Jos perheessänne sikaflunssaa, pysyttekö kotona?
Jos vaikka lapsellanne on todennäköisesti tai varmasti sikaflunssa, meneekö perheenne aikuisia töihin tai harrastuksiin tartuttamaan muita?
Kommentit (28)
Mikä pakko sinne töihin on mennä?Mikä se pakko o`n?Todella raivostuttavaa kun se oireetonkin saattaa levittää sitä tautia ympärillensä ja joku muu saattaa saada sen siltä todella pahana ja jopa kuolla siihen....kuinkahan moni AV-lainen on tappanut jo tähän mennessä...
Ne, jotka hysteerisesti pelkäävät tuota tautia voivat mieluummin pysyä siellä karanteenissa. Ei tää nyt kuitenkaan mikään rutto ole, haloo!
Missä allaolevan kirjoittanut käy töissä, mutta ei ainakaan mun työpaikalta voi olla poissa, jos ei itse ole sairas. Paitsi hoitamassa sitä sairasta lasta mutta sitäkin saa olla vaan toinen vanhemmista kerrallaan.
"Mikä pakko sinne töihin on mennä?Mikä se pakko o`n?Todella raivostuttavaa kun se oireetonkin saattaa levittää sitä tautia ympärillensä ja joku muu saattaa saada sen siltä todella pahana ja jopa kuolla siihen....kuinkahan moni AV-lainen on tappanut jo tähän mennessä..."
Meillä on kuopuksella ilmeisesti SI ja miehen tosiaan on pakko käydä töissä. Itse olen käynyt asioilla myös eilen, kun mies tuli töistä. Minun oli helpompi hoitaa ne kuin miehen, joten siksi näin ja minähän olen terve.
Eskarilaisen ja kerholaisen olen pitänyt kotona nyt, vaikka ovatkin terveitä, koska se on mahdollista. On kuitenkin minusta reilumpaa muille se, että levitämme sitä niin vähän kuin mahdollista. Kouluun olisi tietysti pakko mennä, mutta eskari on vapaaehtoinen.
Mulla kuumeeton sikalentsu ja mies on koko ajan kulkenut töissä, joutunut vielä yltsääkin tekemään kun työkaveritkin taudissa. Poika ei pk:ssa ole mutta keskimmäinen käy koulua ihan normaalisti. Mies on käynyt kauppareissut jos on kotona ollut, ja omat liikumiset on rajoittunut influenssavastaanotolle ja apteekkiin.
Taitais puoli Suomea pysähtyä jos kaikki jäis kotiin kun joku perheestä sairastuu!
itse olen jäänyt työttömäksi joten kotona olen jokatapauksessa.
Miehen työpaikalle ei saa mennä jos joku perheessä on kipeänä, vaikka heillä ei ole suoria asiakaskontakteja.
Harrastuksiin ei myöskään lähdetä muita tartuttamaan.
hyvin lievänä ja kuumettomana. Menin silti töihin, mutta sanoin, ettei minua kannata kätellä.