Lue keskustelun säännöt.
Monenko lapsi karannut päiväkodista?
10.11.2009 |
Meidän esikoinen on kerran karannut, oli suuttunut jostain, kiivennyt aidan yli ja löytyi istumasta päiväkodin eturappusilta.
Että niin helposti se käy.
Kommentit (3)
lähdin kaverini Tiinan kanssa karkuteille, ehdimme aika pitkälle. En ihan tarkkaan muista, miten meidät sitten loppujen lopuksi löydettiin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ja porttia useammassakin kohtaa,jotta vanhempien ei tarvitse kävellä pitkiä matkoja. Lopputulos; vanhemmat eivät vaivaudu sulkemaan porttia jäljessään haettuaan lapsensa. Itsekästä? Laiskaa? Ainakin helpo livahtaa...
päiväkotia kiertää aita. Todella usein, kun olen ollut tyttöä hakemassa ja ovat olleet ulkona, aidan päällä pomppii tarhan lapsia. Pääsevät aidan yli todella helposti, sillä aitaa kohti laskee iso mäki..aidan pitäisi olla korkeampi. Pointti siis kuitenkin se, että ei ole vielä karannut, mutta en ihmettelisi, jos joku karkaa, kun eivät edes komenna lapsia aidalta pois. Aidan takana on jopa todella iso oja :( Todella usein olen joutunut itse huutelemaan niille ipanoille, että oikealle puolelle aitaa, kun ei hoitajia näytä kiinnostavan :(