Kiinnostaako teitä muiden lapset?
Mua ei kiinnosta yhtään. Siskon lapset on kivoja mutta siihen se jää.
Ja toinen mikä ärsyttää on nämä raskaana olevat naiset jotka “ylpeinä” kantaa mahaansa kireissä paidoissaan napa pystyssä. Aivan törkeen näköistä.
Kommentit (76)
eikä kiinnosta myöskään tietää kuinka monta lasta työkavereillani on.
Mutta lähinnä sitä kautta että pienemmät herättävät muistoja omista lapsista ja isompia voi olla kiinnostavaa katsoa sillä silmällä että minkälaisia lapset ovat missäkin ikävaiheessa.
Vauvat kiinnostavat samalla lailla kuin kissanpennut, siksi että ne ovat vain niin söpöjä.
kuin jonkun keski-ikäisen miehen iso ja pinkeä kaljamaha? Ei minusta ainakaan yhtään sen kauniimpi. Eri asia tietysti puhutaanko nuoresta ja muutenkin itsestään huolta pitävästä ihmisestä vai pöhöttyneestä tyypistä...
Mutta maha kuin maha, ei se sen kauniimpi ole minusta. Etenkin nämä napapaitoja ja liian kireitä vaatteitä käyttävät raskaana olevat ovat tökerön näköisiä.
Mutta eipä asia minulle kuulu, kukin pukeutukoon miten itse tykkää, jos tuntuu että näyttää superseksikkäältä vesimelonilta makkarankuoressa niin siitä vaan sitten.
Muitten lapsista en ole niin kiinnostunut, sukulaisten ja ystävien lapset on ihan kivoja.
että noi raskausomahat olis ees jotenkin piilossa!
Mutta itse asiaan lyhyesti: tykkään lapsista, omista ja muiden. Lapsissa ei ole mitään vikaa.
T. Päiväkodissa työskentelevä
omista, tukilapsistamme, kummilapsistamme, ystävien lapsista, sukulaisten lapsista, naapurin lapsista. Olen hoitanut lapsia jo ennen omianikin, monien kavereiden lapsia. Omiani en juuri hoitoon edes raaski laittaa.
Äskenkin oltiin naapuruston lasten kanssa pulkkamäessä ja ihmettelen kieltämättä, jos joku voi olla tulematta hyvälle tuulelle sellaisesta riemusta, mitä lapset pulkkamäessä hehkuivat.
Mikään ei palkitse niinkuin lasten ilo!
Muiden raskausmahat on mulle ihan yksi hailee.
en pidä kavereiden lapsista, omia rakastan
tuossa lasten yökyläily ketjussa...
Kait ihan senkin takia, kun omat lapset on noille naapureille ihan ilmaa, niin ei pese täältäkään mitään erikois kohtelua.
Ei ole hyvä näytellä mahaa miehille, koska he tietävät että minulta saa pesää... ja tulee ruinaamaan.
Jollekin raskausmahasta tulee mieleen jorma ja jonkun mielestä se tarkoittaa sitä, että tältä kyseiseltä raskaana olevalta naiselta saa pesää. Kaikenlaisia hulluja sitä onkin!
kotona pidän kunnes ovat vähän isompia eikä tule niin selvästi heti mieleen se jorma mistä ovat saaneet alkunsa. Onhan nyt törkeää esitellä niiden puuhien tuotostaan kaikelle kansalle!
Ei ole hyvä näytellä mahaa miehille, koska he tietävät että minulta saa pesää... ja tulee ruinaamaan.
Jollekin raskausmahasta tulee mieleen jorma ja jonkun mielestä se tarkoittaa sitä, että tältä kyseiseltä raskaana olevalta naiselta saa pesää. Kaikenlaisia hulluja sitä onkin!
Ei se vauva sinne pyhän hengen voimasta sinne häpyluun taakse ilmesty... Pesää on siis jaettu, ja luultavasti useamman kerran...
Läheisimpien lapset joo, tuttujen jonkun verran ja tuntemattomien ei juurikaan.
Pidän lapsista kovasti ja tykkään hymyillä ja hassutella esim. bussissa, siis jos lapsi itse ottaa kontaktin, toki heissäkin on ujoja jotka ei halua niin olkoon omissa oloissaan. :)
Raskausmahat ovat kauniita ja kadehdin, mutta hyvällä tavalla.
Kyllähän sitä kotona voi pitää mitä haluaa mutta julkisilla paikoilla ei ole soveliasta näyttää mahaa, josta napa pursuaa ulos. Itse huomautan asiasta, jos näen rumia mahoja.
Enpä usko, että huomauttelet rumista vatsoista. Silloinhan annat toiselle yhtälailla luvan huomauttaa sinun rumista vaatteistasi, ylipainostasi, rumasta naamastasi, näppylöistäsi jne. Ja usko pois, moni löytää sinusta asioita, jotka eivät ole miellyttäviä tai esteettisiä.
jolla on kauniit vaatteet, perheestä joka ei ole vaihtanut farmarimallin Toyotaan tai miehestä jolla ei ole yhtään tatuointia, mutta tyylikäs rannekello? Mielleyhtymäsi kiinnostavat todella.