Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Odotuksen ensi oireita..

12.11.2009 |

Hei,

millaisia oireita teillä on ollut kun ootte alkanu odottaa ja ootteko tuntenu niitä jo ennen positiivista testiä?

Tiedän et tästä on useasti keskusteltu ja näitä oirelistoja on monia, mut en kerkeis nyt niitä etsimään..

Terveisin

Maijamehi81

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei.

Itselläni odotuksen ensioireet olivat:

- väsymys

- flunssainen olo(ihan kuin olisi kipeeksi tulossa)

- rintojen arkuus ja ehkä jonkinlainen kiputila

niin ja tietysti menkkojen pois jäänti oli yksi oire.

En ole tehnyt testiä ennen kuin olin henkisesti siihen valmis. lasta on yritetty 2 vuotta, joten sen testin tekemiseen tarvitsi paljon voimia. plussasin isänpäivänä ja nyt on taulukkojen mukaan rv 6+1, uä voi tätä asiaa muuttaa paljonkin ja mihin suuntaan vain.

Vierailija
2/3 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisestä lapsesta en muista olleen mitään muita oireita kuin kk:n poisjäänti. Sit myöhemmillä viikoilla väsytti armottomasti ja kuvottikin mutta plussa testissä oli jo ollut aiemmin.

Toisesta lapsesta (ensimmäinen n.10 kk tuolla hetkellä) rinnat tulivat valtavan kipeiksi heti hedelmöityksen jälkeen. Tein parikin testiä tietoisena siitä, että olen raskaana mutta testit eivät näyttäneet plussaa ennen kuin kuukautiset olivat myöhässä.

Kolmanteen lapseen ikäeroa kertyi ja nyt taas en huomannut muuta oiretta kuin että kk:sia ei näkynyt eikä kuulunut. Sit se plussa taas tuli ja oireiden tuloon meni vielä viikko pari. Taas tuli väsymys ja niin valtava turvotus, että farkut jäi heti pois vaatelistalta. Sama kaava oli myös keskenmenoon johtaneessa raskaudessa vuotta aiemmin oireiden suhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Mulla oli edeltäneessä raskaudessa (joka valitettavasti päättyi keskenmenoon =/) ekoja oireita väsymys, maha sekaisin, palelu, alavatsan nippailu... Tiesin satavarmasti jo ennen testin tekoa, että olen raskaana. Voi sitä ihanaa tunnetta... Nyt vain odottelen että saisi pian tuntea taas samoin ja kaikki menisi paremmin. Haluaisi niin kovin saattaa pienen tähän maailmaan omaan syliin... =) Tsemppiä kaikille!