Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten selv iän tästä päivästä syömättä piparitaikinaa pakastimesta

Vierailija
11.11.2009 |

aamusta asti joku pieni ääni sisälläni huutaa ottamaan taikinan pakastimesta ja syömään sen. toinen ääni huutaa LÄSKI ET SYö MitÄÄn. koitan pudottaa 5kiloa pois ja nyt meinaa alka kääntyä nousujohteiseksi koko laihdutus. herkuttelin viikonloppuna ja meinaa jäädä päälle!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

syö pois vaan jos haluat.joulun jälkeen sitten laihis.

Vierailija
2/8 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne niin paljoa maksa, ettetkö voisi ostaa uutta sitten, kun oikeasti leivotte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

keravan prisman karkkihyllyn edessä alkoi kauhomaan karkkeja pussiin.

Miehensä kysyy että taasko sä ostat. Nainen vastaa että 2pitää lapsille vähän ostaa"

Juu niin varmaan ostaakin lapsille. Luulen että vetää omaan napaansa.

Vierailija
4/8 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vedin just pari päivää sitten puoli kiloa valmista piparitaikinaa.. Pakastimessa oottaa vielä kaks pakettia:D

Kyllä siitä välillä lasten kanssa leivotaankin, mutta paljon syödään myös ihan vaan taikinana;)

Vierailija
5/8 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se jotenkin olisi vaarallista raskaanaolevalle!

Itsellä ainakin on raskauajan himona piparitaikina, riisipuuro ja glögi. kaikissa hieman kanelia, mutta kohtuukäytöllä ei haittaa varmasti.

Vierailija
6/8 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole koskaan hoikka ja kaunis ja mahdu pieniin, siroihin vaatteisiin. Mikään ei voi maistua niin hyvältä kuin se miltä olla hoikka tuntuu.

Vierailija
7/8 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkaa siitä pötköstä pieni pala ja päätät, että tämän syön osissa päivän aikana ja loput jää. Tai sitten leivot ne piparit.. ei ne sit enää nii hyviä oo! :D Näin meillä käy ainakin... piparit menee tasan isännän ja lasten suihin, minä syön taikinaa.

Sitä paitsi, jos taikinan syöminen tekee onnelliseksi, pari lisäkiloa ei tunnu missään. Kyllä sä osaat pitää itses kunnossa vaikka piparitaikinaa syöt. Anna mennä vaan äläkä tuskaile painon kanssa.. :) onni on tärkeämpää.

Vierailija
8/8 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nostais niin hirveen metakan jos mä kantaisin karkkia koko ajan kotiin. Tai jos kotona on karkkia ja mä olisin sitä jatkuvasti mussuttamassa.

Eli useimmiten meille ostetaan herkkuja jos mies ehdottaa. En koe olevani mitenkään tossun alla tämän jutun kanssa koska jos en itse pysty vastustamaan niin mies sitten minun puolesta : )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä