Onko sinulla ollut joku seuraavista:
iso viuhka seinällä, vesisänky, puukuula-autonistuimen päällinen, wunderbaum tai karvanopat autossa, kreppirauta tai aromipesä?
Kommentit (33)
Karvanopat on tälläkin hetkellä autossamme! Vitsinä! :D
Wunderbaum kesäisin autossa.
Äitini tunki minulle juuri vanhan kreppirautani jota ahkerasti käytettiin joskus kun olin ala-asteen ensimmäisillä luokilla.. "Ota nyt jos V vaikka haluaa että laitat sen tukkaa.."
ja on se edelleenkin jossain laatikossa... kasaribileitä odotellessa
Muistaakseni 80-luvun puolessa välissä oli viuka oman huoneen seinällä ja 80-luvun loppupuolella saatiin siskon kanssa kreppirauta ja sillä krepattiin koko kylän tyttöjen hiukset =).
Hankkisin myös wunderbaumin elleivät haisisi niin pahalta. Auto itsessään on uusi eikä tarvitse hajun maskeerausta, mutta musta wunderbaumit ovat hauskan näköisiä.
ja mun vanhemmilla oli kyllä vesisänky.
..mitämitä, enkö siis olekaan WT?
löytyivät 80-luvulla. Mikä se aromipesä on?
oli eskarilaisena eli siitä aikaa jo 25 vuotta...
siihen asti kunnes se haju alkoi yököttää kun tulin raskaaksi. Koskaan ei ole etupeilissä roikkunut, lainerauta on, lasketaanko se
äitini tunki varmaan 20vuotta vanhan kreppiraudan minulle, kun mitään ei taas raaskinut roskiin heittää.
Wunderbaumin olen autoni paksiin heittänyt, kun auton ostin. Paksia oli ilmeisemmin käytetty tyhjien kaljatölkkien säilytyspaikkana :X
Karvanopat löytyy myös autoni takaikkunalta. Uuteen autoon en laittaisi, mutta tuo auto on muutenkin entisöity takaisin omalle vuosikymmenelleen.
kreppirauta ja viuhka seinällä.
Vesisängyn ostin mieheni kanssa omaan kotiin 90-luvulla. Käsittämättömän mukava nukkua, hajosi pari vuotta sitten ja ostimme sitten vaihtelun vuoksi tavallisen sängyn tilalle.