Kiinnostaako teitä muiden lapset?
Mua ei kiinnosta yhtään. Siskon lapset on kivoja mutta siihen se jää.
Ja toinen mikä ärsyttää on nämä raskaana olevat naiset jotka “ylpeinä” kantaa mahaansa kireissä paidoissaan napa pystyssä. Aivan törkeen näköistä.
Kommentit (76)
mutta toisaalta en ole kiinnostunut kaiken maailman aikuisistakaan jos he ovat ihan vieraita tai muuten vaan epäkiinnostavia. Jos jotakuta "kuvottaa" tai risoo raskausmaha siinä määrin, että katsoo oikeudekseen huomauttaa vieraalle ihmiselle pukeutumisesta, niin sitten ei voi väittää ettei vatsat kiinnosta. Itse en ainakaan edes huomaa asioita jotka ei kiinnosta.
"Jorman tekosia" kammoavat, eiköhän tuolla logiikalla pitäisi jokaisen ihmisen kulkea kaavussa, sillä jokainenhan meistä on jonkun jormasta kotoisin!
jotka eivät aijo ikinä raskaaksi tai ovat oikeasti 13 kesäisiä. älkää kuunnelko! raskausmahat ovat kauniita
noin 15vee!
esittele jormaansa koko ajan. ja raskausmaha viittaa jormaan ja sen tekosiin...
voi hyvä elämä tätä av:ta.. :DD
Oma tieytysti rakkain, ja tärkeitä ovat myös sisarusten lapset ja kummilapset, samoin ystävien lapset. Jotkut kyllä kivempia kuin toiset.
Tykkään kyllä muittenkin lapset, jotkut ovat ihan valloittavia. Lisäksi lapsissa viehättää aitous, hetkessä elämisen taito ja kyky ihmetellä maailmaa. Lapsilla on mainiot jutut.
Työskentelenkin lasten parissa.
Ja raskausmahat ovat melkein aina kauniita, ainakin toiselle kolmannelle asti. Joskus säälittää, että mahaa piilotellaan ja ollaan ihan sisäänpäinkääntyneitä ja häpeillään. Kyllä sen raskauden huomaa kuitenkin.
Iloinen, raskaana oleva nainen on ilo silmälle.
jos tulevat "omalle reviirille".
Eli haluan esim. tietää, millaisten lasten kanssa omat kaveeraavat.
Samoin ystävien/sukulaisten lasten yleiset kuulumiset kiinnostavat (ei siis niin, että jokainen röyhtäisy tarvitsisi raportoida).
Koulumaailmassa kiinnostaa tietää luokan häiriköt, mahdolliset kiusaajat jne.
Raskausmasut eivät minua häiritse, vaikka olisivat kokopaljaana. En jaksa kiinnostua riittävästi häiriintyäkseni.
Lapset ovat mulla aivan ilmaa. En noteeraa enkä puhu niille.
Itse en tiedä milloin on kyseessä vauvamaha ja milloin ei. Luokittelen raskaana olevat lihaviin.
tuo minun viestini oli tarkoitettu noille joiden mielestä raskausmahat ovat jotenkin ongelma ja ne tulisi piilottaa.. että silleen :D
ihmeellistä että tänne päästetään tuollaisia keskenkasvuisia lapsia kirjoittelemaan.
Keskenkasvuista on piilotella vauvamahaa.. se on aika luonnollinen asia.. Että silleen..
Ja onhan ne lapsetkin ihmisiä ja ihmisiä sieltä parhaimmasta päästä.
Kyllä minulle tuo iloa toistenkin lapset. Esim. kiireisenä aamuna, kun joku lapsi jotain minulle sanoo iloisena, niin jo se saa hyvälle tuulelle. Ja ihan vaan lasten olemassa olo. Ne on yleensä niin innoissaan ja iloisia, että se tarttuu se lapsenmielisyys.
Kuuntelen myös miellelläni kun toiset äidit ja mummot kertoo lapsistaan ja lapsenlapsistaan juttuja. Lapset on ihan uskomattoman hauskoja ja niiden tempauksista jaksaa kyllä kuunnella.
en tiedä, miksi näin on. mutta toisten lapset ei voisi vähempää kiinnostaa noin yleisesti. kummilapset ja parhaan kaverin muksut sentään jnkv. ja omat tietenkin
Oletteko äitejä ollenkaan? Jos, niin miten ihmeessä kestitte elää itsenne kanssa? Miten kummassa edes halusitte tulla raskaaksi - tuohon hirveän näköiseen olotilaan?? Kuinka selviydyitte raskausajasta??
Minusta normaalipainoiset, itsestään huolehtivat, tyylikkäästi pukeutuvat raskaana olevat naiset ovat niin kauniita, että kateeksi käy! Katson heitä ihaillen, vaikka nainen olen itsekin. Minä myös nautin omasta raskaudestani ja näytin sen. Täytyy naisessa joku mättää, jos ei hyväksy omaa ihanaa naiseuttaan. Joku trauma..?
Juu, ja minä tykkään myös muiden lapsista. Katselen muidenkin vaunuihin ja ihastelen, vaikka pienimpäni on itsekin vielä vauva. Saatan myös sanoa vieraalle äidille, että onpas sulla söpö vauva.
Kannattaa muuten tykätä lapsista! On kivaa, kun teini-ikäisen lapseni kaverit, jotka olen tuntenut vuosien ajan, muistavat jopa synttärini ja tuovat kortin. Pienemmän kaverit muistavat minua aina piirustuksilla, haluavat tulla kylään, vaikka olisin yksin kotona jne, halaavat spontaanisti ja kehuvat kuinka kiva olen. Tuntuu muuten tosi mukavalta! Tällaisen yksinhuoltajan elämää nuo lapset - isot ja pienet, omat ja muiden - piristävät huimasti.
Ihania ovat. Ja aivan varmasti ne lapset, joille olette olleet ystävällisiä, muistavat sen aina.
on päällä.
Ei ole hyvä näytellä mahaa miehille, koska he tietävät että minulta saa pesää... ja tulee ruinaamaan.
siis VAUVA lehden keskustelu... luulisi että tätä lehteä lukevat haluavat vauvaa tai ovat juuri sellaisen saaneet,ja aika surullista että nämä ihmiset eivät sitten iloitse raskaudestaan :( miksi tulette lehden joka on täynnä raskauttaja ja vauvoja sivuille jos ette siitä nauti? kun minä joku päivä vihdoin onnistun ja tulen raskaaksi, miksi minun pitäisi onneani piilottaa, onko siinä jotain hävettävää että on raskaana?
tuo minun viestini oli tarkoitettu noille joiden mielestä raskausmahat ovat jotenkin ongelma ja ne tulisi piilottaa.. että silleen :D
ihmeellistä että tänne päästetään tuollaisia keskenkasvuisia lapsia kirjoittelemaan.
Keskenkasvuista on piilotella vauvamahaa.. se on aika luonnollinen asia.. Että silleen..
käsitin väärin..
Ei kiinnosta muiden lapset, valitettavasti.
Raskausmahoista ei ole muuta mielipidettä kuin se, että ihan sama mitä käyttävät päällään. Itse käytin raskaana ollessa kireitä paitoja, sillä löysät paidat saivat minut näyttämään entistä isommalta.
Ja tällä palstalla on tosi sairasta sakkia! Osanottoni.
pidä lapsista (muista kuin omistani), raskausmahat ei haittaa.
esittele jormaansa koko ajan. ja raskausmaha viittaa jormaan ja sen tekosiin...
komppaan!
ei jeesus mitä kommentteja! eiköhän oo ihan oma asia haluuko käyttää kireitä vaatteita vai ei oli sitten raskaana tai ei. en mäkään ala haukkumaan telttoihin pukeutuneita. "varmaan leuhka tai monen naisen mies kun on tollaset vaatteet" mitäpä jos onkin köyhä eikä oo varaa ostaa niitä telttoja =) ite pidän varmasti en nyt kiristäviä mutta muodikkaita vaatteita enkä heittäydy mummoksi vaan koska olen raskaana. Idiootteja.
Voi olla muodikas, vaikkei missään makkarankuoressa olisikaan..
se on aika luonnollinen asia.. Että silleen..