Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niiiiin vihainen minun ns."toiselle" äidille

Vierailija
12.11.2009 |

Tai meillä oli todella hyvät välit vielä se 3-4 vuotta sitten, mutta hän muuttui todella paljon.

Eli biologisen äitini työkaveri, joka on käyttäytynyt minua kohtaan aina kuin "toinen äiti".

Eräänä kertana sitten (tästä nyt jo tuo 3-4 vuotta)

soitti minulle humala päissään ja pyysi yöksi heille kun miehensä ja lapsensa olivat reissussa.

No mie sit lähdin illalla 9 aikaan ajelemaan sinne ja juteltiin niitä näitä.

Tän jälkeen hän pyysi tupakkaa (muuten ei siis polta kuin humalassa) ja itselläni oli sätkiä joten käärin ja kävimme.

Hänellä nousi se ihan hattuun ja siitä tuli ihan kertakaikkiaan totaalisen ääliö.

Sanoi sitten, että ois jo aika mennä nukkuu ja syötiin ja minä sit kömmin sen viereen nukkuu, kun ennenki ollu enkä ajatellu sen olevan joku virhe.

Tämä alko minuu ihan pokalla lähennellä ja minä siihen sanoin etten mistään hinnasta ole sinun tai kenenkään muun naisen kanssa ikinä!

No sammu vähän sen jälkeen ja itse lähdin kotiin samantien, kun tuli niin oksettava olo yksinkertaisesti.

Seuraavana aamuna kerroin äidille ja hän tokaisi että joo tämä kyseinen ihminen on vähän tällainen että en ole kuulema ainoa.. lähennellyt montaa muutakin ystäväänsä kännipäissään.

Olin hieman vihainen äidilleni kun ei ollut minua varoittanut tällaisesta piirteestä.

En sitten kuullut kyseisestä ihmisestä mitään piiitkään aikaan kunnes kerran äidin työpaikalla minulta tuli pyytämään anteeksi ja minä hänelle sitten sanoin että sattuuhan noita.

Tämä kyseinen henkilö kuitenkin oli minun äidilleni ja kellehän muulle mennyt selittelemään hänen käytöksensä johtuvan vain siitä että minulla oli niissä sätkissä jotain huumetta!!

Tästä kuulin vasta viikko sitten kun äitini avasi suun ja sanoi ja minä näin punaista!

Sen takia siis en ole hänestä kuullut mitään enää pitkään aikaan ja minä tyhmä sinnekin lähetellyt aina joulukortteja ja saanut kiitoksia ja selkäni takana tällaisia jauhaa.

No enpä lähettele enää!!

Kiitos kun sain nyt vaan avautua ja kertoa tämän yleisesti ottaen minkälaisia jotkut ihmiset voivat olla!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikävää jos on puhunut susta pahaa. mutta oikeesti, anna sille anteeksi koska katkeruus jäytää vaan sun elämääsi. tekemisissähän sun ei sen kanssa tartte jatkossakaan olla?

ikävää tommonen panettelu, mut varmaan on yrittänyt olla äitis edessä ettei menettäs kasvojaan. typerää silti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän