Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni parikymppinen lapsi on tasapainoinen onnellinen ja huoleton

Vierailija
07.09.2024 |

Häntä naurattaa koko ajan kaikki ihan pienet jutut. Vaikka että hänen lounasrasiansa kanteen oli jäänyt sydämen muotoinen jälki ruoasta tai se että hänen kaverinsa laittoi hatun väärinpäin päähän. Tuollaisia hölmöjä asioita. Hän saattaa huudahtaa "äiti katso miten Emma laittoi hatun hehehee!" Hän innostuu kaikesta, esim. että tulisin koirani kanssa käymään illalla tai jos puhumme että voitaisiin ensi kesänä mennä porukalla Korkeasaareen. Ei kyynisyyden häivää. Hänellä ei ole mitään huolia koska on hyvä opinnoissaan eikä ole ujo eikä häntä kiusata, on läheiset välit vanhempiinsa, hyvä terveys jne.

Itse en koskaan ole saanut elä tuollaista elämää. On ollut monenlaisia ongelmia jotka eivät ole olleet omaa syytäni. Toisaalta harmittaa ystäväni lapsen puolesta kun hänellekin tulee jossain vaiheessa jotain vastoinkäymisiä ihan varmasti, esim. sydänsuruja.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva. Itse olin ahdistunut ja hermoheikko siinä iässä. Mutta siinä oli taustasyitä. Ja olin asioita ajatteleva lisäksi. En elänyt ihan kuplassa.

Vierailija
2/11 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidättäytyykö seksistä ennen avioliittoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväsi lapsi ei liity sinuun mitenkään. Miksi vertailet?

Vierailija
4/11 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hänellä on varmasti hyvät valmiudet käsitellä niitä suruja ja muita vaikeita tunteita. Surut ja negatiiviset tunteet ovat osa elämää ja niistä myös oppii ihan hyödyllisiä asioita.

Vierailija
5/11 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet säälittävä.

Vierailija
6/11 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän hyvät ja tasapainoiset vanhemmat ja kasvatus antaa hyvän pohjan elämälle. Ei tartte vuosien terapioita päästäkseen lapsuuden traumoista.

Vierailija
7/11 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, me kaikki ollaan omalaisiaan. Minäkin ole superpositiivinen oluut koko ikäni ja olen edelleen. Tällä ikää vai 81v.

Vierailija
8/11 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takuuvarmasti hänelläkin on ollut murheita ja huolia, et vain ole nähnyt niitä koska tuskin seuraat häntä 24/7.

Vierailija
9/11 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen elämänsä kuulostaa ihanalta. Ihanaa, että on heitä, joilla on käynyt tuuri!

Itse pyrin samaan :)

Vierailija
10/11 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen ahdistunut nuori jonka tunnen on joku pinkkitulkainennwokettaja. Olisko näillä jotakin yhteyttä?

Vierailija
11/11 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän meitä positiivisia ja innostuvia ihmisiä on. Elämä on tällä asenteella niin paljon helpompaa.

Oma poikanikin on 20 v ja varsin onnellinen ja innokas tyyppi kyllä aina ollut. Minusta hyvin hänen elämänasennettaan kuvaa tämä esimerkki. Poika tuli kotiin ja sanoi tohkeissaan, että hänellä oli tänään tosi hyvä tuuri! No, mitähän hienoa tapahtui? Tietenkin se, että auton rengas meni rikki, mutta juuri, kun poika oli poistunut moottoritieltä ja nopeus hidas. Lisäksi niin lähellä kotia, että pystyi kävelemään kotiin. 

Kuinka moni sanoisi, että olipa onnekas päivä ja hyvä tuuri, kun rengas pamahtaa puhki? (No minä esimerkiksi.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme