Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiva kun joulu tulee

Vierailija
11.11.2009 |

alan olla jo ihan täpinöissä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei tuo lentsu sotke kuvioita.. (sainpas tännekin ujutettua tuon aiheen ;) )

Vierailija
2/5 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin monta vapaapäivää.

muuten tekee kyllä niin paljon töitä.

ei olla vielä kuunneltu joululauluja mutta tyttökin kokoajan kyselee että milloin me laitetaan joulukoristeita kun KAIKILLA muillakin on jo :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paketoin eilen ensimmäiset lahjat. Muutama täytyy vielä hankkia. Lahjoja ostetaan vain omille lapsille.

Joulukortit kirjoitin jo pari viikkoa sitten, postimerkit vielä puuttuu (paljonko on joulukortin postimaksu tänä vuonna?).

Syötävät hankitaan kaupasta sitten lähempänä joulua. Ei leivota eikä kokata itse.

Tekokuusi (jo 10 vuotta vanha) on varastossa odottamassa pääsyä olkkariin. Vanhat koristeet käyn läpi, uusia ei varmaan tarvita.

Eli aika hyvässä mallissa on meillä ;)

Vierailija
4/5 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan jouluvaloja!

Mies pitää joululomaa. Poika odottaa pukkia. Tyttömme eka joulu. Minä saan suklaata.

Tulisi jo veronpalautukset ja joulu ;-)

Vierailija
5/5 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen jo pari lahjaa ostanut. Ei meidän monta tarvitse ostaa, omille lapsille ja kahdelle kummilapselle. Mummulaan askarrellaan :-) Viikonloppuna kävin läpi joulukoristeet ja uusia ei tartte. Jouluaskartelut on hyvin suunniteltu jo ;-) Jouluverhot tekis jo mieli laittaa keittiöön..