Kiinnostaako teitä muiden lapset?
Mua ei kiinnosta yhtään. Siskon lapset on kivoja mutta siihen se jää.
Ja toinen mikä ärsyttää on nämä raskaana olevat naiset jotka “ylpeinä” kantaa mahaansa kireissä paidoissaan napa pystyssä. Aivan törkeen näköistä.
Kommentit (76)
ei jeesus mitä kommentteja! eiköhän oo ihan oma asia haluuko käyttää kireitä vaatteita vai ei oli sitten raskaana tai ei. en mäkään ala haukkumaan telttoihin pukeutuneita. "varmaan leuhka tai monen naisen mies kun on tollaset vaatteet" mitäpä jos onkin köyhä eikä oo varaa ostaa niitä telttoja =) ite pidän varmasti en nyt kiristäviä mutta muodikkaita vaatteita enkä heittäydy mummoksi vaan koska olen raskaana. Idiootteja.
Vihdoinkin joku uskalsi avata suunsa näistä ikävistä vauvamahoista!!!
Kiitokset!
Minä ostin monet paidat kaikkia kolmea lasta odottaessani ja kaikki oli vartalonmyötäisiä, vaikka siis ihan odottajien mallistoa. Monissa on esim. sellanen leveä ja venyvä resori tai muu materiaali mahan kohdalla. Minä siis pukeuduin aina sellaisiin ja farkkuihin tai mustiin suoriin housuihin, myös mammamallistosta. Ikinä en edes mitään telttoja kaupoissa nähnyt, missä sellaisia myydään? Eipä tulisi mieleenkään sellasta päälleni vetäistä. : o Ikää 35 v.
ja alkuperäiseen kysymykseen: Ystävien ja lähisukulaisten lapset kiinnostavat kyllä, vieraiden vähemmän. Jollekin söpölle vauvalle voin hymyillä kaupassa ja vilkutella.
Osallistun kyllä mielelläni keskusteluihin vaikka imetyksestä tai kakan koostumuksesta. Huonosti kasvatettja kakaroita en siedä (ei ne omatkaan mitään enkeleitä aina ole, mutta niitä sietää eri lailla...), niitäkin tunnen, ikävä kyllä. Lauantaina olisi pari pahaa tapausta tulossa kylään... : P
omista, tukilapsistamme, kummilapsistamme, ystävien lapsista, sukulaisten lapsista, naapurin lapsista. Olen hoitanut lapsia jo ennen omianikin, monien kavereiden lapsia. Omiani en juuri hoitoon edes raaski laittaa. Äskenkin oltiin naapuruston lasten kanssa pulkkamäessä ja ihmettelen kieltämättä, jos joku voi olla tulematta hyvälle tuulelle sellaisesta riemusta, mitä lapset pulkkamäessä hehkuivat. Mikään ei palkitse niinkuin lasten ilo!
Jotka eivät lapsista (kaikista)pidä, eivät saisi niitä saadakaan!
jos viitsii etsiä. Itseäni kuvottaa vauvamahat.
kyllä peittäviä vaatteita on jos viitsii etsiä. Itseäni kuvottaa vauvamahat.
minä en "peittäviä telttoja" käytä :)
Miten joku voi edes kuvitella näyttävänsä tyylikkäältä raskaana. Ruma ryhävalas on kuvaavampi ilmaus
Kyllähän sitä kotona voi pitää mitä haluaa mutta julkisilla paikoilla ei ole soveliasta näyttää mahaa, josta napa pursuaa ulos. Itse huomautan asiasta, jos näen rumia mahoja.
Onneksi en raskaushormooneissani törmännyt sinuun:) Jos olisit minulle, vieraalle ihmiselle kommentoinut negatiivisesti raskausvatsastani, olisin hyvin luultavasti sanaakaan sanomatta työntänyt sinut kumoon;)
jotka eivät aijo ikinä raskaaksi tai ovat oikeasti 13 kesäisiä.
älkää kuunnelko! raskausmahat ovat kauniita
Minulla meinaa pokka pettää kun toista odottava kaveri kertoo ummet ja lammet yksityiskohtia kaihtamatta odotuksestaan ja esikoisestaan. Eihän siinä mitään mutta kun muutaman vuotta häntä aiemmin sain omat lapseni niin kyseistä kaveria ei olisi voinut vauvat ja lapset vähempää kiinnostaa. Tyyliin "voin mä tulla teille jos sun lapset ei ole kotona". Nyt sitten pitäisi olla hirmu kiinnostunut hänestä - en jaksa.
Lapsiani en ole kylään hänelle koskaan vienyt. Meillä on niin puuhakkat lapset että kyläilemme heidän kanssaan vain lapsiperheissä. Pelkästään aikuisten asuttamissa kodeissa ei ole heille mitään kiinnostavaa ja menevät mieluusti mummilaan.
Miten joku voi edes kuvitella näyttävänsä tyylikkäältä raskaana. Ruma ryhävalas on kuvaavampi ilmaus
Ei ole varmaankaan kannustavaa, sinua ihailevaa miestä ja positiivinen kuva ulkonäöstäsi vain trimminä punttistreenattuna:(
Itse olen pitkä, hoikka, kaunis nainen, ja raskaana ollessa rakastin jokaista ylimääräistä vauvakiloa ja koin itseni hyvin tyylikkääksi ja sensuelliksi. Näin koki asian myös mieheni.
Itsevarmuutta peliin arvon mammat!
Mies sanoo mitä vaan pitääkseen hormoinihullun naisen rauhallisena... eli se siitä sensuellista vai mitä se nyt oli...
Minusta moni raskaana oleva nainen on upean näköinen! Varsinkin, jos pukeutuvat tyylikkäästi. Jättiteltat eivät mielestäni ole kovinkaan kauniita, käyttäkää vaan reippaasti tyköistuvampia mammapaitoja, kunhan sopivat koon puolesta.
Ryhävalailta näyttävät vain jo valmiiksi pahasti ylipainoiset, normaalipainoiset odottajat sen sijaan ovat useimmiten kauniita vatsoineen. Monissa muissa maissa teitä ihailtaisiin avoimesti julkisilla paikoilla.
esittele jormaansa koko ajan. ja raskausmaha viittaa jormaan ja sen tekosiin...
Ehkä sinun päässäsi.
Omat on tietysti aina omia ja rakkaimpia, mutta kyllä minä hoidan ystävieni lapsia ihan mielelläni. Lisäksi minä kyllä kiinnitän huomiota, jos pieni lapsi haahuilee yksin esim. kaupassa.
Tämän ketjun perusteella en yhtään ihmettele, miksi niin usein saa lukea ihmisten välinpitämyydestä johtuvista onnettomuuksia.
Tuntemattomien raskausmahat eivät minua kiinnosta, joten saa pukeutua miten tykkää. Ystävien raskaudet on asia erikseen ja toki kuulumiset ovat minusta kiinnostavia. Hekin saavat pukeutua kuten haluavat :)
Mies sanoo mitä vaan pitääkseen hormoinihullun naisen rauhallisena... eli se siitä sensuellista vai mitä se nyt oli...
Sitä löytyy omasta takaa. Sain positiivisia kommentteja myös tuntemattomilta miehiltä, joten tuskin sitä raskaustilaa niin negatiiviseksi monet miehetkään kokevat. Mutta jos näyttää jatkuvasti hapanta naamaa ja itseinho paistaa koko olemuksesta, niin kukapa sellaista ihmistä jaksaisi katsella, oli raskaana tai ei.
Raskaus on kaunista!
35
... kun näen raskaana olevan naisen . Tänks.
Av ei petä.
Ehkä sinun päässäsi.
en juuri itsekään ostellut mammavaatteita, kun meni paidoista osa hyvinkin päälle. olivat venyviä mutta eivät toki tiukkoja ollenkaan :)
enkä itsekään tietoisesti esitellyt, mutta en viitsinyt lähteä kauppaankaan ostelemaan niitä hehtaari telttoja vain tuollaisten ihmisten takia joiden mielestä raskaana olevien tulee piilottaa mahansa kokonaan. aika naurettavaa