Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini olisi halunnut minusta kauniin, hoikan ja huolitellun tyttären. Mikä pettymys varmaan olen ollutkaan.

Vierailija
18.02.2024 |

On itse ollut ja on vieläkin hoikka. Nuorempana erityisesti seurasi muotia ja oli valokuvauksellinen, hyvin naisellinen ja siisti nainen. 

Minua on sitten aina halveksinut. He joivat niin paljon, että tunnontuskat korvasivat karkeilla ja hyvällä ruoalla. Minusta tuli lihava ja tunnesyöjä, myöhemmin syömishäiriönen. Myös perheen muut vakavat ongelmat alkoholismin lisäksi aiheutti sen, että olimme aika yksin tunteidemme kanssa. Minusta tuli kiltti, läheisriippuvainen ja itseään vähättelevä henkilö. 

Toistuvat masennuskaudet ovat tehneet minusta vähän epäsiistin näköisen. En ole koskaan ollut mikään naiseuden perikuva. Äiti halveksui ja katsoi alaspäin, jopa suullaan irvisteli katsoessaan minua päästä varpaisiin. Minun ystäviä ihaili, jotka olivat hoikkia ja huoliteltuja. 

Minä olen toki ollut kaunis mutta eri tavalla. Olin hoikka mutta vain koska olin syömishäiriöinen, vaatteet olivat joskus kivoja mutta rahat meni muuhun itsellä. 

En tiedä miksi kirjoitin. Hävettää olla tällainen. 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äitini oli hoikka, vaikka olisi halunnut olla pyöreämpi. Minusta hän toivoi hyvin koulussa pärjäävää pulleroa ja sellaisen saikin. Kun laihdutin, hän varoitteli laihuuden vaaroista :D

Vierailija
2/13 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisia ne tissieläimet on. nyt pääsi pieru aah. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estrogeeni on rasvan paras ystävä. Luuviuluilla ei ole edes kuukautiskiertoa. 

Vierailija
4/13 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi vaikuttaa luonnehäiriöiseltä ap.

Vierailija
5/13 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitisi vaikuttaa luonnehäiriöiseltä ap.

Ja sitä se todentotta olikin.

-eri-

ja se vielä, että edelleen on kuulemna elossa, mutta minulle se on muodossa "oli".

Vierailija
6/13 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin eilen melko nuorena kuolleen sukulaiseni hautajaisissa. Eli, kun tämä elämä on niin rajallinen, se olisi hyvä elää niin kuin itsestä tuntuu, ei muiden mieliksi. Ennen vanhaan lapsia kasvatettiin, jos yleensä, pikemmin väkivalloin, ja tuloksena oli kaikenlaisia päävikoja. Ne ajat ovat kuitenkin takana ja parempaan suuntaan mennään. 

Anna anteeksi hölmölle äidillesi ja lakkaa häpeämästä itseäsi. Tee jotain, mistä sinulle tulee hyvä olo.

Vierailija
7/13 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi on jämpti ja arvonsa tunteva nainen. Kokoomus varmasti sydämessään, samoin Jeesus. Olet pettymys, hyvä että itse tunnistat tämän pääominaisuuden itsessäsi. Mitä aiot tehdä asialle.

Vierailija
8/13 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kasvatettiin myös nolaamalla ja häpeän voimalla. Äitisikin varmaan ollut tällaisen kohteena aikanaan ja ei muuta osaa kuin pistää pahan kiertämään. Toivottavasti sinä ap pystyt näkemään oman arvosi. Me ollaan ihmisiävain kaikki, ja sellaisenaan tärkeitä.

Vierailija
9/13 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi mielestä naiset ovat vain näyttelykarjaa. Sellaiseksi hänet oli kasvatettu. 

Vierailija
10/13 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen kasvatettiin myös nolaamalla ja häpeän voimalla. Äitisikin varmaan ollut tällaisen kohteena aikanaan ja ei muuta osaa kuin pistää pahan kiertämään. Toivottavasti sinä ap pystyt näkemään oman arvosi. Me ollaan ihmisiävain kaikki, ja sellaisenaan tärkeitä.

Hän on vahva. Tiedän, hänen rakastavan minua mutta hänen juominen on vaikuttanut kaikkiin. On niin ilkeä, jopa pirullinen kun on humalassa. Ihan kaikille ja moni saanut osansa siitä. Nykyään osaan jo käsitellä asiaa mutta edelleen yhtä pahasuinen kun juo. 

Selvinpäin on toisenlainen. Aivan parhautta. Hän huolehtii ja rakastaa mutta valitettavasti kun ihminen on viikosta kolme päivää selvinpäin ja loput humalassa, niin se on vaikuttanut ja ollut ristiriitaista. 

Välillä suren asiaa. Olisipa asiat menneen toisin mutta minkäs teet. Ymmärrän häntä kuitenkin. Ap

Vierailija
11/13 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äitini taas piti muotia ja meikkejä syntinä. Peili oli olemassa, mutta itseään ei sopinut katsella, se itsekkyyttä oli, se. Meikeistä tuli oikein huutoshow. Popmusiikki oli erittäin vaarallista, olisi pitänyt kitaran säestyksellä hyräillä uskonnollisia hymnejä.

Siskoni päätti ryhtyä kiltiksi tottelijaksi (onneksi hänen väkivaltainen alistajamiehensä jättikin sitten hänet), minä taas otin huudot ja syytökset vastaan ja elin silti omaa elämääni, siinä missä pystyin. Sitten kun muutin pois, asumaan synnissä poikaystävän kanssa, kävin baareissa ja shoppasin sydämeni kyllyydestä. Kadun vaan sitä etten rohjennut ostaa vähemmän ja laadukkaampaa. Toisaalta, kaikki vaatteeni ja tavarani olivat laadutonta paskaa. Minuun ei todellakaan resursseja tuhlattu.

Olen ollut suuri häpeän ja surun aihe. Koulutukseni ja urani ei kiinnosta, sillä pitäisi olla naimisissa ja lasten äiti. En ole koskaan halunnut naimisiin ja lapsia, mutta äitini ei ymmärrä sellaista ollenkaan. Siskoni on se hyvä lapsi, hän sentään yritti olla naimisissa mutta kun mies jätti. Se että liitto oli helvettiä ei haittaa, tärkeintä on se että juhlapäivinä pukeudutaan nätteihin vaatteisiin ja otetaan tekohymykuvia, että on sitten mitä muistella. Se oikea elämä ei sitten ole muistelun arvoista, kun se on sitä ahdistavaa paskaa vaan.

Vierailija
12/13 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

vi**t siitä mutsistas   elä omaa elämääs

Vierailija
13/13 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski rumilus kadehtii parempaansa eli tyylikästä hoikkaa ja kaunista. Ei mitään uutta alla auringon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi