä toimeentulon perusedellytykset kuntoon, toivon henkisestikin eheytyväni ja saavani voimia hakea lähihuoltajuutta.

Voin kertoa, ettei ainakaan tämä äiti olisi lapsiaan jättänyt, ellei vaihtoehtona olisi ollut oman hengen lähtö. Ajattelin, että parempi että olen edes olemassa, jossain lähellä asun, kuin ettei minua olisi enää ollenkaan.

Oli se silti elämäni vaikein päätös.

Vierailija
27/53 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

juoppohuora tekee sellaista. palaa aina välillä tapaamaan lastaan ja katoaa taas kännireissuilleen.

Vierailija
28/53 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2
2

Vierailija
29/53 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Ihan tavallinen.

Vierailija
30/53 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

juoppohuora tekee sellaista. palaa aina välillä tapaamaan lastaan ja katoaa taas kännireissuilleen.

Vierailija
31/53 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän mutten tunne henkilöä! Jätti vauvan sairaalaan ja häipyi kokonaan. Lapsi annettiin mummolle ja isä on kuvioissa osittain mukana. Äiti vain häipyi ja oli alkoholisti. Lapsi sitten fas lapsi.

Vierailija
32/53 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, oma äitini.

Vierailija
33/53 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne

Vierailija
34/53 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei näy...

Vierailija
35/53 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne. Joitakin miehiä, jotka kyllä pitävät jollain lailla yhteyttä mutta asuvat eri maassa tunnen, suomalaisia siis nää myös. Eroaminen ei tarkoita lasten jättämistä normaalisti.

Vierailija
36/53 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen. Hänellä mielenterveysongelmia ja on edelleen yksin n.30 vuotta sen jälkeenkin kun on jättänyt perheensä

Vierailija
37/53 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuserkkujen äiti eros miehestään heti, kun nuorimmainen syntyi. Lapset jäi isälleen.

Vierailija
38/53 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen, tai no tiedän. Ja ei mitään hyvää sanottavaa ko. naisesta. Lapset oireili tosi pahasti ja pitkään.

Vierailija
39/53 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tadaa

Vierailija
40/53 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekeskeinen, vähän simppeli emäntä. Kuluttaa aikansa meikkaamalla ja laittamalla tukkaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän