Ei ymmärrä tuota lindex juttua
mitä pahaa siinä on jos laihoille on oma mallisto? onhan lihavillekki.
Kommentit (25)
just ainakin mun kropalle.. itsellä ainakin vaikea löytää perushenkkamaukka housuja esim.
mulla on pitkät, hoikat jalat, mutta muuten en ole kuitenkaan ihan mikään keiju. En kuitenkaan läski, normaalipainon alarajoilla, mutta sen mallinen että tav. farkkuja tai muitakaan on vaikea löytää että olis joka puolelta sopivat..
eihän lihavien mallistossakaan ole vaatteita laihoille. tai isojen tyttöjen liikkeissä?
eihän lihavien mallistossakaan ole vaatteita laihoille. tai isojen tyttöjen liikkeissä?
jokainen hankkii vaatteensa sieltä mistä haluaa. Minä ostan ne mielummin muualta.
Aivan! Eihän pienikokosetkaan nouse barrikadeille jos jossain mallistossa on vaan isompia kokoja!!! (ainakaan en ole koskaan moista kuullut.)
Kertoneeko ehkä isompikokoisten "huonommasta" itsetunnosta tai jostain sellaisesta,, kun aina pitää valittaa ettei vaatteita löydy.
Ihan takuulla löytyy, suomessa on niin paljon isojen kokojen myymälöitä. Ja ne mallistot ei todellakaan ole mitään säkkejä!!! Se on sitten eri asia, miten se isokokoinen näkee peilistä itsensä niissä vaatteissa....
Ymmärsittekö mitä yritin sanoa? Ehkä vähän sekavaa, mutta... :)
Olen ehkä vain hieman tyytyväisempi shoppailureissuihin siskoni kanssa jos vaatteiden etsimiseen hänelle menee vähemmän aikaa :D 174cm/52kg siskoni on välillä todella hankala löytää itselleen vaatteita. Pitääkin ensi kerralla vierailla tuolla Lindexilläkin.
42 voi olla laihan koko jos on pitkä ja lanteikas.