Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, ketkä ette käy anoppilassa?

Vierailija
11.11.2009 |

Miksi et käy? Tuleeko asiasta riitaa miehen kanssa?

Käykö mies, entä lapset?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Likainen paikka, en käy kuin pakosta.

Vierailija
22/27 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

11 vuotta, mieheni vanhemmat eivät ole käyneet meillä kertaakaan kun en ole päästänyt, heillä käymme 1-2 krt. vuodessa. Järjestely toimii täydellisesti!

Meillä 20 vuotta. Meille ei mitään asiaa, koska miestäni kohdeltiin huonosti lapsena ollessaan.

Mies käy äitinsä luona kerran vuodessa, jos käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy edes kerran vuodessa.

Vierailija
24/27 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi anoppilassa pitäisi käydä? Missään ei sanota, että miniän tai vävyn pitäisi kyläillä appivanhempiensa luona. Jos ihminen ei halua kyläillä, niin hän on sitten kyläilemättä!

En erityisemmin viihdy puolison kotona. Pystyn käymään appivanhemmilla päiväseltään lasten kanssa kylässä. Hoidan ja vahdin itse lapset mummolassa. En anna lapsia yksin kylään enkä missään nimessä yöksi ilman vanhempia.

Yökyläily on anoppilassa hankalaa, koska siellä ei ole rauhallista huonetta ja vuoteita nukkumiseen. Yöpyminen ei ole mukavaa, vaan tulemme mielellämme omaan kotiin. Kotona saa nukkua yönsä rauhassa ja kukaan ei ole aamulla univelkainen, kiukkuinen ja väsynyt.

Vierailija
25/27 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi on haukkunut minua niin paljon, että en ole käynyt vuosiin kylässä enkä puhunut hänen kanssaan. Toivottavasti on yhtä tyytyväinen kuin minä olen tähän tilanteeseen :)  Lapset ovat jo aikuisia, joten voivat itse hoitaa suhteensa sinne päin.

Vierailija
26/27 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy enää, eikä asia aiheuta riitaa. Alkuun vähän kiistelin miehen kanssa sitä miksi en lähde mukaan mutta nyt kaikki osapuolet ovat tottuneet tilanteeseen. 

Anoppi on melkein alusta asti haukkunut minua miehelleni esimerkiksi siksi, että toivoin hänen ilmoittavan etukäteen milloin tulee kylään. Olin kuulemma todella outo kun minulla on tällaisia toiveita jotka hankaloittavat asioita. Ulkonäössäni on myös ollut vähän sitä ja tätä huomautettavaa, vaikka olen hoikka, tavallinen nuori nainen. En jaksa enää esittää kun jälkikäteen kuulen että on haukuttu puhelimessa. 

Vierailija
27/27 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käynyt kenenkään puolison sukulaisen kotona tai osallistunut sukujuhliin. Yhdessä ollaan oltu monta vuotta. Syy on yksinkertaisesti se, ettei tuollainen sukulointi kiinnosta tippaakaan ja pidän sitä vastenmielisenä.

En ole tullut kysyneeksi, mitä puolisoni tästä ajattelee. Asialla ei oikeastaan ole väliäkään, koska en tule tapojani tässä asiassa muuttamaan. Ota tai jätä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme