Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elina Nurmen synnystyksenjälkeinen masennus

Vierailija
10.12.2008 |

Onko puitu jo?

Osasin jotenkin odottaa tällaisia uutisia... Hän ei ole ollut aikoihin julkisuudessa. Äiti, kodinhoitaja ja mies ovat onneksi auttaneet. Varmaan julkisuuden henkilölle rankempaa sairastua tuohon, kun "kaikki" seuraavat ja arvostelevat menestystä ja elämän käänteitä.

Paranemista, Elina!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että kertoivat että lapsi on nyt 1v ikäinen ja masennus alkoi 6kk sitten. Eli kun lapsi oli 6kk ikäinen. Jotenkin olin aina luullut että synnytyksen jälkeinen masennus tulee aikalailla pian synnytyksen jälkeen.

Minulla on 5kk ikäinen vauva ja välillä tuntuu tooodella rasittavalta. Vauvalla on vahva oma tahto ja vaikka hän ei olekaan mikään yleiskitisijä niin auta armias jos asiat eivät mene hänen tahtonsa mukaisesti. Välillä tuntuu että tekisi mieli kiljua mielipuolena kun en vaan aina jaksa. Tuo uutinen pisti miettimään että ei kai minulle ole kehittymässä synnytyksen jälkeistä masennusta.

Vierailija
2/2 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

asioita käsitellään uudelleen n. puolen vuoden kuluttua, kun muutos on alkanut mennä kunnolla tajuntaan.

Olisiko Elinalla ollut kyse siitäkin sitten. Elämänmuutos on kuitenkin melkoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän